Milloin ensimmäistä kertaa seksiä synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoisin tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoisin tietää

Vieras
Mielenkiinnolla kysyn, milloin teillä muilla oli seksiä ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen? Oliko tullut repeämiä tms synnytksessä? Oliko seksi parempaa vai oliko kyseessä pettymys?

ekalla kerralla tuli nirhaumia/ 5 tikkiä ja siitä 2vko ekaa kertaa.. tokalla kerralla ei tullu mitään ja siitä 3 vko.. kyllä se eka kerta tuntui ihanalta.. en tiiä mikä siinä on niin hyvää <3 <3 <3

2-3vk meni. Tuntui hyvälle. :) Vähän repesin ja jotain tikkejä tuli ja elämä oli sen ekat pari vk pikkaisen kivuliasta. On kyllä tosi yksilöllistä, että miten paikat paranee, ja koska uskaltaa, ja toiset on kuivempia kuin toiset ja ihmiset vaan palautuvat eri tavalla. Ei siis kannata miettiä liikoja. Minusta kyllä tuntuu, että iso osa odottaa siihen jälkitarkastukseen.

Synnytyksessä tuli muutama ihan pieni nirhauma joita kuitenkin vähän kevyillä tikeillä kursittiin. Ensimmäisen kerran seksiä harrastettiin 9päivää synnytyksen jälkeen, liukkaria käytettiin varmuuden vuoksi ettei vaan tulisi lisää nirhaumia. Seksi oli aivan todella mahtavan tuntuista ja tuntui todella hyvälle,raskauden edetessä en kyennyt saamaan enää orgarmia yhdynnässä mutta nyt taas onnistuu kun ei ole raskaana. Asiaan varmasti on vaikuttanut se että kun alkoi lapsen liikkeet tuntumaan niin se sitten vaikutti omaan keskittymiseen. Eli siis meillä seksi parantunut synnytyksen jälkeen, vaikkei siinä ollut mitään vikaa ennen raskauttakaan..:D

Tasan viis viikkoa oli synnytyksestä, ku ekan kerran sekstailtiin. Tuntui paremmalta kuin koskaan ennen synnytystä ja mies sanoi, että minä tunnun samalta kuin ennenkin eli paikat on ilmeisesti palautuneet entiselleen. Eppari leikattiin ja emätin repesi hieman synnytyksessä ja tikkejä oli aikamoinen läjä.

Ehdin jo pelätä että en enää saisi orgasmia yhdynnässä kun raskauden aikana en saanut mutta synnytyksen jälkeen se on tullut jopa helpommin.

Hmm... olisko menny joku 2kk ainakin, ensimmäiset 6vkoa olin niin kipeä että istuminenkin teki pahaa joten ei paljon tullu sekstailut mieleen. Eppari tehtiin ja repeämiä tuli vielä sen seuraksi.
muoks. ja ihan samalta tuntui kuin ennenkin, puolin ja toisin.

Viimeksi muokattu:
Lasta tehdessä naitiin 2 kertaa, en mä saa siitä mitään irti, paitsi tietty sen halutun lapsen. Hän on nyt 2 vuotias eikä tosiaan olla siittämisen jälkeen harrasteltu.

Eikä meinata, paitsi sitten kun aletaan yrittää toista.

3kk. Minä en enää halua. Olen ruma, levinnyt enkä halua esitellä itseäni enää alastomana miehelleni. Häpeän itseäni liikaa. Lapsi on nyt puolivuotias. Ei mies ole minulle sitä ehdottanutkaan joten tuskin edes enää kelpaan miehelle.Saa mennä muualta sitten hakemaan. :(

eka synnytyksestä tuli eppari ja tikit ja 2viikkoa taukoa ennen seksiä, mutta toisella kerralla ei mitään ja 7päivää synnytyksestä teki jo kauheasti mieli :heart: ihanaa se tietysti oli! niinkuin aina! =)

ohhoh. taidan olla tuon "alfredin" mies. olen jopa aika varma siitä. näin nimittäin sivuhistoriasta että tähän ketjuun oli vastattu.. olipa kiva lukea tuollaista. täytyy sanoa että aika pahalta tuntuu. "en saa siitä mitään, enkä varsinkaan mieheni kanssa." saisikohan sitten jonkun muun kanssa....? kaipa olen vaan jollain lailla huono ihminen? sängyssä tai muutoin? tai sitten on ulkonäkökysymys. en ole mistään pienimmästä päästä, mahaa on ja kaikkea. enkä häntä kuulemma huomioi ja kaikkea. mutta kolme v tulee kohta täyteen? luulisi että jossain vaiheessa olisin jotain tehnyt oikein ?kaipaan seksiä valtavasti, meillä aikanaan sitä oli paljonkin. pidän seksistä sen monissa eri muodoissa ja sen tuomasta läheisyydestä. seksiä ei ole tosiaan ollut tuon "siitoksen" jälkeen. enkä jaksa enää sitä yrittää vongatakaan, ei kerran toinen halua. rakastan lastamme yli kaiken, mutta täyttä sisarusta ei ehkä hänelle tule tämän jälkeen. muutenkin suhteemme tuntuu olevan melko heikoilla jäillä. tuntuu että lapsemme takia yhdessä asutaan. mitä ihmettä teen? en nyt herkimmästä päästä miehiä ole mutta tämä tuntui aika pahalta.

ohhoh. taidan olla tuon "alfredin" mies. olen jopa aika varma siitä. näin nimittäin sivuhistoriasta että tähän ketjuun oli vastattu.. olipa kiva lukea tuollaista. täytyy sanoa että aika pahalta tuntuu. "en saa siitä mitään, enkä varsinkaan mieheni kanssa." saisikohan sitten jonkun muun kanssa....? kaipa olen vaan jollain lailla huono ihminen? sängyssä tai muutoin? tai sitten on ulkonäkökysymys. en ole mistään pienimmästä päästä, mahaa on ja kaikkea. enkä häntä kuulemma huomioi ja kaikkea. mutta kolme v tulee kohta täyteen? luulisi että jossain vaiheessa olisin jotain tehnyt oikein ?kaipaan seksiä valtavasti, meillä aikanaan sitä oli paljonkin. pidän seksistä sen monissa eri muodoissa ja sen tuomasta läheisyydestä. seksiä ei ole tosiaan ollut tuon "siitoksen" jälkeen. enkä jaksa enää sitä yrittää vongatakaan, ei kerran toinen halua. rakastan lastamme yli kaiken, mutta täyttä sisarusta ei ehkä hänelle tule tämän jälkeen. muutenkin suhteemme tuntuu olevan melko heikoilla jäillä. tuntuu että lapsemme takia yhdessä asutaan. mitä ihmettä teen? en nyt herkimmästä päästä miehiä ole mutta tämä tuntui aika pahalta.
....

Noh, auts Alfred. Mitä teillä oikein on takana? Seksi on niinkuin lenkkeily, vaikkei haluta niin kannattaa kuitenkin ottaa itseään niskasta kiinni, hyvältä tuntuu viimeistään kun se on ohi :D :D ;)

Meillä seksiä joskus vähän ennen jälkitarkastusta, tikkejä tuli 3 tai 4 pieneen repeämään, kun vuoto oli ohi niin kitkin sitten ite ne loput tikit pois että päästäisiin taas asiaan :D

Seksi on parantunut, myös miehen mielestä, ja orgasmit muuttuneet pidemmiksi ja intensiivemmiksi synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä