Alkuperäinen kirjoittaja eituumitään;22316142:Te valehtelette ap:lle päin näköä että ei olisi mitään huonoja puolia noin suuressa ikäerossa. Ehkä olette joutuneet niin paljon puolustelemaan että olette alkaneet itse uskoa valheeseen. Sen takia niitä avioerojakin tulee niin paljon, kun rakastutaan ihmiseen mutta ei ajatella suhteen tulevaisuutta. Miksiköhän Scarlett ja Clementine ovat eronneet? Ei siihen kuitenkin olisi ikäero vaikuttanut jollain tavalla?
Puhutte nyt niin kuin minä olisin valitsemalla valinnut "valioyksilön" miehekseni mutta asia ei ole niin, yksinkertaisesti vain jätin valitsematta ne joiden kanssa suhde olisi todennäköisesti päättynyt ennenaikaisesti.
mulla oli ihan eri syyt eroon,vaikka miehenä olisi ollut oma ikäinen niin sillon olisin varmasti eronnut kun elämäntilanne meni vähän sekaisin. ja siis mihinkään ikäkysymyksiin eroni ei liity.mä en ainakaan löydä yhtään huonoa puolta siitä että ikäeroa oli noin paljon. tällä hetkelläkin se sama mies on minulle erittäin rakas ja varmasti aina mukana tuolla sydämmessä