Mamut panevat Eiffel-tornin ja Berliinin steissin paskaksi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvä juttu:-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvä juttu:-)

Vieras
Fox News: Terroriuhka koskee Eiffel-tornia ja Berliinin rautatieasemaa
4.10.2010 9:38
A A Helsingin Sanomat
Sari Gustafsson / LEHTIKUVA

Berliinin keskusrautatieasema on yksi uhan alla olevista kohteista.
Video: Euroopan matkailukohteiden terroriuhka ei huoleta turisteja
Yhdysvaltain hallinnon turisteilleen antama terrori-iskuvaroitus koskee ainakin Eiffel-tornia ja Notre Damen katedraalia Pariisissa sekä Berliinin päärautatieasemaa, kertoo uutiskanava Fox News verkkosivuillaan.

Kanavan haastatteleman tiedusteluviranomaisen mukaan muita mahdollisia kohteita ovat luksushotelli Adlon lähellä Brandenburgin porttia Berliinissä sekä kaupungin tv-torni. Lähteen mukaan myös Britannian kuningasperheen turvatoimia on kiristetty.


Presidentti Barack Obaman hallitus varoitti sunnuntaina Yhdysvaltain kansalaisia olemaan varovaisia, jos he liikkuvat Euroopassa suurissa turistikohteissa tai liikenteen solmukohdissa. Yhdysvallat ei kuitenkaan yksilöinyt mitään Euroopan maata, joissa iskun todennäköisyys olisi muita korkeampi.

Myös Britannia varoitti Ranskaan ja Saksaan matkustavia kansalaisiaan terrorismista.

Aiemmin viime viikolla kerrottiin tiedusteluviranomaisten uskovan, että al-Qaidan johtaja Osama bin Laden olisi suunnitellut terrori-iskuja useisiin eurooppalaisiin kaupunkeihin.

Fox Newsin lainaaman tiedustelulähteen mukaan tarkka lista iskujen kohteista saatiin kuulustelemalla saksalais-pakistanilaista henkilöä lentotukikohdassa Bargamissa Afganistanissa. Myös toinen tiedusteluviranomainen on vahvistanut kanavan mukaan listan.

Yhdysvaltain hallinto on korostanut, että se ei ole kehottanut ihmisiä olemaan matkustamatta Eurooppaan vaan olemaan erityisen varovaisia. Maan lentoyhtiöiden mukaan ainakaan vielä sunnuntaina varoitus ei aiheuttanut juurikaan lentojen perumisia Eurooppaan.


Lisää aiheesta:
 
Aikamoinen järjen jättiläinen tämä ap. Ne mamut siellä Ranskassa tai Saksassa voivat olla vaikka suomalaisia, ja mehän ollaan vallan täydellisiä ja rauhaa rakastavia suoraselkäisiä ihmisiä? Vai onko suomalaiset mamut vaarallisia Euroopassa? Miksei suomalaiset sitten ole vaarallisia Suomessa? Apua, tässähän menee vallan sekaisin!
 
[QUOTE="hei";22165005]eikö muslimiterroristit sitten ole rasisteja eurooppalaisia kohtaan?[/QUOTE]

Eivät tietenkään ole. Islam on rauhan uskonto vaikka räjäyttäisivät koko maailman allahin nimeen.
 
No juu, oli tarkoitus matkata joulukuussa Berliiniin. Olemme kuitenkin miehen kanssa nyt lapsen myötä muuttuneet sen verran "säikyiksi", että vaihdoimme matkakohdetta. Juu, tiedetään, todennäköisyys terrori-iskulle on ehkä lottovoiton luokkaa, mutta silti. Joudetaan sinne Berliiniin myöhemminkin.
 
[QUOTE="vieras";22164995]Aikamoinen järjen jättiläinen tämä ap. Ne mamut siellä Ranskassa tai Saksassa voivat olla vaikka suomalaisia, ja mehän ollaan vallan täydellisiä ja rauhaa rakastavia suoraselkäisiä ihmisiä? Vai onko suomalaiset mamut vaarallisia Euroopassa? Miksei suomalaiset sitten ole vaarallisia Suomessa? Apua, tässähän menee vallan sekaisin![/QUOTE]

Jos tää ap tarkoitti niitä USA:n "mamuja" eli varoitushan tuli niille Saksan ja Ranskan jenkkilähtöisille "mamuille"
 
[QUOTE="Hih";22170705]Jos tää ap tarkoitti niitä USA:n "mamuja" eli varoitushan tuli niille Saksan ja Ranskan jenkkilähtöisille "mamuille"[/QUOTE]

Jenkit pois Amerikasta! :attn:
 

Yhteistyössä