mitä mieltä tälläsistä saappaista?

Mun mielestä noissa on itseasiassa aika paksu korko. :) Tai paksumpi kuin monissa muissa kengissäni. Nuo ovat kyllä ihan todella hyvät jalassa. Ihan samettia, jos kengistä voi nyt noin sanoa.

Heh, arvasin, että sanot noin. :D Mulla on kaikki korolliset, sekä arki- että juhla- aika maltillisella korolla. Niissäkin tulee jalat kipeiksi. :snotty: Mutta tottumiskysymyshän se kait on.

Nuo Parikat on kyllä yleisesti ottaen upeita. :) Mulla ei ole vielä yksiäkään, mutta toiveissa on jotkut ihanuudet pikkujouluihin. Maltillisella korolla siis. ;) Tosin, kaikki tutut, joilla noita on, kehuvat, että ovat tosi hyvät jalassa. Myös se pikkuinen sydänlaukku ja -käsineet ovat aivan ihania. Saakohan niitä enää mistään?

^^ Tarkoitan siis sitä Ginger -laukkua punaisena. Valkoisena sitä kait ainakin saa, mutta punaisia en ole nähnyt missään.

En minäkään viime aikoina ole punaista bongannut, tai oisko joskus keväällä ollut vielä MP:n nettikaupassa. Kivijalkakaupoista ei tietoa. Joskus parisen(?) vuotta sitten olipunavalkoisena, oi, sellainen olisi kelvannut.

[QUOTE="vieras";22202625]...ap tuli vain kehumaan rahoillaan, eikö? Harvemmalla palstalaisella kun on varaa ostaa noin kalliita kenkiä itselleen.[/QUOTE]

Ihan köyhänä kusiaisena sanoisin, että eiköhän sitä rahaa yleensä työtä tekemällä saa, ja rahansahan jokainen käyttää kuten lystää, eikö?

Ainakin joissain malleissa on lesti vähän leveämpää/kapeampaa laatua kuulemma, kuin normikengissä, mutta no, ei ne vaihtelut varmaan niin suuria ole.

Se voi olla joo. Mulla on noissa punaisissa käytössä sellainen päkiäpohjallinen, ilman sitä kengät olisivat hieman liian suuret. Koko 36 tuossa mallissa taas puristi ikävästi varpaita.

Hehe :D Tavallaan punaisena olisivat hauskemmat, kun mätsäisivät siihen sydänteemaan paremmin. Mutta sitten toisaalta musta olisi värinä helpommin yhdisteltävissä..Mä olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt tuota ostamista. :)

Mä meinasin mustat.Toisaalta toi punanenkin ois kiva.Mut jos paikanpäällä katsastais ja päättäis sitte

Yhteistyössä