E
ex-elämää..
Vieras
viime yö oli akuutti tilanne ja itse olen tuossa kohtaan mennyt turvakotiin. Heillekin se lienee nyt paras paikka. kuitenkin oli ihanaa, että otit heidät hädän hetkellä suojaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhut ihan totta, mutta mitä se hyödyttää että minä heidän asioistaan murehdin? En kuitenkaan pysty vaikuttamaan naapurini päätöksiin mitenkään, enkä voi ottaa koko maailman murheita hartioilleni. Jos niin käy että naapurista mies lähtee ja nainen lapsineen jää, toki voin tarjota tukeani esim. hoitamalla hänen lastaan. Mutta en suostu ottamaan hänen murheitaan kannettavakseni, omakin elämäntilanteeni on mm. rahatilanteen takia aika raskas.
Omien lasteni hyvinvointiin voin vaikuttaa. Ja minä uskon kyllä että viime yö oli aika pelottava kokemus heille. Senkin takia olisi ihan hyvä ettei naapuri enää tule tänne yöksi, että saan rauhassa jutella lasten kanssa tapahtuneesta.
Huoh. On kai kirjauduttava, jos haluan välttyä sun kommenteiltasi joka ikiseen täällä sanomaani asiaan.Omista lapsista kuuluu välittää. Silti, vaikka välittäisi naapurin naisestakin niin paljon, että ottaa sen luokseen keskellä yötä.
ap nimenomaan oli empaattinen! sinä et ole. veikkaan, että olisi jäänyt sulta ovi avaamatta, saati että olisit antanut poliisien tulla yöksi kotiisi selvittämään asiaa, majoittanut naapurin ja lapsensa, antanut aamupalaa ja kuljettanut aamulla hoitamaan asiaa. vai?
jokainen äiti on huolissaan omista lapsistaan kun lapset joutuu tilanteeseen, joka on heille outo ja yllättävä. sinäkö et olisi?