Yo-juhlat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli meillä olisi ensimmäiset yo-juhlat joulukuussa (ainakin toivottavasti). Onko jotain vinkkejä yo-juhliin ja varsinkin syksyn yo-juhliin? Tiedän että olen vähän aikasessa, mutta mun mielestä on kiva suunnitella kaikkea ja sitten toteuttaa tarkan suunnitelman mukaan :D

Riittävästi kirkkaita viinoja ja muita virvokkeita tarjolle. Ei niitä kekkereitä kukaan selvin päin kestä, kaikkein vähiten juhlakalu itse.

Ja kuka saatana viettää yo-juhlia joulukuussa?

[QUOTE="TNT";21983930]Riittävästi kirkkaita viinoja ja muita virvokkeita tarjolle. Ei niitä kekkereitä kukaan selvin päin kestä, kaikkein vähiten juhlakalu itse.

Ja kuka saatana viettää yo-juhlia joulukuussa?[/QUOTE]

Syksyn ylioppilaat saavat lakin joulukuussa. Tänä vuonna 3.12.

Ja tilan vuokraamista ollaan mietitty, täällä päin on muutamiakin hyviä paikkoja. Näissä missään ei ole omaa pitopalvelua, eli itse täytyy siis ainakin jotain väsätä. Millaisia kokemuksia teillä on pitopalveluista ?

Syksyn ylioppilaat saavat lakin joulukuussa. Tänä vuonna 3.12.

Ja tilan vuokraamista ollaan mietitty, täällä päin on muutamiakin hyviä paikkoja. Näissä missään ei ole omaa pitopalvelua, eli itse täytyy siis ainakin jotain väsätä. Millaisia kokemuksia teillä on pitopalveluista ?
Itellä on hyvä ja huonoja kokemuksia.. mut kannattaa kysellä suosituksia oman paikkakunnan pitopalveluista. Se on pikkujouluaikaa, joten kannattaa olla kiireenvilkkaa liikenteessä jos vielä meinaa saada jonku paikan vuokratuksi.. ku kuitenki vuokralle tarvitaan vähintään la-su tai pe-su.

Suosittelen et otat ainakin osan pitopalvelusta (esim kakut) ja sit osan teet ite, siinä samalla tulee sit joululeipomukset.

Kiitos hyvästä neuvosta ! Sukulaisen yo-juhlissa keväällä kakkuja oli otettu myös jostain kondiittoria liikkeestä, ne olivat hienon näköisiä ja sen lisäksi hyviä! Eli jotain sellastakin vois harkita. Mitä suolaisia tonne sitten voisi hankkia? Onko esim. voileipäkakku jo ihan liian vanhanaikainen ?

Ja sitten vielä sellainen juttu, kun tuo tuleva juhlakalu on vähän nirso kakkujen suhteen, niin millaisia kakkuja nuo pitopalvelut tekevät? Saako sieltä muuta kuin pelkkää tavallista täytekakkua?

Ja sitten vielä sellainen juttu, kun tuo tuleva juhlakalu on vähän nirso kakkujen suhteen, niin millaisia kakkuja nuo pitopalvelut tekevät? Saako sieltä muuta kuin pelkkää tavallista täytekakkua?

Se varmasti riippuu ihan hirveästi firmasta.. vielä parempi on jos teil on suvussa tai ystäväpiirissä joku joka vois tehdä kakut teidän toiveiden mukaan. Ei voileipäkakku ole vanhanaikaista, se vain on aika tyyris..
Onneks täs on vielä aikaa.. mut tosiaan ensinnäki (vaik mitään varmaa viel ei olekkaan) ni kannattaa lähteä siitä paikan vuokraamisesta. Voi olla et jo nyt on kaikki tai lähes kaikki isommat tilat varattuina pikkujoulujavarten.

Yhteistyössä