Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä varmaan pitäisin oman lapset lelut ihan erillään kuitenkin ja hommaisin hoitolapsille omat. Koska se ois oikeesti epäreilua että muut leikkii toisen leluilla ja vaikka hajottaakin... Siitä tulis pahamieli tytölle ja myös mulle!
Alkuperäinen kirjoittaja joo voit pitää;22188471:Entä ajattelitko, tuleeko lapsellesi paha mieli, jos hoidat muiden lapsia teidän yhteisessä kodissanne, ja oma lapsesi on pk:ssa?
Mä varmaan pitäisin oman lapset lelut ihan erillään kuitenkin ja hommaisin hoitolapsille omat. Koska se ois oikeesti epäreilua että muut leikkii toisen leluilla ja vaikka hajottaakin... Siitä tulis pahamieli tytölle ja myös mulle!
Alkuperäinen kirjoittaja joo voit pitää;22188471:Entä ajattelitko, tuleeko lapsellesi paha mieli, jos hoidat muiden lapsia teidän yhteisessä kodissanne, ja oma lapsesi on pk:ssa?
En usko että tulis paha mieli, lapsi tykkää olla kovasti pk:ssa. Olen hoitanut siskoni lapsia paljonkin kotonamme ja lapsi ollut pk:ssa, eipä oo haitannu...
en minäkään antaisi (jos olisin pph) leikkiä oman lapseni leluilla. nytkin maksoin 100e sen lelusta, ni ei tasan hoitolapset niitä saisi hajottaa ja hävittää..