V
"vieras"
Vieras
Mun varma pakko lopettaa tämä palstailu, en vaan jaksa enää teitä, jatkuvasti joku vittuilee, voi hitto minkälaiset ihmiset täällä
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä,että tuleeko se sulle joka kerta jotenkin yllätyksenä? Sä saat jokaikinen kerta kakkaa niskaan näistä "tänään olen ostanut.." -aloituksista ja SILTI,vielä kymmenennen kerran jälkeen sä jauhat tätä samaa ja ihmettelet kun sulle vituillaan?? Se on ihan sama jos mä vaikka joka helvetin päivä kirjottaisin tänne että "tänään tukistin lastani koska.." ja sit itkisin täällä kun jostain ihmeen syystä kaikki vaan aukois mulle päätään päivästä toiseen. se on ihan sun omassa valinnassa että mitä sä tänne kirjottelet. Jos et kestä näitä kommentteja niin kannattaisko jo pikkuhiljaa vaihtaa aihetta? Ja jokainen saa tänne kirjottaa mitä haluaa,mutta älä sit herrantähden valita jos tiiät jo valmiiks mitä sä tulet saamaan vastaukseks. Kun jotkut yrittää sulle nätistikin sanoa että mikä sun aloituksissa saattaa olla vikana ja että samat asiat voi sanoa monella eri tavalla,mutta sä et kuuntele ketään,et suostu ottamaan neuvoja vastaan tai kattomaan peiliin voisko joskus tehdä ite jotain toisin. Kun eihän sussa koskaan ole se vika,vaan niissä ihmisissä jotka sanoo sulle pahasti,ihan ilman mitään syytä. Joko oot ihan umpinarsisti tai sit vaan niin jumalattoman typerä.