Loimaalaiset Ootteko käyny siinä uudessa sekatavara kaupassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loimaalainen78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22325265 begin_of_the_skype_highlighting**************22325265******end_of_the_skype_highlighting]en oo käynyt :(( pikkumyllyssä pöytyällä ainakin saanu hyvää palvelua ja monipuolinen valikoima :))[/QUOTE]

Ai, onko sielläkin sellainen kauppa?

[QUOTE="vieras";22325342 begin_of_the_skype_highlighting**************22325342******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************22325342******end_of_the_skype_highlighting]juu korvenkehto :) tilpehööriä ja eläimille ruokaa. sama pitäjä ku löytöeläinkodilla.[/QUOTE]

Missä päin tollanen löytöeläinkoti sitten on?

Kas – tuollahan ovat Fakta homma-sarjan Pirre ja Hansu! Pirre aina yhtä nättinä punaisessa tuulitakissaan ja Hansu taas verhoutuneena tyylikkääseen ja käytännölliseen toppahaalariin. Menenpä vähän juttelemaan.

Heipä hei, Pirre ja Hansu! Mitä suunnitelmia joulunviettoon?

Hansu: Kuule! Lesken joulu se on lämpöinen ja lempeä on silmäini loiste! Yhdes vietetään Pasi-poikani kanssa – Pasi tulee morsiamensa kanssa, kuule. Sitten mennään jossain vaihees Pirjoystävälle, pukin asioissa. Pikku Hansu-tonttu kurkistaa!

Aviomiehesi Auliksen poismenosta on jo aikaa.

Hansu: On aikaa. (Siristää silmiään, muikistaa suuta)

Pirre: Yli kymmenen vuotta.

Hansu: Haavat on arpeutuneet. Käydään Auliksen haudalla näin. Muistellaan, viedään sinne vähän joulupähkinää, rusinaa ja taatelii, näin. Kun hän oli niin perso sille.

Entäs Pirren taloudessa?

Pirre: (laittaa kädet puuskaan) Meillä Heikki tykkää noita laatikoit tehrä, paistella, ja minä leivonnaisia, tuota noin. Ja Mervi tulee poikaystäväns kans. Hansun porukka tulee joulukahveelle sitten. Käyn hartaudes Heikin kanssa, sit syörään kotosalla, ja sit tulee meidän jouluvieraat!

Hansu: Hansu-tonttu kopistelee porstuas!

Pirre: Kivat odotukset on. Ei oo ressii meitillä.

Luodaan katsaus kuluneeseen vuoteen 2008 maassamme. Onko taantuma näkynyt elämässänne?

Pirre: Ei se minul oo näkynyt, kun minul on omat siivouspaikkani ja ne täytyy konettaa ja siivota. Toivotaan ny että kohenee.

Hansu: Postimyyntialal on vähän näkynyt, kun minä olen postitusfirmas. Siel on saneerattu kuule, Mailis joutui lähtemään. Se oli katkera paikka. Mut minuu ei oo viel saneerattu, katsotaan nyt miten käy.

Entä ilmastonmuutos – näkyykö kotipaikkakunnallanne Loimaalla?

Hansu: No sitähän sitä pelätään, kun Loimijoki virtaa siellä. Et jos käy tulvimaan, kuinka käy sitten viljelysten ja näin. Se on se gongreettinen.

Pirre: Liika vihreetä on vuorenaikaan nähren. Luntahan sitä nyt, helkuta, kun suli pois . . . Minä asensin ilmapumpun, se on minun vastaus tähän.

Siellä on kuulemma Elizabeth Annen ja Dandileon tuotteita Englannista, ei mitää krääsää, vaan todella laatukamaa. Hinnat melko edulliset tuolla Korvenkehdolla, vertailin muihin.

Krääsää? Ainoa liike joka Turun lisäksi lähelläkään myy Karl Kani tuotteita, sain hupparin 59 eurolla, Turussa sama noin satasen. Siellä on myös Adidas, Nike, Timberlain, Sir Benny Miles ja Akademiks tuotteita, olen käynyt ostoksilla. Myyjät mukavia, tuotteet todella ok. Sisareni sai Reiman talvihaalarin muksulleen 20 % alennuksella, lähtöhinta oli kuulemma 89 ekeä. Käykää ihmeessä katsomassa. Ei tuo musta sekatavarakaupalta vaikuta, yläkerrassa vaatteita, kenkiä ja lahjatavaraa. Alakerrassa kuulemma huippumerkkejä eläintuotteita. En niistä kyllä ymmärrä, ei ole eläimiä.
Kaipa nuo tietävät jos kerran jo viidennen liikkeen pystyyn laittoivat, huhu kertoo.

Krääsää? Ainoa liike joka Turun lisäksi lähelläkään myy Karl Kani tuotteita, sain hupparin 59 eurolla, Turussa sama noin satasen. Siellä on myös Adidas, Nike, Timberlain, Sir Benny Miles ja Akademiks tuotteita, olen käynyt ostoksilla. Myyjät mukavia, tuotteet todella ok. Sisareni sai Reiman talvihaalarin muksulleen 20 % alennuksella, lähtöhinta oli kuulemma 89 ekeä. Käykää ihmeessä katsomassa. Ei tuo musta sekatavarakaupalta vaikuta, yläkerrassa vaatteita, kenkiä ja lahjatavaraa. Alakerrassa kuulemma huippumerkkejä eläintuotteita. En niistä kyllä ymmärrä, ei ole eläimiä.
Kaipa nuo tietävät jos kerran jo viidennen liikkeen pystyyn laittoivat, huhu kertoo.

ei niillä oo ku kaks liikettä :D

Yhteistyössä