Koiran jätöksistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mietiskelijä"

Vieras
Tässä nyt kysymys kaikille jotka inhoaa koirien tekeleitä. Missä teijän mielestä olisi oikea paikka käyttää koiraa lenkillä kerrostalo alueella jossa ei ole kunnon metikköä?

Rupesi myös ihmetyttämään kun huudot tuli vaikka koira pasko puskaan (johon kukaan ei näe eikä varmasti mene, paitsi nyt minä) ja minä kyykin perässä korjaamassa.

Mielenkiinnosta kyselen, koska keskusteluita kyseistä asiasta lukeneena tuntuu että mikään paikka ei oo hyvä.

No tuo on oikea paikka jos ei muuta metikköä löydy. Etenkin jos/kun ne korjaa pussiin ja roskiin. :flower:

Oikea paikka EI ole missään missä ihmiset kulkee. Kyllähän kadun varteen voi käyttää jos siivoaa jäljet.

Oho, lähti ennen aikojaan. Piti vielä lisätä, että leikkipaikat, pihat, jalkakäytävät yms ei tietenkään ole oikeita paikkoja käyttää koiraa, leikkipuistoihin ei saa edes viedä niitä.

Sinä ehkä tämän tiedätkin, mutta ikävä kyllä kaikki eivät tiedä. Tai ymmärrä. Tai välitä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Näkökulma;22003936:
No se on ihan ok, jos koirasi paskovat metsään, pusikkoon tms.

Sanoin MISSÄÄN. En myöskään jalkakäytäviltä mihin ne aina paskovatkin.

Ja syy on se että ihmiskunta on saastuttanut kaiken valtameristä lähtien. Siksi en periaatteesta tue tälläistä sievistelyä jonkun koiranpaskan tiimoilta.

Mun koira kakkii aina-ihan aina- pusikkoihin, pensaisiin, ojan pohjille tai metsään. En lähde kävelyteiltä/poluilta puskiin rämpimään ja kakkakikkaretta poimimaan muovipussiin, aivan idioottimaista. Koskaan ei kaki hoidetuille nurmialueille, kävelyteille tms, jos niin tekisi, poimisin pois. Ja asutaan kerrostalo/pientaloalueella.

Onko muuten ihmisellä, joka roskaa (karkkipaperit) samalla kun valittaa minun koirani jätöksistä, oikeutta valittaa mulle? Siis epähuomioissani koiran tekeleet jäi korjaamatta niin samassa siihen ryntäsi joku valittamaan, "samalle" se söi jotain patukkaa ja heitti roskan maahan. Tuumasin siihen vaa että paskat maatuu roskat ei ja lähin pois kun pisti ketuttaan se.

[QUOTE="Mietiskelijä";22003998]Onko muuten ihmisellä, joka roskaa (karkkipaperit) samalla kun valittaa minun koirani jätöksistä, oikeutta valittaa mulle? Siis epähuomioissani koiran tekeleet jäi korjaamatta niin samassa siihen ryntäsi joku valittamaan, "samalle" se söi jotain patukkaa ja heitti roskan maahan. Tuumasin siihen vaa että paskat maatuu roskat ei ja lähin pois kun pisti ketuttaan se.[/QUOTE]

Ei ole oikeutta mutta ainahan ne tulee turpaansa aukomaan. Itse kyllä mm. ajetaan autoilla ja mihin pakokaasut? No muiden ihmisten KEUHKOIHIN tietenkin!

Näille pidän esitelmän että autoillakaan ei ole pussia pakoputkessa eikä tehtaatkaan pussita senenempää nestemäisiä, kaasumaisia kuin kiinteitäkään paskoja... Että en pussita. En.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti jolla myös koiria;22003954:

Ja syy on se että ihmiskunta on saastuttanut kaiken valtameristä lähtien. Siksi en periaatteesta tue tälläistä sievistelyä jonkun koiranpaskan tiimoilta.

Ja nämä asiat liittyvät toisiinsa miten? Vähän kuin "minä en syö silakkaa koska Katainen on tyhmä."

Alkuperäinen kirjoittaja äiti jolla myös koiria;22003954:

Ja sinä sitten ajattelit kantaa oman kortesi kekoon tämän saastuttamisen osalta. Kiva. Kostat naapurin lapsille ja heidän vanhemmilleen jotka sitten saavat jynssätä koirasi paskoja lasten vaatteista ja kenkien pohjista.

[QUOTE="öö";22004022]Ja nämä asiat liittyvät toisiinsa miten? Vähän kuin "minä en syö silakkaa koska Katainen on tyhmä."[/QUOTE]

Raavi päätäsi jos asiayhteys sinulle lopulta tekstieni perusteella selviäisi. Jos ei selviä, vika on sinussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkökulma;22004040:
Ja sinä sitten ajattelit kantaa oman kortesi kekoon tämän saastuttamisen osalta. Kiva. Kostat naapurin lapsille ja heidän vanhemmilleen jotka sitten saavat jynssätä koirasi paskoja lasten vaatteista ja kenkien pohjista.

Paska maatuu eikä siihen ole pakko kävellä.

No jaa, minusta nyt vaan on tyhmää jättää ne karvakaverin paskat pitkin jalkakäytävää/nurmikkoa. Ei vaadi paljon noukkia ne kikkareet pois.

Ja jos ei viitsi, paskattaa hauvansa pusikoissa ja metiköissä. Yksinkertaista.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti jolla myös koiria;22004053:
Paska maatuu eikä siihen ole pakko kävellä.

Saako teidän pihalle sitten tulla paskalle? Jos kerran pihalle paskominen on ok. Ja miksi ihmeessä siis vaivaudut jalkakäytävälle asti koiria käyttämään?

Mä kerään aina jos sattuu kiireessä jalkakäytävälle tai siihen ihan viereen tekemään tarpeensa. Jos taas tekee pusikkoiseen jalkakäytävän vierukseen niin en kerään. Mielestäni silloin saastutan enemmän tuhlaamalla sen muovipussin paskaan, joka EI OLE METSÄSSÄ, muttEI myöskään KENENKÄÄN JALOISSA.

Mun mielestä on kooomista kuinka jotkut seisahtaa ihan paikalleen jos tien toisella puolella koira paskoo. Sit kytätään että kerääkö vaiko eikö. Kroooooooh

Aika surullista kun on ruvettu jahtaamaan koirien omistajia niin paljon. Vouhkataan paskoista mut jos huomaa jonkun heittävän esim.tupakantumpin niin sitä ei edes huomata. Itsellä koira joka kakkii puskiin ja niin kauas tien raunoista et sieltä en niitä kerää! Itse en ole tienreunan kasoihin kävelly eikä lapsetkaan, koiran kakka kuitenkin maatuu toisin kuin ne tupakantumpit.
Meillä kiva naapuri, valitti lapselle et koiraa ei saa päästää niiden tontin puolelle ohi käveltäessä (olisikohan tassuissakin jotain mikä myrkyttää niiden pihan). Ajattelin käydä sanoon sille ämmälle et vois pitää sen tupakansavun poissa meidän pihalta ku vauva nukkuu ulkona.
Niin ja meidän pihalle saa koirat ohikulkevat koirat paskoo, mut roskia en sinne halua.

[QUOTE="Sheddon";22004088]Mä kerään aina jos sattuu kiireessä jalkakäytävälle tai siihen ihan viereen tekemään tarpeensa. Jos taas tekee pusikkoiseen jalkakäytävän vierukseen niin en kerään. Mielestäni silloin saastutan enemmän tuhlaamalla sen muovipussin paskaan, joka EI OLE METSÄSSÄ, muttEI myöskään KENENKÄÄN JALOISSA.

Mun mielestä on kooomista kuinka jotkut seisahtaa ihan paikalleen jos tien toisella puolella koira paskoo. Sit kytätään että kerääkö vaiko eikö. Kroooooooh[/QUOTE]

mää kans kerään näkyviltä paikoilta mutta keskeltä mettää jossa ei pahemmin ketään kulje ni en korjaa.

tost kyttäyksestä.. siihen törmää usein ja varsinki ku on narttu koira nii mukamas se paskanttaa kaikki pientareet täyteen kun tosiaan käy vaan pissalla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti jolla myös koiria;22004046:
Raavi päätäsi jos asiayhteys sinulle lopulta tekstieni perusteella selviäisi. Jos ei selviä, vika on sinussa.

No ei se ole pahin asia paskojen keräämättömyydessä että MUKA saastuttavat vaan se että saa varoa mihin astuu ja vahtia lapsia niiden takia. HALOO??!! Muistan edelleen Vantaalla asumiseni parhaiten siitä kun sai koko ajan katsoa mihin astuu. KERRAN LIUKASTUIN KOIRAN PASKAAN JA KÄTENI OSUI TOISEEN PASKALÄJÄÄN. Oli tosi jees.

Minuakaan ei haittaa että pensaisiin ja metsiin paskotaan mutta tienvarsiin ja leikkipaikoille? Eeiei näin

Alkuperäinen kirjoittaja Näkökulma;22004062:
Saako teidän pihalle sitten tulla paskalle? Jos kerran pihalle paskominen on ok. Ja miksi ihmeessä siis vaivaudut jalkakäytävälle asti koiria käyttämään?

Koirat saa. Ja käy niitä jo nykyisinkin. Koiran paska ei minua aja epätoivoon.

[QUOTE="Sheddon";22004088]Mä kerään aina jos sattuu kiireessä jalkakäytävälle tai siihen ihan viereen tekemään tarpeensa. Jos taas tekee pusikkoiseen jalkakäytävän vierukseen niin en kerään. Mielestäni silloin saastutan enemmän tuhlaamalla sen muovipussin paskaan, joka EI OLE METSÄSSÄ, muttEI myöskään KENENKÄÄN JALOISSA.

Mun mielestä on kooomista kuinka jotkut seisahtaa ihan paikalleen jos tien toisella puolella koira paskoo. Sit kytätään että kerääkö vaiko eikö. Kroooooooh[/QUOTE]

Älkää antako noiden tölsääjien häiritä. Minä vastaavassa tilanteessa tervehdin iloisesti ja toivotan hyvät päivänjatkot ja kävelen veks. Paskat jää siihen tietenkin, mitäs noita mukana kanniskelemaan.

Ja oikein olet älynnyt, muovipussi on paljon, PALJON haitallisempi ihmiskunnalle kuin paska.

mää kans kerään näkyviltä paikoilta mutta keskeltä mettää jossa ei pahemmin ketään kulje ni en korjaa.

tost kyttäyksestä.. siihen törmää usein ja varsinki ku on narttu koira nii mukamas se paskanttaa kaikki pientareet täyteen kun tosiaan käy vaan pissalla.

:D

Mun toinen uroskoira taas on ovela. Se nostaa jalkaa paskoessaankin ihan kuin olisi kusella. Mukavat tangot se jälkeensä jättää kuitenkin.

Kutsunkin vanhempaa urosta tankokuninkaaksi ja nuorempaa urosta tankoprinssiksi! :D

[QUOTE="öö";22004167]No ei se ole pahin asia paskojen keräämättömyydessä että MUKA saastuttavat vaan se että saa varoa mihin astuu ja vahtia lapsia niiden takia. HALOO??!! Muistan edelleen Vantaalla asumiseni parhaiten siitä kun sai koko ajan katsoa mihin astuu. KERRAN LIUKASTUIN KOIRAN PASKAAN JA KÄTENI OSUI TOISEEN PASKALÄJÄÄN. Oli tosi jees.

Minuakaan ei haittaa että pensaisiin ja metsiin paskotaan mutta tienvarsiin ja leikkipaikoille? Eeiei näin[/QUOTE]

Leikkipaikoille en paskata koiriani. Tosin, meidän leikkipuistosta kerran löytyi ihmispaskaa jota oli sivelty kaikkiin laitteisiinkin. Vain ihminen kykenee tälläiseen älylliseen akrobatiaan.

Yhteistyössä