Nuo on tosi kivat. Mä en itse osaa kävellä noin kapeilla ja korkeilla. Korkoa saa kyllä olla, mutta koron malli pitää olla erilainen.
Mun mielestä noissa on itseasiassa aika paksu korko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuo on tosi kivat. Mä en itse osaa kävellä noin kapeilla ja korkeilla. Korkoa saa kyllä olla, mutta koron malli pitää olla erilainen.
Mun mielestä noissa on itseasiassa aika paksu korko.Tai paksumpi kuin monissa muissa kengissäni. Nuo ovat kyllä ihan todella hyvät jalassa. Ihan samettia, jos kengistä voi nyt noin sanoa.
Mäkin linkitän, mitkä ostin tänään työkengiksi.![]()
Kengät | El Naturalista: Duna - Osta ne sivulta BRANDOS.fi
Näistä tykkään myös:
Kengät | Lola Ramona: Pippi - Osta ne sivulta BRANDOS.fi
Ja sitten mulla olisi vielä toiveissa ne Minna Parikan Love Bootsit..
^^ Tarkoitan siis sitä Ginger -laukkua punaisena. Valkoisena sitä kait ainakin saa, mutta punaisia en ole nähnyt missään.
miten parikan kengisssä menee koot?siis vastaako normeja?
Taitanee olla pääasiassa hieman normaalia pienempää mitoitusta, mikäli oikein muistelen. Kannattaa varmaan jokatapauksessa käydä jossain sovittamassa mikäli mahdollista, tai pyytää vaikka sähköpostitse tarkempia mittoja kengistä tmv.
Ihan köyhänä kusiaisena sanoisin, että eiköhän sitä rahaa yleensä työtä tekemällä saa, ja rahansahan jokainen käyttää kuten lystää, eikö?
^^ Tarkoitan siis sitä Ginger -laukkua punaisena. Valkoisena sitä kait ainakin saa, mutta punaisia en ole nähnyt missään.
miten parikan kengisssä menee koot?siis vastaako normeja?
kiitoksiamissäs kaikkialla näitä myydään.Helsingissä vissiin?
mä kurkkasin googlesta mun on saatava ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
et kiitos vaan:stick:
Aika lailla normikoot. Itse käytän 36-37 ja Parikalta olen ostanut sitä kokoa 37.
Taisin bongata siellä Bulevardin liikkeessä ainakin noita käsineitä alkusyksystä. Kannattaa käydä ainakin katsastamassa sieltä.
Ainakin joissain malleissa on lesti vähän leveämpää/kapeampaa laatua kuulemma, kuin normikengissä, mutta no, ei ne vaihtelut varmaan niin suuria ole.
Ihan köyhänä kusiaisena sanoisin, että eiköhän sitä rahaa yleensä työtä tekemällä saa, ja rahansahan jokainen käyttää kuten lystää, eikö?
HeheTavallaan punaisena olisivat hauskemmat, kun mätsäisivät siihen sydänteemaan paremmin. Mutta sitten toisaalta musta olisi värinä helpommin yhdisteltävissä..Mä olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt tuota ostamista.
![]()
Näinhän se menee.
Mäkin linkitän, mitkä ostin tänään työkengiksi.![]()
Kengät | El Naturalista: Duna - Osta ne sivulta BRANDOS.fi