O
ok
Vieras
Piirsin teille kuvan ihan itse, niin ei sitäkään saa esitellä.. Aijaan linkki! Voihan *******! Painukaa helvettiin sen filtterinne kanssa, kuka sen laittoikin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, olen tehnyt palstauudistuksesta lähtien. Kirjoitin tänään toiseen ketjuun pitkän tekstin asiasta ja tämä filtteri raivostuttaa myös meitä modeja ja ymmärrämme oikein hyvin sen, että teitä muitakin raivostuttaa. Tämä hyväksyminen kun ei ole kovin näppärä toiminto meille ja siihen kuluu yli puolet palstailuajasta. Ja nyt, kun mä lähden nukkumaan ( en jaksa valvoa toista yötä putkeen ), niin tänne ei jää varmaan ketään filtteriin jääneitä viestejä hyväksymään. Yöpalstailijoille siis varsin ikävä juttu.Ai SÄ teet sitä?
No kiitos.
Tuon se huoli. Kukaan ei ole kertonut, mikä tuon spämmihaavin logiikka on, joten olen yhtä äimänä kuin muutkin, miksi joku viesti jää haaviin ja joku toinen eiMitäs tuumaat tuosta:
Pelkkää kolesteroliarvoa ei pidä hoitaa | YLE Blogit | yle.fi
Kiitos ja unia myös sinne :wave:Kauniita unita ja kullan kuvia Keittikselle.
No äläpä muuta sano. On tosta filtteristä kuulemma ihan ollut hyötyäkin. Mä en osaa siihen ottaa kantaa, koska en modeillut aikaisemmin. Mutta luulisin, että vähemmän aikaa menisi spämmien poistamiseen kuin normaalien, mutta haaviin jääneiden, viestien hyväksymiseen.Eikö ne koodarit voi poistaa koko filtteriä, kun sen laittoivatkin.
Oli. Ei väsyttänytKai sulla Keittis oli joku muukin syy valvoa viime yötä kuin tää palsta? Ei tän takia kannata yöuniaan menettää. Myönnänn että mulle tekis hyvää olla täältä pois, saat laittaa vaikka viikon bannin mulle jos osaat
Niin ja hus nukkumaan siitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22336917:No äläpä muuta sano. On tosta filtteristä kuulemma ihan ollut hyötyäkin. Mä en osaa siihen ottaa kantaa, koska en modeillut aikaisemmin. Mutta luulisin, että vähemmän aikaa menisi spämmien poistamiseen kuin normaalien, mutta haaviin jääneiden, viestien hyväksymiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22337365:On siitä hyötyäkin paljon, kun se 'työskentelee' kaikilla osioilla samaan aikaan ja aikaisemminhan niitä roskapostauksia tuli tavallaan hyökkäyksinä välillä sivukaupallakin. Nyt ne postaukset jäävät filtteriin.
Säätämistä tuo kyllä kaipaa vielä ja paljon, toivottavasti pian alkaa sujumaan. Muuten menee härmå.:snotty:
Nyt tiedän, mitä tarkoitat.Sellaisia on joskus blogeissa kommentoinnin yhteydessä, että tulee joku kuva jossa on joku kirjainyhdistelmä vähän epäselvästi (ettei netin robotit osaa lukea) ja se on koodi joka pitää kirjoittaa, että kommentti pääsee läpi. Tai sitten laskutoimitus.