A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sekä kainalo- ja häpykarvat?
Alkuperäinen kirjoittaja näin;21998225:Kulmakarvat on ainakin tarpeelliset.
Näin on että häpykarvat on suojana. Mut mihin tarvii muka kainalokarvoja? Niis kiihota kyl mikään.
Tai rintakarvat, ja säärikarvat.![]()
Miks mun mies on tositosi karvainen?![]()
Näin on että häpykarvat on suojana. Mut mihin tarvii muka kainalokarvoja? Niis kiihota kyl mikään.
No ehkä ne on luolamiehiä kiihottanut.Ihmisen evoluutio ei siitä ole paljoa edennyt.
yleensä sellainen jolla on hurja hiustenkasvu niin sillä on muutenkin hyvä karvankasvu.
Hiellä on viilentävä vaikutus, kuten millä tahansa nesteellä iholla. Ajattele kuinka kylmältä tuntuu suihkusta tultua? Noh, kainalo on erittäin tunnettu hikimesta. Kun siellä on karvoja, toimii viilennys paremmin. Karvattomasta kainalosta kosteus katoaa valuen tms. heti, kun taas karvoihin jäänyt kosteus jatkaa viilentävää efektiä ja ruumiinlämpö pysyy tasaisempana.
Kulmakarvoilla viestitään. Miksi koirilla on häntä?
Muuten olen kanssasi samaa mieltä, mutta tuohon kohtaan on kommentoitava, että tiedän monia kaljuja miehiä, jotka taas muuten ovat todella karvaisia. Ei mulla ole mitään faktaa tästä heittää, mutta väittäisin, että aina ei ole ihan yks yhteen niin, että kun on paljon hiuksia/ne kasvavat nopeasti, niin sitten on myös muuten karvaa. Mullakin on aika paljon hiuksia, mutta ei muuten mitenkään runsas karvankasvu.