Kyseessä on joku uusi poppiralli, NRJ:ltä kuulin, kertsistä muistan jopa "I can't wait, I can't wait to see..." :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anatolia, en ollu, ollaan landella taas. Huutelin sulle täällä yks päivä mut se ketju tais kadota johkin bittiavaruuteen... Pointti siinä oli se, että pyysin sua laittamaan jonkun 2+ -paidan päälle opinahjoon että tunnistan sut![]()
Mä en kehtaa kysyä kaikilta että "ootko Anatolia?" - oon vähän kaino toisinaanVarsinkin kun mulla ei ole mitään hajua siitä minkä näköistä Anatoliaa mun kuuluu etsiä
Pitäis haastatella niin hirveen monta tyyppiä. Paa kuvas johonkin niin tuun kiskomaan hihasta!
Se on muuten vääryyttä se, et Caffelassa on niin hyvä pullatarjonta - rupee pian näkymään vyötäröllä...
Näkyy jo![]()
Sun pitää etsiä pulleroa ja ryytyneen näköistä Anatoliaa![]()
Me ikäänkuin sovittiin, että vain perjantaisin saa ostaa pullaa, mutta ei se oikein oo toiminut...Lisäksi meillä on ollut about joka iltapäivä luentoja Tyksissä, sitä ennen hyppytunteja, ja mitäs muutakaan hyppäreillä tehdään kuin käydään pullalla jossain :kieh:![]()
Se on oikeesti hirveetä, mä oon hyvä sortumaan niihin...
Me ikäänkuin sovittiin, että vain perjantaisin saa ostaa pullaa, mutta ei se oikein oo toiminut...Lisäksi meillä on ollut about joka iltapäivä luentoja Tyksissä, sitä ennen hyppytunteja, ja mitäs muutakaan hyppäreillä tehdään kuin käydään pullalla jossain :kieh:
Monettako vuotta sä hei opiskelet nyt? Nää mun ekat viikot on olleet ihan jäätäviä, suoraan sanottuna... Muuttuuhan tää tästä paremmaksi?![]()
Tää on 4. lukukausi. Ja jäätävyydelle ei näy loppua.
Kiitos kannustuksesta!
Tää informaatiotulva on ihan hanurista ja samat shaibat selitetään sataan kertaan. Luennotkin on melko tylsiä "miltä teistä tuntuisi" -juttuja. Osaan tätä nykyä jopa pestä käteni ja pedata vuoteen. Seuraavaksi ehkä osaan jo pestä hampaatkin.
Ihan alku oli kyllä aika p*skaa...puuduttavia luentoja auditoriossa, perushoitohuttua (tyyliin "Aseptinen toiminta on HYVIN tärkeää!"), toistoa toiston perään, näin käytät kirjastoa ja sitä rataa. Siihen verrattuna ollaan päästy jo pitkälle, jäätävyys on vaan muuttanut muotoaan![]()