T
"tittelintuure"
Vieras
Jos ihmisellä menee joka viikko tämän verran alkoholia, niin onko se liikaa ja miksi?
Viikolla yksi mäyris ja viikonloppuisin 24kpl laatikko bisseä.
Viikolla yksi mäyris ja viikonloppuisin 24kpl laatikko bisseä.