Mutta se on yksityinen opus. Jokaisen yksityiselämä on turvattu.
Ei liity. Päiväkirjan lukeminen ei ole laitonta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta se on yksityinen opus. Jokaisen yksityiselämä on turvattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22354097:Ei liity. Päiväkirjan lukeminen ei ole laitonta.
juuh, mulla oli leonardo dicapriota seinät täynnä, ja jopa pussasin aina yhtä julistetta mennessäni nukkumaanolin silloin 11-12 vuotias, olin vasta nähnyt titanicin ja rakastuin samantien leonardoon
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21673815:Aika jännä, että hän kirjoittaa kirjakieltä.
oon ollut noin 10vuotta justin bieberin fani ja en kestä jos sitä haukutaan se on maailman paras ihminen jos sitä haukutaan mulle tulee todella paha mieli
Mä olen itsekkin teinityttö. Oon jtn 13 vuotta ja aivan totaalisen hulluna Justin Bieberiin<33 Mä en voi uskoa että sä olet lukenut tyttäres päiväkirjaa ja kaiken lisäks laittanut siitä pätkän nettiin!!! On ihan luonnollista että sun tyttäres on hulluna Justiniin! Sehän on IHANA<3 Ja tyttäres on teini-ikänen ja samanlainen ku kaikki muutkin teini-ikäset tytöt. Jokaisella teini-tytöllä on oma idolinsa jota ne suorastaan palvoo. Joillain joku jääkiekkoilija, Zac Elfron tai joku muu. Ja useimmilla kuten sun tyttärelläs ja mulla on Justin Bieber<3 Tämän hetken suosituin laulaja<3 Jos mun äitini lukis joskus mun päiväkirjaani ja mä saisin kuulla siitä, mä lähtisin muualle. Mä muuttasin vaikka mummolaan tai johki muualle. Jos en kotoa pääsis pois, en kyllä puhuis äidilleni ikinä enää. Päiväkirjan lukeminen on mun mielestäni pahinta mitä oma äiti voi tyttärelleen tehä! Mutta kuitenkin. Ikävää tyttäres toi juttu sen kaverin kanssa.Toivottavasti asita selviää. Ja mä annan sulle teini-tyttönä yhen neuvon. Älä enää IKINÄ koske tyttäres päiväkirjaan!
oon ollut noin 10vuotta justin bieberin fani ja en kestä jos sitä haukutaan se on maailman paras ihminen jos sitä haukutaan mulle tulee todella paha mieli
Oma äitini joskus vaati saada lukea päiväkirjaani. Oli aika noloa tunnetta kun hän lueskeli sitä ja ilmeet muuttu moneen mallii.
Ihan perusmeininki. Mun kohde oli tosin Kurt Cobain.![]()
juuh, mulla oli leonardo dicapriota seinät täynnä, ja jopa pussasin aina yhtä julistetta mennessäni nukkumaanolin silloin 11-12 vuotias, olin vasta nähnyt titanicin ja rakastuin samantien leonardoon
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21673815:Aika jännä, että hän kirjoittaa kirjakieltä.