Baarivaatteita etsimässä, mites tämä mekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koko 50
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva mekko :) Ite tykkään enemmän mustana. Entäs tohon joku bolero,tissivyö ja saappaat? Mut ei missään nimessä pohkeeseen asti olevia saappaita,ne ei pue ketään :X Joko ihan pitkät (polveen) tai sit pikkukengät.

En välttämätt laittaisi baariin, olimpa minkä kokoinen hyvänsä. Tai en kyllä tiedä minkälaiseen baariin olet menossa :) Tämän kylän kuppiloihin ehkä liian hieno...

kaunis mekko, mutta koko ei kerro mitään, jos olet lyhyt ja lihava niin noup, mutta jos oot suht pitkä ja näyttävä nainen niin sopii varmaankin. Jos haluat käsivartesi ( mahd . allit ) peittää niin kevyt huivi vois olla hyvä.

[QUOTE="vieras";22283338]No tuo mekko kyllä korostaa aika runsaasti tuota poven kohtaa joten jos rintoja löytyy niin ehkä vielä miettisin...[/QUOTE]

Mut se bolero just vähän tasottaa sitä :)

En tiedä itsekään vielä sopiiko tuo mekko mulle, mutta tykkään mallista. Vasta siis olen etsimässä vaatteita enkä oikein tiedä mitä nykyään baarissa käytetään. Mulla kun on vaan ihan tavallisia vaatteita, niin jotain spesiaalia tahtoisin baarivaatteeksi ostaa :)

Eli siis mielipiteitä haen siihen, onko tuo mekko sopiva baarivaatteeksi? Ettei ole liian juhlava tms.

En tiedä itsekään vielä sopiiko tuo mekko mulle, mutta tykkään mallista. Vasta siis olen etsimässä vaatteita enkä oikein tiedä mitä nykyään baarissa käytetään. Mulla kun on vaan ihan tavallisia vaatteita, niin jotain spesiaalia tahtoisin baarivaatteeksi ostaa :)

Eli siis mielipiteitä haen siihen, onko tuo mekko sopiva baarivaatteeksi? Ettei ole liian juhlava tms.

No mihinkä oot menossa? Ihan tavallinen baari? Kaupungissa, kylässä? Arki-ilta vai joku juhlailta? Onko jonkun juhlat?

Kumpainenkin mekko on mun mielestäni aika juhlava Baariin (tai siis sellaiseen mitä mä käsitän sanalla baari). Mites ois joku tunikan tyylinen ja siihen alle legginsit/saapikkaat...sit ehkä kiva huivi kaulalle moneen kertaan..ei liian juhlava tunika...

No ei ole liian hieno baariin, jos nyt ei ole ihan siihen paikalliseen menossa.
Hienoa kun joku haluaa pukeutua naisellisesti ja tyylikkäästi. Noita legginssifarkkuja tungettuna nilkkurihin ja saapapisiin+väljä toppi näkyy ihan tarpeeksi katukuvassa.

On musta hieman liian juhlava valtaosaan baareista. Ite en lähtisi pikkumekkolinjalle. Ehkä tuo kuvan mekko jopa vähän tätimäinenkin? Siis baariin. Miten olisi joku hieman juhlavan oloinen tunika + mustat housut?

[QUOTE="vieras";22283418]No mihinkä oot menossa? Ihan tavallinen baari? Kaupungissa, kylässä? Arki-ilta vai joku juhlailta? Onko jonkun juhlat?

Kumpainenkin mekko on mun mielestäni aika juhlava Baariin (tai siis sellaiseen mitä mä käsitän sanalla baari). Mites ois joku tunikan tyylinen ja siihen alle legginsit/saapikkaat...sit ehkä kiva huivi kaulalle moneen kertaan..ei liian juhlava tunika...[/QUOTE]

MIllähän sanalla tuota baaria kuvailis... No se on sellainen menomesta, iso paikka jossa käy/on käynyt paljon bändejä Vicky Rostista Nightwishiin :) Toisaalta tykkään myös käydä tanssipaikoissa eli siis ihan humppalinjalla välillä :D

Yhteistyössä