mistä tapetti, missä ois avaruutta tai planeettoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks ne pimeässä hohtavat planeetat ois hienompia? Heurekan myymälästä ainakin saa jopa sellaisia 3D-planeettoja, jotka oikeanvärisiä ja hohtavat pimeässä.

Vähänkö semmonen oiskin hieno!! Haluaiskohan poika semmosen maalattuna seinälle... Siis minun poika, olisi niin mukava tehdä sellainen. Vielä jos saisi hohtavaa maalia.

Vähänkö semmonen oiskin hieno!! Haluaiskohan poika semmosen maalattuna seinälle... Siis minun poika, olisi niin mukava tehdä sellainen. Vielä jos saisi hohtavaa maalia.

Minä maalasin makkarin UV-maalilla semmoiseksi psykedeeliseksi missä oli myös tähtijärjestelmiä. Onnistui ihan hyvin, kun laittaa mustan valon päälle niin koko komeus loistaa seinistä =)

[QUOTE="vieras";22238028]Minä maalasin makkarin UV-maalilla semmoiseksi psykedeeliseksi missä oli myös tähtijärjestelmiä. Onnistui ihan hyvin, kun laittaa mustan valon päälle niin koko komeus loistaa seinistä =)[/QUOTE]

Vau! lait kuvvaa!

[QUOTE="vieras";22238065]Mulla ei valitettavasti ole siitä olemassa kuvaa, sitä asuntoakaan ei ole enää olemassa vaan on purettu :([/QUOTE]

Voi harmi, kuulosti tosi mahtavalta.

[QUOTE="vieras";22238028]Minä maalasin makkarin UV-maalilla semmoiseksi psykedeeliseksi missä oli myös tähtijärjestelmiä. Onnistui ihan hyvin, kun laittaa mustan valon päälle niin koko komeus loistaa seinistä =)[/QUOTE]

Enpä menisi maalamaan lasten huonetta(tai ylipäätäänsä mihinkään asunnon seinään) uv-maaleilla....

Yhteistyössä