Tämä tulee mun muksuille uuden vuoden lahjaksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun varma pakko lopettaa tämä palstailu, en vaan jaksa enää teitä, jatkuvasti joku vittuilee, voi hitto minkälaiset ihmiset täällä

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä,että tuleeko se sulle joka kerta jotenkin yllätyksenä? Sä saat jokaikinen kerta kakkaa niskaan näistä "tänään olen ostanut.." -aloituksista ja SILTI,vielä kymmenennen kerran jälkeen sä jauhat tätä samaa ja ihmettelet kun sulle vituillaan?? Se on ihan sama jos mä vaikka joka helvetin päivä kirjottaisin tänne että "tänään tukistin lastani koska.." ja sit itkisin täällä kun jostain ihmeen syystä kaikki vaan aukois mulle päätään päivästä toiseen. se on ihan sun omassa valinnassa että mitä sä tänne kirjottelet. Jos et kestä näitä kommentteja niin kannattaisko jo pikkuhiljaa vaihtaa aihetta? Ja jokainen saa tänne kirjottaa mitä haluaa,mutta älä sit herrantähden valita jos tiiät jo valmiiks mitä sä tulet saamaan vastaukseks. Kun jotkut yrittää sulle nätistikin sanoa että mikä sun aloituksissa saattaa olla vikana ja että samat asiat voi sanoa monella eri tavalla,mutta sä et kuuntele ketään,et suostu ottamaan neuvoja vastaan tai kattomaan peiliin voisko joskus tehdä ite jotain toisin. Kun eihän sussa koskaan ole se vika,vaan niissä ihmisissä jotka sanoo sulle pahasti,ihan ilman mitään syytä. Joko oot ihan umpinarsisti tai sit vaan niin jumalattoman typerä.

[QUOTE="vieras";22372267]Nyt on kyllä ihan pakko kysyä,että tuleeko se sulle joka kerta jotenkin yllätyksenä? Sä saat jokaikinen kerta kakkaa niskaan näistä "tänään olen ostanut.." -aloituksista ja SILTI,vielä kymmenennen kerran jälkeen sä jauhat tätä samaa ja ihmettelet kun sulle vituillaan?? Se on ihan sama jos mä vaikka joka helvetin päivä kirjottaisin tänne että "tänään tukistin lastani koska.." ja sit itkisin täällä kun jostain ihmeen syystä kaikki vaan aukois mulle päätään päivästä toiseen. se on ihan sun omassa valinnassa että mitä sä tänne kirjottelet. Jos et kestä näitä kommentteja niin kannattaisko jo pikkuhiljaa vaihtaa aihetta? Ja jokainen saa tänne kirjottaa mitä haluaa,mutta älä sit herrantähden valita jos tiiät jo valmiiks mitä sä tulet saamaan vastaukseks. Kun jotkut yrittää sulle nätistikin sanoa että mikä sun aloituksissa saattaa olla vikana ja että samat asiat voi sanoa monella eri tavalla,mutta sä et kuuntele ketään,et suostu ottamaan neuvoja vastaan tai kattomaan peiliin voisko joskus tehdä ite jotain toisin. Kun eihän sussa koskaan ole se vika,vaan niissä ihmisissä jotka sanoo sulle pahasti,ihan ilman mitään syytä. Joko oot ihan umpinarsisti tai sit vaan niin jumalattoman typerä.[/QUOTE]

just

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta eikös venäläisillä ole uusivuosi suurempi juhla kuin joulu...?
Miksei hän saisi siis lapsilleen antaa uuden vuoden lahjaa?

Eikä mulla muutenkaan ole mitään ap:tä vastaan, venäläiset on venäläisiä ja suomalaiset suomalaisia. Ja sen kyllä huomaaaaaa!!!

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta eikös venäläisillä ole uusivuosi suurempi juhla kuin joulu...?
Miksei hän saisi siis lapsilleen antaa uuden vuoden lahjaa?

Eikä mulla muutenkaan ole mitään ap:tä vastaan, venäläiset on venäläisiä ja suomalaiset suomalaisia. Ja sen kyllä huomaaaaaa!!!

On kyllä suurempi, mut Suomessa joulutunnelma on tärkeämpi meille täällä hetkellä, sen takia joulut juhlitaan enemmän kun uus vuos nykyään, uutena vuonna ollaan jooko kotona juhlimassa tai sitten Naantalissa kylpylässä

ettekö työ hyvät ihmiset tajua että tää venakko on ihan feikki? jos on ees venäläinen, voihan se näytellä sitäkin. mutta miten ihmeessä te meette näihin sen provoihin joka ikinen kerta? aina yhtä pitkät viestiketjut ja päivittelyt, jotain hupia se tästä kai saa.

Alkuperäinen kirjoittaja ettähjoo;22363774:
Ahaa, mut miks kaksi kappaletta? Eikö sun lapset osaa jakaa? Etkö tunne mitään omantunnon pistoa tuollaisesta itsekkäästä epäekologisesta kuluttamisesta?

koska niillä pitää olla omat et äiti saa rauhassa täällä 2plussassa kirjotella,sillon kun on kotona!!!!!! ;P

[QUOTE="vieras";22372616]ettekö työ hyvät ihmiset tajua että tää venakko on ihan feikki? jos on ees venäläinen, voihan se näytellä sitäkin. mutta miten ihmeessä te meette näihin sen provoihin joka ikinen kerta? aina yhtä pitkät viestiketjut ja päivittelyt, jotain hupia se tästä kai saa.[/QUOTE]

Jos ees venäläinen:D, no en ole edes venäläinen, vaan venäjän kielinen

[QUOTE="Miranda83";22372638]koska niillä pitää olla omat et äiti saa rauhassa täällä 2plussassa kirjotella,sillon kun on kotona!!!!!! ;P[/QUOTE]

Koska juu jokaisella pakko olla oma, että en mä mut lapset eivät olisi tappelleet jonkun koneen takia

[QUOTE="vieras";22372616]ettekö työ hyvät ihmiset tajua että tää venakko on ihan feikki? jos on ees venäläinen, voihan se näytellä sitäkin. mutta miten ihmeessä te meette näihin sen provoihin joka ikinen kerta? aina yhtä pitkät viestiketjut ja päivittelyt, jotain hupia se tästä kai saa.[/QUOTE]

Joo,koska kaikkeen tuohon tavaramäärään tarvitsee joko TODELLA hyvät tulot tai hirveesti lainaa/kulutusluottoja ja jälkimmäisillä ostetuilla tavaroilla en hirveesti leuhkis =) Eli joko savanna ja miehensä on ihan hirmusen hyvätuloisia tai elävät velaksi.

[QUOTE="vieras";22372743]no venakoillahan on jakaminen ihan geeneissä.. :D :D[/QUOTE]

Mitä teillä suomalaisilla on geeneissä? Olla lapsellinen ja haukkua toinen toista, niin voi ihanaa, varmasti te saatte tosta orgasmia mitä enemmän kakka niskaan toiselle laitatte

[QUOTE="vieras";22372851]ei kun meillä elämä pyörii muunkin kuin seksin ja eritteiden ympärillä. saan orgasmin oman mieheni kanssa. mutta kyllä sä ihan pöllö olet, häpeän sun puolestas.[/QUOTE]

Tuntu että juuri suomalaisille seksi on nro 1, meille ei sentään ole onneksi:). Ja mitä sillä haluat sanoa? Taasko mua halua huoraksi sanoa, oot säälittävä ja käy sääliks teijän kuuturi kun se todista vielä kerran miten pakkomielisiä olette jonkun kohtaan että vaan pääsette haukkumaan ja sanomaan jotain sellaista mitä ei edes ole tai se ihminen ei tekee. Niin kuin palstalla monta kerta kuulin että huora olen, mut mikä huora, mitä on huora? Onko huora juuri se joka halua pukeutua seksikästi, tehdä työ mistä pidä ja olla yhden miehen nainen? Mä luulen kyllä huora on se joka anna yhdestä kaljasta jo ja yökerhon jälkeen ei väliä kenen kaa menee nussimaan:). Te haukutte venäläisiä, mut mä haukun suomalaisia takas, koska parempi katso välillä edes peiliin

Ostatko aina osamaksulla kun linkität näitä kauppoja missä on osari hinta?
Käytätkö paljon luottokortteja?
Paljon vietät aikaa lasten kanssa kun olet kertonut että teet 16h päivä töitä.

Tuntu että juuri suomalaisille seksi on nro 1, meille ei sentään ole onneksi:). Ja mitä sillä haluat sanoa? Taasko mua halua huoraksi sanoa, oot säälittävä ja käy sääliks teijän kuuturi kun se todista vielä kerran miten pakkomielisiä olette jonkun kohtaan että vaan pääsette haukkumaan ja sanomaan jotain sellaista mitä ei edes ole tai se ihminen ei tekee. Niin kuin palstalla monta kerta kuulin että huora olen, mut mikä huora, mitä on huora? Onko huora juuri se joka halua pukeutua seksikästi, tehdä työ mistä pidä ja olla yhden miehen nainen? Mä luulen kyllä huora on se joka anna yhdestä kaljasta jo ja yökerhon jälkeen ei väliä kenen kaa menee nussimaan:). Te haukutte venäläisiä, mut mä haukun suomalaisia takas, koska parempi katso välillä edes peiliin

Muuta takas sinne venäjälle, kun suomalaiset kerran on niin perseestä. Ei sua kukaan tänne pakota jäämään.. Bye bye, ei tule ikävä!

Mitä teillä suomalaisilla on geeneissä? Olla lapsellinen ja haukkua toinen toista, niin voi ihanaa, varmasti te saatte tosta orgasmia mitä enemmän kakka niskaan toiselle laitatte

Suomalaisilla on geeneissa kateellisuus ja nurkkakuntaisuus; mitaan erilaista ei kertakaikkiaan suvaita. Ulkosuomalaisena naen taman hyvin selvasti. Lisaksi palstalaisilla ei ole paljoa rahaa kaytettavissa, keskimaarin, joten viljellaan lisaksi "koyhyys on hyvyys" -aatetta.

Yhteistyössä