E
Ei enää naurata
Vieras
Mä olin ihan varma, että meidän välillä on jotain. Olin aivan varma, että mies on kiinnostunut ja ihastunut, ja pikkuhiljaa mäkin sitten menin ihastumaan. Vastoin kaikkia lupauksia itselleni. Hetken sitten liitelinkin pilvissä.. kunnes eilen tajusin että mä olin vaan kuvitellut kaiken. Mies oli etäinen ja asiallinen, ei puhettakaan enää niistä katseista ja yhteisistä hetkistä.
Niin. Miksi mä en ikinä opi enkä usko, ettei musta kukaan voi olla kiinnostunut? Kerta toisensa jälkeen käy näin. Joudun aina pettymään. Ahdistaa ja masentaa.
Miks mä en vaan tajua, että mun on elettävä tämä elämä yksin ja täysin ilman rakkautta. Mua varten ei ole ketään, eikä mua varten ole rakkaussuhdetta tälle elämälle. Jumalauta sentään että voi olla ihmisen vaikea tajuta noinkin yksinkertainen asia. :headwall:
Tyhmä, tyhmä, tyhmä minä.
Niin. Miksi mä en ikinä opi enkä usko, ettei musta kukaan voi olla kiinnostunut? Kerta toisensa jälkeen käy näin. Joudun aina pettymään. Ahdistaa ja masentaa.
Miks mä en vaan tajua, että mun on elettävä tämä elämä yksin ja täysin ilman rakkautta. Mua varten ei ole ketään, eikä mua varten ole rakkaussuhdetta tälle elämälle. Jumalauta sentään että voi olla ihmisen vaikea tajuta noinkin yksinkertainen asia. :headwall:
Tyhmä, tyhmä, tyhmä minä.