Annatteko vauvan, joka ryömii ja istuu rymytä pihalla maassa näillä keleillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja housukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on välikausipuku, Lassie Suprafill jossa on sellainen kumimainen alaosa. Siitä ei ainakaan kosteus pääse läpi. Meillä siis 11kk joka konttaa pihalla (sisällä kävelee tukea vasten).

Meillä kanssa konttaava tapaus ja on myös sellainen Lassien Suprafill -puku, jossa on se kuminen alaosa. Se on hyvä kun ei päästä tosiaan sitä vettä läpi niin lapsi voi möyriä maassa ihan vapaasti. Talvihaalari ostettiin kanssa vedenpitävänä, mutta ei siis kuitenkaan sellaisella kumisella alaosalla, vaan siis sellainen "tec-haalari". Mutta tuolla vk-haalarilla (ja tarvittaessa villapuvulla) mennään niin pitkään kun kelit vaan sen sallivat.

Vk-puku ja kurikset. Ja vaikka on miten vedenkestävä puku niin kurikset voi nykästä päälle puistossa ja pois lähtiessä ottaa pois, ei rapaa rattaissa ja pukukin on puhdas :heart:

[QUOTE="Kaisa";22128093]Meil on 9½kk ikäisellä Cirafin välikausipuku.. ja kyl meil päivittäin kontataan ja istutaan hiekkiksellä..[/QUOTE]

eikö sen ikänen muksu syö sitä hiekkaa lakkaamalla syötöllä ? tästä syystä minä en ainakaan voi tyttöä maahan laskea leikkimään kun työntää kaiken vaan suuhun, ei tee juuri muuta.

eikö sen ikänen muksu syö sitä hiekkaa lakkaamalla syötöllä ? tästä syystä minä en ainakaan voi tyttöä maahan laskea leikkimään kun työntää kaiken vaan suuhun, ei tee juuri muuta.
Et kysynyt multa mutta vastaanpa kuitenkin :D
Jos me käydään tuossa vähän kauempana olevassa isossa puistossa, jossa on hiekkaa koko leikkialue, tyttö on naamallaan koko ajan syömässä hiekkaa. Jos sitten taas käydään tuossa oman pihan pienemmässä puistossa, jossa on nurtsia ja sepeliä mutta hiekkaa vain hiekkalaatikossa, tyttö leikkii ja konttailee ihan nätisti. Eli kannattaa koittaa erilaisella alustalla päästää ryömimään.

Mulla on neljä lasta jotka on ulkoillessa konttaillu maassa siitä saakka kun ovat siis liikkua osanneet. Eikä oo yksikään näistä hiekkaa tai kiviä syöny :D toki ne saattaa yrittää tehdä niin, mutta sen vuoksihan vanhemmat ulkoilee siellä puistossa mukana, että vahtii ettei pienet tee mitään höperöä ;)
Hoitolapsiaki on ehtiny tähän ikään olee mooooonta ja ei oo siis hiekan syöntiä suuressa määrin tullu vastaan :D

Juu, maassahan nuo ovat möyrineet. Vk-puku päällä, jalassa tossut, goret tai kumpparit. Kuopus 1v ei osaa vielä kävellä ilman tukea eli konttaa vieläkin pitkin pihaa. Sepeliä ovat molemmat kyllä tykänneet syödä, mutta hiekkaa ei niinkään paljon.

Yhteistyössä