Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oho, kerro mitä mulla oli päällä sekä, hiuksista vähän?![]()
Siis onko tuo ammattivalokuvaajan ottama kuva? Kannattaa ehkä vaihtaa kuvaajaa.
upno ei todellakaanvaan pomon kaveri se oli, hänellä vaan hyvää kamera ja se oli harjoittelu vaan, koska mä sanoin että en osaa posera kuvissa, mulle ahdistunut olo tulee ja kun se pakoti mua että harjoitelen kun seuravaana päivänä oli iso päivää, lehten varteen kuvia pitänyt ota ja mä niin kuin aina en ole tullut vaan
en tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoina
onko sulla kuvaa sun meikeistä ja tukasta?![]()
en tiedä miten se pomo kuitenkin halua mua joka paikkaan, vaikka olen epäluotettava viime aikoina
ei ole: /ja meikkit unohdin töissä
No tällä pomolla ei ilmeisesti ole muita horatsuja jotka suostuis miehille maksusta tanssahtelemaan niin sitten on pakko tyytyä suhun...
Tää on ohi aiheen ja et varmaan saa kommentoida asiaan mutta kysynpä silti, että päivittääkö tuota sun nettikauppaa kukaan? Ei vissiin kovin usein..? Siellä on jo pitkään ollu monta eri "uutuudet"-osiota, ne vaivaa muayhessä lukee vuotena 2100.
En siis pahalla tässä mitään arvostele vaan oonpahan vaan kiinnittänyt siihen huomiota kun käyn sillontällön vilkuileen oisko tullu mitään kivaa![]()
ras mulla kerran oli viikko melkein kampaus päässä, mut se ei mennyt mihinkään ja tämä meni:wave: ihmettelee
Mä en ota mihinkään muuhun kantaa, kuin tuohon kuvaan.
Tausta voisi olla eri, mutta muuten näyttää hyvältä, mukavan ja kauniin näköinen nainen olet. Moni muu noista näyttää halvalta lortolta, mutta sä olet itseasiassa meikittömyydellä ja kenties ujostelulla(?) sen onnistunut välttämään.![]()
joka 4s 5s päivää