hittovie mulla hajoaa pää tänne!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotihoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotihoitaja

Vieras
mun mies satutti jalkansa, nivelsiteet meni nilkasta ja kepit ja sairaslomaa tuli muutama viikko.
mä en todellakaan voi sanoa etteikö sitä jalkaa särkis ja etteikö v*tuttais noilla kepeillä konkata, mutta mä en jaksa tätä dramaattista voihkimista ja teatraalista särkylääkkeiden nappailua, valivali, sattuusärkee,auauauau,aiaiaiai, sä et voi tietää miten sattuu, aiaiai.....
helvetti!!!!!!!!!!!!!!!
ja mun angstit on siksi tällaiset normaalia vahvemmat kun mies on sitä mieltä et synnytys ja menkkakivut on vaan naisten TEATTERIA, ei voi sattua niin paljon. ja se loukkaa mua ja mä todella toivoisin et mun mies olis viikon nainen, helvetillissä menkkapoltoissa tai viimesillään raskaana ja synnyttäs....
oon sanonu tosta jalasta et voi lyödä vetoa et synnyttäminen sattu enemmän ja tää vaan vinkuu et ei voinu sattua, auauauauau......
AAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH mikä pikkuvauva oikeesti!!!!!!!!!!!!
ja tollasta sit pitäs hyvillä mielin passata täällä.....
anteeksi asenteeni, mutta nyt vaan ei jaksa kun se alko taas jo heti aamusta... arkena pääsee sentään töihin karkuun niin jaksaa illan...

mun mies satutti jalkansa, nivelsiteet meni nilkasta ja kepit ja sairaslomaa tuli muutama viikko.
mä en todellakaan voi sanoa etteikö sitä jalkaa särkis ja etteikö v*tuttais noilla kepeillä konkata, mutta mä en jaksa tätä dramaattista voihkimista ja teatraalista särkylääkkeiden nappailua, valivali, sattuusärkee,auauauau,aiaiaiai, sä et voi tietää miten sattuu, aiaiai.....
helvetti!!!!!!!!!!!!!!!
ja mun angstit on siksi tällaiset normaalia vahvemmat kun mies on sitä mieltä et synnytys ja menkkakivut on vaan naisten TEATTERIA, ei voi sattua niin paljon. ja se loukkaa mua ja mä todella toivoisin et mun mies olis viikon nainen, helvetillissä menkkapoltoissa tai viimesillään raskaana ja synnyttäs....
oon sanonu tosta jalasta et voi lyödä vetoa et synnyttäminen sattu enemmän ja tää vaan vinkuu et ei voinu sattua, auauauauau......
anteeksi asenteeni, mutta nyt vaan ei jaksa kun se alko taas jo heti aamusta... arkena pääsee sentään töihin karkuun niin jaksaa illan...

Sano miehelle, että nyt lähdetään lääkäriin kun tuskat ovat noin kovat eivätkä lääkkeet edes auta =)

helvetti!!!!!!!!!!!!!!!

Älä kiinnitä mitään huomioo. Pistä vaikka kuulokkeet korville ja kuuntele musaa :)

Miehet on just tollasia. Vähänkin kipeitä niin pitää passata ja hoitaa ja ovat kykenemättömiä mihinkään. Esim. flunssaa ja lämpöä 37. Nehän melkein kuolee.

Entäs naiset: minä hoidan 40 asteen kuumeessa lapset ja kodin ja teen ruuatkin. Sma mahataudissa. En voi maata sohvalla ja levätä ja sairastaa. Eikä kukaan hoida.

helvetti se on tossa mutissu ja tuskaillu, minä tein voileivät herran nenän eteen ja kahvikupin lykkäsin käteen, kysyin et tarviiko viel jotain et mä lähden nyt hakemaan lasta mummulasta... voihvoihaihaih en kai mä mitään tarvii......... okei, mä sit meen, HEIPPA!
no, kävin mun vanhemmilla siis ja ne huolesta suunniltaan mun miehestä, lähetti ruokaa yms sille tänne jne. no, minä tulen kotiin kauheella kiireellä kun ajattelin et on varmaan jo nälissään, niin sen auto ei oo pihassa!!!!! siis ei VOI PYSTYÄ ajamaan autoa jos on niin hemmetin kipee et makaaminenkin sattuu??!! soitin sille ja sano et lähti aikaansa tappamaan läheiseen kahvilaan.. mä räjähdin aivan täysin linjoja pitkin et V*TTU mä luulin että sä oot oikeesti kipee!!!!! ja roudaan täällä sulle ruokaa ja kiirehdin kotiin ettei tulis aika pitkäks ku ei pysty liikkuu ku on niiiiiin niiiiin niiiiin särkyä ja kipua.

suutuinko mä nyt vähän turhasta....?? jotenkin vaan kilahti aivan täysin, hitto se mun apuani täällä tarvii jos voi lähtee autolla kahvittelemaan!! hohhoijaa..

Yhteistyössä