kumpaan huoneeseen nuorin ois "järkevintä" laittaa, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
eli meillä nuorin täyttää 1.5v ja ollaan mietitty kumpaan huoneeseen poika 1.5v laitettaisiin: isoveljen huoneeseen joka täyttää syksyllä 6v ja vai isosiskon huoneeseen joka täyttää kesällä 4v??

ollaan tätä mietitty, varsinkinminä kumpaan ois järkevintä laittaa, laittaisin tytön huoneeseen, muutamaksi vuodeksi että kasvaa ja sitten pojan huoneeseen kun on vähän isompi, mutta kaikki kauhistele kun kuulee että laittasin ton nuorimman pojan tytön huoneeseen joka on just rempattu täysin prinsessa huoneeksi, tapetit on disneyn vaal.pun. prinsessa tapettia jne.kaikki tuota prinsessa tyyliä, oisko se niin kauheeta??

vai oisko kivempi laittaa isoveljen kaa samaan....

kumpi ois kivempi sitten, että 6vpoika ja 2v poika ois samassa huoneessa vai että 4v tyttö ja 2v poika ois samassa huoneessa?

tuota ollaan kans mietitty et syksyllä eskarin alottava lähtee sitten kouluunkin ja nuorin on sitten vasta 3v ja koululainen haluaa/tarvii tuota omaakin rauhaa ja 3v ei ehkä vielä oo mikään "järjenjättiläinen", mutta jaksanko kuunnella kaikkien kauhistelut kun pieni poika on prinsessa huoneessa....mutta mitäs se taas kelleen kuuluu, "paras" mitä mulle on jo tosta järjestelysta sanottu: haluutko oikeesti sun pojasta homon :O :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entä miten laittasit nämä pojat, kun ei ole kuin 2lastenhuonetta 5.5v, 4.5v 1v4kk POJAT?

Isommat omaan ja pienin omaan, mutta niin että isommat saavat myös käydä siellä leikkimässä.

Samaa mieltä, mun mielestä vanhimmilla on niin yhteiset jutut että on törkeää laittaa esikolle oma ja keskimmäinen vauvan kanssa samaan huoneeseen...

Kumpikin vaihtoehto on ihan hyvä mun mielestä. Varsinkin jos sinne prinsessa huoneeseen on mahdollista sisustaa pojalle vähän poikamaisempaa nurkkaa... ;)
Meillä on laitettu niin että pojat 6 ja 8v nukkuvat samassa ja tytöt 1 ja 11v nukkuvat samassa. Kyllä saa toi murkku silti ihan tarpeeksi omaa rauhaa. Meillä koulutyöt tehdään keittiönpöydän ääressä, näin on vaan aina ollut. Ja suuremmat askartelutkin joko keittiönpöydän tai sitten mun työpöydän ääressä. Mun mielestä toi koululaisen oman tilan terve on.. no varmaan perheestä riippuvaa...
Meillä tyttöjen huone on selkeästi rajattu ison siskon ja pikkusiskon osiin. Olisko teillä mahdollista laittaa sinne pojan huoneeseen omat puolet? Ei tartte laittaa edes puoli ja puoli, vaan muuten , luovasti.... ;)

Miten tämä lastenhuoneasia ei tullut mieleen silloin kun tytön huonetta sisustettiin? Minä olisin laittanut isommat samaan huoneeseen ja pienimmän erikseen, mutta tuossa tilanteessa koittaisin löytää pienimmälle jonkin oman sopen leikeilleen, esim. vanhempien makuuhuoneeseen.

kiitos kaikille mielipiteestä :)

Tuolla tytön huoneessa ei kyllä mitenkään saa pojalle tehtyä omaa nurkkausta ja hyvä kysymys jollain miksi ei remppavaiheessa tuo tullut mieleen :/ :D eipä vaan tullut kun niin intona rempattiin noita lastenhuoneita, tytölle tehtiin NIIIIIN prinsessahuone ja isompi poika sai spiderman huoneen :D noh, sanontahan on että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..... että nyt vaan mietitään kumpi ois parempi ratkasu :)

että laittasin pojat samaan huoneeseen ja isompi sitten koululaisena tekee vaikka keittiössä läksyt ja halutessaan saa olla kavereitten kaa siellä huoneessa ilman että pikkuveli on myös siellä.

Yhteistyössä