Huutis apua!! Onko liian kallis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huutis alottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huutis alottelija

Vieras
Ajattelin testata huutista ja nyt mietin onko 14e lähtöhintana liian kallis kun mulla kaksi hyvä kuntoista vauvan oloasua myynnissä ja osta heti hinta on 20 e vai myynkö peräti liian halvalla :D

Aika paljon kahdesta puvusta, jos eivät ole mitään merkkiä. Mä en ainakaan mistään lindex/hm puvuista maksaisi 14e tai 20e, koska melkein samaan hintaan saan uudet kaupasta.

Lindex on kyllä meidän perheessä ihan tosi haluttu merkki, kun se on siinä kaupassa H&M-vieressä!
Jos merkittömiä vaatteita, niin sellaisia mistä on itse leikattu se merkki pois ettei hierrä.

Minusta on kyllä aika korkea lähtöhinta. Osta heti hinnaksi voisi laittaakin sen 20 euroa, mutta lähtöhinta alemmaksi. Helposti käy muuten niin, ettei huutoja tule ollenkaan.

Mikä muuten ylipäätään on vauvan oloasu? Collegepuku? Haalari?

mut mitä hiton väliä sillä on minkä merkkinen vauvanvaate on tai mitä se on maksanut uutena. nehän on käytettyjä vaatteista ja sellaisena ne myydään. Ettekö tajua että arvo laskee saman tien kun sen olet kaupasta ostanut oli merkki mikä tahansa. ja samaa saaamarin massakamaa ne on kuin halvemmatkin.
Itse esim pidän Lindexin vaatteita paljon paljon parempana kuin ns. merkkivaatteita. Pitävät vaärinsa ja kuosinsa parhaiten ja ovat edullisia.
varmasti se Lindexin vaatekkin kelpaisi teille merkkivinkujille jos siinä olisi kolminkertainen hinta. Oikeasti naurettaavaa höpötystä.

Kuulkaas, että esimerkiksi sen takiakin voi lapselle sijoittaa merkkivaatteisiin, että ainakin koulussa tiedetään, että kullannupusta välitetään eikä muutenkaan esim. koulutovereiden kohdalta tule kiusaamista.
Kaupanpäälle saa takuun ja kestävät muut jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkä hiekkatie;22175926:
Kuulkaas, että esimerkiksi sen takiakin voi lapselle sijoittaa merkkivaatteisiin, että ainakin koulussa tiedetään, että kullannupusta välitetään eikä muutenkaan esim. koulutovereiden kohdalta tule kiusaamista.

Mistä ne lapset oppii niin tarkkaan ne "paremmat" merkit jotta oppisivat pilkkaamaan toisten vaatteita? Kotoa kenties? Jostainhan sen merkkitietoisuuden on lähdettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkä hiekkatie;22175926:

Tän täytyy olla vitsi.

Yhteistyössä