Luin tyttäreni päiväkirjaa, järkytyin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks ihmeessä lukisit toisen päiväkirjaa? Ja kyllä, on normaalia. Voi herranen aika. Tosi kivaa että sallit tyttärellesi yksityisyyttä... Älä nyt ainakaan ota sitä puheeks.

Mielestäni jos lukee, ihan vain pysyäkseen lapsen asioissa kärryillä, se pitää tehdä täysin salaa ja hyvästä syystä. Mielummin ei kuitenkaan ollenkaan, mutta jos on joku hätä (masentunut tai ahdistunut lapsi tms.) Oma äitini sanoi ettei ikinä lukisi päiväkirjaani, sillä hänen äitinsä oli lukenut hänen päiväkirjaansa, ja kuittaillut sitten jostain poika yms. jutuista joista ei olisi mitenkään voinut tietää, mutta kieltänyt kuitenkin lukeneensa, ja sama toistui. Oli kyllä varmasti inhottavaa.

Mä olen itsekkin teinityttö. Oon jtn 13 vuotta ja aivan totaalisen hulluna Justin Bieberiin<33 Mä en voi uskoa että sä olet lukenut tyttäres päiväkirjaa ja kaiken lisäks laittanut siitä pätkän nettiin!!! On ihan luonnollista että sun tyttäres on hulluna Justiniin! Sehän on IHANA<3 Ja tyttäres on teini-ikänen ja samanlainen ku kaikki muutkin teini-ikäset tytöt. Jokaisella teini-tytöllä on oma idolinsa jota ne suorastaan palvoo. Joillain joku jääkiekkoilija, Zac Elfron tai joku muu. Ja useimmilla kuten sun tyttärelläs ja mulla on Justin Bieber<3 Tämän hetken suosituin laulaja<3 Jos mun äitini lukis joskus mun päiväkirjaani ja mä saisin kuulla siitä, mä lähtisin muualle. Mä muuttasin vaikka mummolaan tai johki muualle. Jos en kotoa pääsis pois, en kyllä puhuis äidilleni ikinä enää. Päiväkirjan lukeminen on mun mielestäni pahinta mitä oma äiti voi tyttärelleen tehä! Mutta kuitenkin. Ikävää tyttäres toi juttu sen kaverin kanssa. :( Toivottavasti asita selviää. Ja mä annan sulle teini-tyttönä yhen neuvon. Älä enää IKINÄ koske tyttäres päiväkirjaan!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21673815:
Aika jännä, että hän kirjoittaa kirjakieltä.

just aatelin samaa, et kuka teini kirjottaa tolleen, ei kukaan. ai niin ja mun kohde oli NKOTB veripäässä tapeltiin Take that fanien kanssa :D

Mun mielestä on huolestuttavaa että joku teini on syvästi ihastunut Justin Bieberiin ;)

Jykevä ja miehekäs jääkiekkoilija mulla oli tossa vaiheessa rakkauden kohteena!

Ei mulla muuta tähän :DDD

oon ollut noin 10vuotta justin bieberin fani ja en kestä jos sitä haukutaan se on maailman paras ihminen jos sitä haukutaan mulle tulee todella paha mieli

Miten,olet edes voinut olla hyvä,että on julkisuudessa kerennyt olla niinkuin virallisesti 3 vuotta!
YouTube videoitansa pisti 2007 vuonna ekankerran yms..
Anteeksi,nyt vaan mutta en ymmärrä..
Niin ja omakin tyttäreni fanittaa tätä ko.poikaa ja ihan normaalia on.

mÄ OON 12w ja mul on sama onglma ,ku sun tytölläs...Toivottavasti on jo selvitetty...Jos mun äiti tAI vast lukis mun päiväkirjaa nii kyllä tulis perään haistavittua!JA PALJON!..=P

Mä olen itsekkin teinityttö. Oon jtn 13 vuotta ja aivan totaalisen hulluna Justin Bieberiin<33 Mä en voi uskoa että sä olet lukenut tyttäres päiväkirjaa ja kaiken lisäks laittanut siitä pätkän nettiin!!! On ihan luonnollista että sun tyttäres on hulluna Justiniin! Sehän on IHANA<3 Ja tyttäres on teini-ikänen ja samanlainen ku kaikki muutkin teini-ikäset tytöt. Jokaisella teini-tytöllä on oma idolinsa jota ne suorastaan palvoo. Joillain joku jääkiekkoilija, Zac Elfron tai joku muu. Ja useimmilla kuten sun tyttärelläs ja mulla on Justin Bieber<3 Tämän hetken suosituin laulaja<3 Jos mun äitini lukis joskus mun päiväkirjaani ja mä saisin kuulla siitä, mä lähtisin muualle. Mä muuttasin vaikka mummolaan tai johki muualle. Jos en kotoa pääsis pois, en kyllä puhuis äidilleni ikinä enää. Päiväkirjan lukeminen on mun mielestäni pahinta mitä oma äiti voi tyttärelleen tehä! Mutta kuitenkin. Ikävää tyttäres toi juttu sen kaverin kanssa. :( Toivottavasti asita selviää. Ja mä annan sulle teini-tyttönä yhen neuvon. Älä enää IKINÄ koske tyttäres päiväkirjaan!

Kyllä naurattaa nämä muka äkkiä tänne ilmaantuneet lukuiset teinit.:D Etenkin tämä jonka kopioin. Lähes jokainen teini jonka tiedän, loukkaanttuu tai vähintäänkin inhoaa tuota "teinittelyä" heistä puhuttaessa. Ei todellakaan ole uskottavaa joltakin nuorelta kirjoittaa monesti mammapalstalla viesti, jossa puhuu itsestään teininä ja korostaa kyseistä asiaa. Olen varma että tämän ketjun aloittaja on jokaisen tämän ketjun teinin takana. Hän nyt vain yrittää noilla saada ihmiset uskomaan juttuaan vaikka se jo tuossa demilinkissä paljastui valheeksi.

minulla on 5 luokkalainen tyttö joka palvoo justin bieberiä kuin nousevaa kuuta hän on menossa justinin keikalle helsinkiin ja haluaisi naimisiin tämän kanssa joten tuo on aivan normaalia ja millä oikeudella luet tyttäresi päiväkirjaa? tiedän että tyttäreni kirjoittaa myös päiväkirjaa mutta en ikinä menisi lukemaan sitä!

Kuules nyt. Ite oon ihan normaali 13 vuotias ja palvon omaa lempibändiäni niin paljon kun huvittaa. Kyllä, mun huone on tapetoitu viiden 19-21 vuotiaan poikien/miesten kuvilla ja mä juttelen niille aina ku siltä tuntuu. Tässä iässä alkaa esim tuntua siltä että ei ole tarpeeksi hyvä/kaunis ja silloin (ainakin mun tapauksessa) ne pojat jouta mä fanitan on ollut siellä mulle ja keronut mulle että mä oon hyvä ja että mä kelpaan, kun kukaan muu ei oo ollut. Ne on ihmisiä joita mä rakastan ja joista en luovu. Ja jos joku rupee haukkumaan mulle tärkeitä ihmisiä/asioita niin kyllä mulla on oikeus suuttua. Mieti nyt vaikka että sun elämässäs on joku ihminen jota rakatat ja joka on ulle tärkee ja joka auttaa jaksamaan. Et säkää. Seisois tumput suorina.

Itse oon mennyt läpi vähän vaikeita aikoja ei kauaa sitten, ja se bändi ja ne pojat oli siellä kun muut ei. Anna sen tyttäres palvoa sitä JBtä kun se siitä tykkää.

Ja vielä, jos mun mutsi lukis mun päiväkirjaa vrmasti suuttuisin ja luottamus menisi.

Terveisin, yks 13 vuotias Directioner.

oon 12v ja mun mielestä toi bieber juttu ei oo mitään! Siis ite tykkään hirveesti bsb:n brianista ja nickistä :D tykkään kuunnella bieberii mut en fanita sitä? ja ois mustaki surullista jos joku löis justinii pullolla päähä???? ja mun koko maailma oikeesti romahtas jos mun äiti lukis mun päiväkirjaa! Onneks en ees kirjota sellasee ..... Mulla on niiin paljo salaisuuksii mitä äiti ei sais tietää ja ei olla hyvis väleiskää.. Mut tää juttu on vissii 5vuotta vanha, että jes.?????

Oma äitini joskus vaati saada lukea päiväkirjaani. Oli aika noloa tunnetta kun hän lueskeli sitä ja ilmeet muuttu moneen mallii.

"Otin tänään poskeen Penalta. Huomenna juodaan kossua ja koklataan pilvee. Mirkan kans lauantaina sextalee..."

Mutta kummallista että nuo äidit jotka itse ovat tehneet samoja asioita teininä, tuomitsevat ne kun oma tytär tekee samoin.

juuh, mulla oli leonardo dicapriota seinät täynnä, ja jopa pussasin aina yhtä julistetta mennessäni nukkumaan :D olin silloin 11-12 vuotias, olin vasta nähnyt titanicin ja rakastuin samantien leonardoon :D

Mä näin juurikin unta, että pussaillin leonardon kanssa risteilyllä. Huvittavaa sinänsä, että se ei ole koskaan ollut mulle mikään ihailun kohde.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21673815:
Aika jännä, että hän kirjoittaa kirjakieltä.

Ottaen huomioon, miten huonoa kieltä äitinsä kirjoittaa, tyttö lienee perinyt aivot isältään.

Äippä on melkoisen yksinkertainen kun kuvittelee, ettei tytär käy täällä lukemassa viestejä ja huomaa, että häntä on vakoiltu ja hänet on petetty. Oma äiti...

Yhteistyössä