Itsekeskeinen,kiero mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonossa suhteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonossa suhteessa

Vieras
Olisiko sinulla?
Jaksaistko kuunnella kaikkea HÄNEN ympärillään liikkuvia juttuja,sitä miten HÄn on niin kipeä että joutuu lähtemään lääkäriin,eikä HÄN pysty kunnolla edes hengittämään kun on niin kurkku kipeä,tai miten HÄNELLÄ on sitä tätä ja tota.miten HÄN tekee töitä (niin minäkin ja tuntimäärällisetsi enemmänkin vielä)
Jollaintapaa kiero mies..menee miten tykkää,tulee miten lystää,minun pitää kuitenkin aina ilmoittaa milloin mene ja tulen ja kenen kanssa.en pääse riteilylle ksoka siellä voi tapahtua jotain minun ja jonkun tutnemattoman välillä.
(hän tosin tänään ilmoitti lähtevänsä siskonsa kanssa risteilylle,tosin tiedän ettei siskonsa ole suomessa vielä 2kuukauteen)

en edes rakasta häntä mutta silti minun on helpompi elää hänen kanssaan kun ilmankaan,tai näin siis luulen.epäilen kyllä että meis on jotenkin saanut mut tuntemaan näin.
meillä mukamas yhteiset rahat,sitli vaatii minun maksaa kaupassa/ravintolassa.Olen monesti kieltäytynyt.

mua vaan ahdistaa niin paljon etten ole elämääni tyytyväinen,enkä onnellinen.

siis jonkun riippuvuus suhteen olen tuohon ihmiseen rakentanut kun en halua hänen kanssaan olla mutta elämä mm. rahalliseti on helpompaa.
mutta kuitenkinb vihaan häntä koska jättää mm. laskuja maksamatta koska "pitäähän elämiseenkin jäädä rahaa",hällä KAIKKI laskut pitkällään mutta silti tekee 200e puh. laskuja.
eilen kun käytiin syömässä eikä seisty edes jonossa vaan meitittiin tiskillä vähän sivummassa niin rupe yhdelle naiselle huutamaan etuilusta ja sitten kun tarjoilija rupe palvelee emisä niin ei tiennykkään ees vielä mitä aikoo tilata.
leveilee isänsä bemarilla,mukamas on niin paljon rahaa vaikka jätkä on tyhjätasku.
en oikeesti teidä miksi olen tuon kanssa.

*ompas muuten tyhjentävää kirjottaa tänne!*

siis jonkun riippuvuus suhteen olen tuohon ihmiseen rakentanut kun en halua hänen kanssaan olla mutta elämä mm. rahalliseti on helpompaa.
mutta kuitenkinb vihaan häntä koska jättää mm. laskuja maksamatta koska "pitäähän elämiseenkin jäädä rahaa",hällä KAIKKI laskut pitkällään mutta silti tekee 200e puh. laskuja.
eilen kun käytiin syömässä eikä seisty edes jonossa vaan meitittiin tiskillä vähän sivummassa niin rupe yhdelle naiselle huutamaan etuilusta ja sitten kun tarjoilija rupe palvelee emisä niin ei tiennykkään ees vielä mitä aikoo tilata.
leveilee isänsä bemarilla,mukamas on niin paljon rahaa vaikka jätkä on tyhjätasku.
en oikeesti teidä miksi olen tuon kanssa.

*ompas muuten tyhjentävää kirjottaa tänne!*

Tiedätkö mitä ap, sun pääskin on kyllä tosi tyhjä kun tollasen so called miehen kanssa olet. :D

[QUOTE="tööt";22162156]Taitaa tässäkin tapauksessa 'mies' olla parikymppinen kloppi[/QUOTE]

nope,päälle 3kymppinen on.
Ilman häntä mulla ei olis kuulema mitään..hän se oli joka muutti luokseni vaatekassin aknssa,mulla oli kaikki ennen häntä.
Häns e muutti äitinsä helmoista,pakenee sinne joskus vieläkin.makaa sohvalla ja äiti passaa.
säälittävää,ja säälittävä olen minä kun tollasta katson.
olenko oikeatsi ainoa jolla on /on ollut tuollianen meis?
eikö kenelläkään muulla ole ollut tuollaista miestä?

nope,päälle 3kymppinen on.
Ilman häntä mulla ei olis kuulema mitään..hän se oli joka muutti luokseni vaatekassin aknssa,mulla oli kaikki ennen häntä.
Häns e muutti äitinsä helmoista,pakenee sinne joskus vieläkin.makaa sohvalla ja äiti passaa.
säälittävää,ja säälittävä olen minä kun tollasta katson.
olenko oikeatsi ainoa jolla on /on ollut tuollianen meis?
eikö kenelläkään muulla ole ollut tuollaista miestä?

Laita mammanpoika takaisin äitinsä kainaloon, aikuisiakin on tarjolla.

Yhteistyössä