Eli meidän tyttö 6v oli illalla piirtänyt kuvan jossa taon katolta tuli käsi millä oli ase ja se ampu kaikki ihmiset. Kuvassa oli surunaamoja ja verta.:O:'(
näin piirroksen vaan illalla kun tulin tösitä. Isälleen oli kertonu mitä oli piirtänyt. Tyttö oli tavallinen itsensä.
aamulla sit kyselin et mistä on moista saanut päähänsä? ei suostunut kertomaan ja alkoikin itkemään.
kerroin että meille saa aina tulla puhumaan pahoista unista ja pahasta mielestä.
Sit halittiin ja siliteltiin ja sit siinä äidiltä pääs itku. Tilanne sovittiin ja sit oliki jo parempi mieli ja naurettiin yhdessä.
Meillä ei katsota mitää pelottavia ohjelmia. JOskus saa katsoa usko tai älä mut sekin varauksella.
Itse vaan niin säikähti moista. Onko muilla ollut? ja pitäiskö huolestua?
näin piirroksen vaan illalla kun tulin tösitä. Isälleen oli kertonu mitä oli piirtänyt. Tyttö oli tavallinen itsensä.
aamulla sit kyselin et mistä on moista saanut päähänsä? ei suostunut kertomaan ja alkoikin itkemään.
kerroin että meille saa aina tulla puhumaan pahoista unista ja pahasta mielestä.
Sit halittiin ja siliteltiin ja sit siinä äidiltä pääs itku. Tilanne sovittiin ja sit oliki jo parempi mieli ja naurettiin yhdessä.
Meillä ei katsota mitää pelottavia ohjelmia. JOskus saa katsoa usko tai älä mut sekin varauksella.
Itse vaan niin säikähti moista. Onko muilla ollut? ja pitäiskö huolestua?