Jouluverhoista (:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öms
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öms

Vieras
Vaihdatteko jouluksi jouluverhot kaikkiin huoneisiin, vai vain esim. keittöön tai olohuoneeseen?

Mietin tässä et pitäiskö tilata lastenhuoneeseenkin jotkut kivat verhot, ja olkkariin..
Omaan makuuhuoneeseen tuskin tulee vaihdettua.

Mä vaihdan keittiöön / olohuoneeseen. Mutta mun jouluverhot ovat väriltään punaiset, syvänpunaiset ei siis kirkkaat, vaan pikemminkin tummat. Ja noi on tavallaan talviverhot - vaihdan ne lokakuussa, samalla tulee lattialle punaiset matot. Samoin sohvatyynyt vaihtuvat samaan aikaan, nekin punaisiin.

Eli sisustukseen tulee lämpöä talveksi.

Tonttukuvioisia verhoja meille ei tule.

Laitan jouluverhot, keittiöön, olkkariin, lasten huoneisiin ja kodinhoitohuoneeseen. Omaan makkariin ja työhuoneeseen en ole laittanut muuta kuin jouluvalon ikkunaan.

Olen lasten myötä alkanut laittamaan aika paljonkin joulua, koska se tunnelma on niin mukava mikä tekstiileillä ja koristeilla tulee kotiin =)

Keittiöön jouluverhot, olohuoneen verhoihin askartelin sellaisia tähtikoristeita, lasten huoneeseen varmaan hommataan jouluverhot..
Ikkunoiden väliin koristeita..valoja, ihanaa!! Ei jaksais odottaa marraskuuta ja kaiken sen laittamista:xmas:

Mä olen kauhee joulutouhuilija yleensä :P
Kuusenkin käyn aina ite jostain hommaamassa, mies vain kattoo et "jaahas, tommonen tänä vuonna", kun raahaan kuusta parvekkeelle :) Mut joo tykkään kyllä laitta kodin jouluisaksi ihan sen tunnelman vuoksi! Koristelun ym joulujutut aloitan joulukuun alussa, eli en sentään nyt vielä syyskuussa vaikka niistä täällä jo höpisenkin :D

Olohuoneeseen laitan punaiset verhot. Keittiössä on pellavaiset laskosverhot, niin niihin kiinnitän jotain jouluisia sydämiä ym. En vaihda sen enempiä, kun sitten taas kova työ joulun jälkeen ottaa kaikki pois..

Mäkin puhun jouluverhoista, vaikka oikeestaan ne on talviverhot eli vaihdan varmaan piakkoin. Jotenkin hiukan tummemmat sopivat paremmin syksyyn ja talveet ku kesöisen heleät ja vaaleat. Olkkariin ja keittiöön vaihdan. Mutta keittiössä on vaan yläkappa ja olkkarissa 4 paneliverhoa, on nopeeta toi vaihtaminen!

Niin ja takas vaihdan vasta sitten ku päivät pitenee ja valostuu keväällä!

Yhteistyössä