huh huh..nyt on pää niin sekasin kun olla vaan voi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "raketti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"raketti"

Vieras
raskaana olen ja kolmatta odotan,meil kax lasta entuudestaan,ja nyt sit tuli viimenen pisara ku näin miehen kännykässä kuvavistejä kax mun kaverin lähettämänä,siis oli poseerauskuvia tisseistään...

ei vittu...ja mies kommentoi siihen vaan,et mitä niistä....hei haloo toi ei oo normaalia!!!

ja kaverille oon laittanut 3 viestiä ja yrittänyt soittaa...vaan eipä oo mitn.kuulunut!

mistä mä voin tietää onko mies pyytänyt esim lähettään tuollaiset kuvat,vai onx toi mun kaveri muutes vaan lähettänyt(mikä voi olla mahollista) vai onko niillä jtn.muuta.meneillään....

en siis vaan enää jaksa,oon kulunut niiin rikki!!!

Kirjoitit eilenkin. Joo eli ottaisin eron tuosta miehestä,ei selvästi ole luotettavammasta päästä. Jos noista valehtelee niin mistä muusta sitten? Mieti oikeasti nyt läpi että onko ukko arvoisesi?

Kirjoitit eilenkin. Joo eli ottaisin eron tuosta miehestä,ei selvästi ole luotettavammasta päästä. Jos noista valehtelee niin mistä muusta sitten? Mieti oikeasti nyt läpi että onko ukko arvoisesi?

niin mies ei ole kauhean innostunut edes tästä kolmannesta,vaikka alussa snaoin et en sit jaksa yksin tätä hoitaa,ja aborttia hänkään ei kauheemmin hyväksy..enkä voisi enää harkitakaan sitä...kun oon jo 12+rv..mut siis on nyt vaan niiin paska olo.......kukaanhan ei voi päättää mitä pitäis tehdä,yksin se on päätettävä

Oletko jo kysynyt mieheltäsi kuvista? On ne tulleet pyynnöstä tai ei niin hän on kuitenkin ne säästänyt. Mutta kysy nyt siltä ukoltasi ja pohdi asiaa sitten kun olet kootut selitykset kuunnellut

Ota nyt nainen ne siniset lasit pois silmiltäsi! Niillä on suhde. Ne on molemmat pettäneet sut raskaasti. Miehes panee muita ja sanoo "mitä sitte". Molemmille kenkää perseelle. Pärjäät lasten kanssa yksin paremmin kuin pettäjän kanssa.

Kyllä on säälittävää touhua, onko ihan aikuisten oikeesti tällaisia "suhteita" olemassa?
Kyllä näitä tällaisia tosiaan on nykyään olemassa. Kuulostaa ihan hirveän tutulta, ethän ap ole Etelä-Pohjanmaalta.... Tietysti näitä nyt joka puolella on, mutta kuitenkin. Miehesi ilmiselvästi ei ole halukas keskustelemaan. Puuttuu enää se, että mies yrittää jotenkin kääntää koko asian sinun syyksesi. Tästä mainitsin jo eilenkin.

Yhteistyössä