Oon tässä niin kovasti pohtinut synnytystä ja sen aikaista lastenhoitoa. Mun vanhemmilla on työ arkisin, ja kavereilla pieniä lapsia. Jos lähtö tulee yöllä, olen pulassa, esikoinen olisi melkein kannettava nukkuvana autoon ja kuskattava mun vanhemmille, en usko että he tulisivat tänne.
Rupesin vaan järkeilemään tässä että viimeksi synnytys alkoi vaimeilla supistuksilla, joihin heräsin yöllä, tosin kello oli viisi. Seuraavana päivänä vasta lähdettiin sairaalaan. Todennäköistähän siis olisi että supistukset alkaisivat jo päivällä, jolloin esikoinen voisi mennäkin yöksi jo hoitoon, tai jos yöllä alkavat, lähdön aika olisi vasta aamulla..Eiks niin =)
Rupesin vaan järkeilemään tässä että viimeksi synnytys alkoi vaimeilla supistuksilla, joihin heräsin yöllä, tosin kello oli viisi. Seuraavana päivänä vasta lähdettiin sairaalaan. Todennäköistähän siis olisi että supistukset alkaisivat jo päivällä, jolloin esikoinen voisi mennäkin yöksi jo hoitoon, tai jos yöllä alkavat, lähdön aika olisi vasta aamulla..Eiks niin =)