Voi ny helvetti sen spämmifiltterin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt se sun kuvasi näkyy. Mutta tosta filtteristä olen samaa mieltä...tää on ihan hanurista näitä filtteriin jääneitä vähän väliä hyväksyä. Toivottavasti tähän tulee joku ratkaisu tai muutoin mä lyön hanskat tiskiin.

Ai SÄ teet sitä?
No kiitos.
Joo, olen tehnyt palstauudistuksesta lähtien. Kirjoitin tänään toiseen ketjuun pitkän tekstin asiasta ja tämä filtteri raivostuttaa myös meitä modeja ja ymmärrämme oikein hyvin sen, että teitä muitakin raivostuttaa. Tämä hyväksyminen kun ei ole kovin näppärä toiminto meille ja siihen kuluu yli puolet palstailuajasta. Ja nyt, kun mä lähden nukkumaan ( en jaksa valvoa toista yötä putkeen ), niin tänne ei jää varmaan ketään filtteriin jääneitä viestejä hyväksymään. Yöpalstailijoille siis varsin ikävä juttu.

Eikö ne koodarit voi poistaa koko filtteriä, kun sen laittoivatkin.
No äläpä muuta sano. On tosta filtteristä kuulemma ihan ollut hyötyäkin. Mä en osaa siihen ottaa kantaa, koska en modeillut aikaisemmin. Mutta luulisin, että vähemmän aikaa menisi spämmien poistamiseen kuin normaalien, mutta haaviin jääneiden, viestien hyväksymiseen.

Kai sulla Keittis oli joku muukin syy valvoa viime yötä kuin tää palsta? Ei tän takia kannata yöuniaan menettää. Myönnänn että mulle tekis hyvää olla täältä pois, saat laittaa vaikka viikon bannin mulle jos osaat :D

Niin ja hus nukkumaan siitä..

Kai sulla Keittis oli joku muukin syy valvoa viime yötä kuin tää palsta? Ei tän takia kannata yöuniaan menettää. Myönnänn että mulle tekis hyvää olla täältä pois, saat laittaa vaikka viikon bannin mulle jos osaat :D

Niin ja hus nukkumaan siitä..
Oli. Ei väsyttänyt :D Mä en ole vielä antanut kenellekään bannia, joten en ole varma, miten se tehdään ...enkä kyllä aio kokeilla sitä nyt sinuunkaan :D

Samaa asiaa, mut eri kantilta. Luomuvoita kannattaa käyttää nyt kun sitä myydään kaikkialla maassa:
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1272967041/4#4

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22336917:
No äläpä muuta sano. On tosta filtteristä kuulemma ihan ollut hyötyäkin. Mä en osaa siihen ottaa kantaa, koska en modeillut aikaisemmin. Mutta luulisin, että vähemmän aikaa menisi spämmien poistamiseen kuin normaalien, mutta haaviin jääneiden, viestien hyväksymiseen.

On siitä hyötyäkin paljon, kun se 'työskentelee' kaikilla osioilla samaan aikaan ja aikaisemminhan niitä roskapostauksia tuli tavallaan hyökkäyksinä välillä sivukaupallakin. Nyt ne postaukset jäävät filtteriin.
Säätämistä tuo kyllä kaipaa vielä ja paljon, toivottavasti pian alkaa sujumaan. Muuten menee härmå.:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22337365:
On siitä hyötyäkin paljon, kun se 'työskentelee' kaikilla osioilla samaan aikaan ja aikaisemminhan niitä roskapostauksia tuli tavallaan hyökkäyksinä välillä sivukaupallakin. Nyt ne postaukset jäävät filtteriin.
Säätämistä tuo kyllä kaipaa vielä ja paljon, toivottavasti pian alkaa sujumaan. Muuten menee härmå.:snotty:

Toivotaan näin.
Mites tuo laskutoimutusjuttu,ei sellainen onnistuisi?
Tosin en itse siitä mitään sen enempää tiedä :whistle:
Törmännyt vain siihen jossain olen.

[QUOTE="vieras";22337390]Toivotaan näin.
Mites tuo laskutoimutusjuttu,ei sellainen onnistuisi?
Tosin en itse siitä mitään sen enempää tiedä :whistle:
Törmännyt vain siihen jossain olen.[/QUOTE]

Tuohon en osaa vastata, on minulle ihan outo juttu.

Sellaisia on joskus blogeissa kommentoinnin yhteydessä, että tulee joku kuva jossa on joku kirjainyhdistelmä vähän epäselvästi (ettei netin robotit osaa lukea) ja se on koodi joka pitää kirjoittaa, että kommentti pääsee läpi. Tai sitten laskutoimitus.

Yhteistyössä