Kuinkahan mä muistaisin ostaa pyykkipoikia?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Monta kertaa oon käyny kaupassa sen jälkeen, kun tajusin että niitä pitäis ostaa, mutta kun ei ikinä muista. Taloyhtiöllä on pyykkinarut missä saa kuivata, mutta ei siinä taida kuivata pyykkinsä kuin yksi ihminen. En tiedä kenenkä pyykkipoikia siinä naruilla on, mutta tyytyväistä olen niitä käyttänyt :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
kirjota lappu :whistle: ,tosin mulla käy niin,et jos mä oon tehny ostoslistan,niin joko se jää kotiin tai mä unohdan lukea siitä puolet.. |O

Mä yleensä kyllä muistan lukia sitä lappua, mutta kun se saattaa unohtua kotio... :xmas:

Jos sulla löytyy yksi, ripusta se vaatteisiisi näkyvälle paikalle. Nenään voi olla liian kivuliasta. Jos et kaupassa muista miksi sinusta roikkuu pyykkipoika, et sitten ehkä niitä tarvitsekaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Jos sulla löytyy yksi, ripusta se vaatteisiisi näkyvälle paikalle. Nenään voi olla liian kivuliasta. Jos et kaupassa muista miksi sinusta roikkuu pyykkipoika, et sitten ehkä niitä tarvitsekaan..

Niin ja käytän niitä narulla jo valmiiksi olevia pyykkipoikia! :D

hyvä kun muistutit...tarvii kirjoittaa kauppalappuun sama juttu. kävi niin köpelösti että pyykkipoikapussi unohtui ulos ja sitten satoi vettä ja avot eilen piti laittaa niillä pyyhkeitä kuivuun niin lähes kaikki oli homeessa ja haisoi pahalle :o niin nuo oli puiset pojat

joten uudet kehiin....

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:

Niin ja käytän niitä narulla jo valmiiksi olevia pyykkipoikia! :D

ota sieltä narulta yksi mukaasi ja laita se lompakkoon. Et voi olla huomaamatta sitä kaupassa kun on aika iso ja hankala lompakon täyte.