Mitä se tarkoittaa kun suhde"kuolee" ja eletään silti yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"ninni"

Vieras
Vai onko niin että monivuotisissa parisuhteissaan aina suhde "rupsahtaa" jonkin verran?
Olen kovasti miettinyt viime päivinä miehen tunteita mua kohtaan... Haluaisin saada jotain takaisin mitä ei enää ole...hän ei taatusti halua eroa,talo tulossa,mutta olemme enemmän kuin kämppiksiä.Minä pidän liekkiä yllä,mut häntä ei vaan järin sytytä.

Yhtä unipusua en enää edes saa. Kauniita katseita kyllä.Voiko tämä kaikki johtua rakentamisesta vai onko tää nyt sit sitä perussettiä?! ja jos mieheltä kysyy,niin rakastaa kyllä.

Kaipaan sitä läheisyyttä.Hän ei enää soita jos työmatkalla,ei laita viestiä yms... seksiä on ..perussettiä sekin. Lapsia hän haluaa lisää sit kun talo on valmis...mietin vaan miksi hän on mun kanssa ja onko muilla tällästä?

J9os mies käy sekä töissä että rakentaa, niin kyllä sitä aika lopussa on. Kokeile itse ensin 8 h työpäivän jälkeen toinen rupeama rakennuksilla ja nukkuakin pitäisi. Jos uni sitten edes tulee.

Meillä oli myös menossa samankaltainen vaihe. Osaltaan siihen vaikuttaa molempien väsymys. Mies yrittäjä ja tekee pitkää päivää. Itse opiskelen ja hoidan talouden sekä lapsen yksin.
Viime viikolla päästiin neljän päivän minilomalle joka piristi kummasti. Ensimmäinen reissupäivä otettiin rennosti ja nukuttiin kunnolla. Seuraavina päivinä otettiin hemmotteluhoitoja ja käytiin hyvin syömässä ja keskityttiin pelkästään toisiimme.
Meillä siis ainakin pieni irtiotto arjesta toimii.

Voin kertoa, että ollaan oltu 20v yhdessä; siitä 7 vuotta rempattu taloa, välissä tullut lapsi ja mies käynyt koko ajan töissä. Mä oli 3 vuotta lapsen kanssa kotona, nyt vuorotyössä. Kyllä ovat kaikki väsyneitä, mutta siltin sitä jaksaa, kun myötäilee tietyissä asioissa.

Suhteen kuolemisella tarkoitetaan nykyään sitä että k*rpä ei jökötä aina ja heti kun näet kumppanisi eivätkä naisen farkut kostu samassa tilanteessa polviin asti alle minuutin.

Minun ja mieheni suhde on näinollen ollut kuollut jo 20 vuotta mutta yhdessä ollaan edelleen.

Ja liukuvoiteisiin en ole vielä suostunut, ennemmin purraan hammasta ja jyystetään sinnillä niin että erämaa pölisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Meilläkin;22372354:
Meillä oli myös menossa samankaltainen vaihe. Osaltaan siihen vaikuttaa molempien väsymys. Mies yrittäjä ja tekee pitkää päivää. Itse opiskelen ja hoidan talouden sekä lapsen yksin.
Viime viikolla päästiin neljän päivän minilomalle joka piristi kummasti. Ensimmäinen reissupäivä otettiin rennosti ja nukuttiin kunnolla. Seuraavina päivinä otettiin hemmotteluhoitoja ja käytiin hyvin syömässä ja keskityttiin pelkästään toisiimme.
Meillä siis ainakin pieni irtiotto arjesta toimii.

Ehkä murehdin turhaan,mulla tosiaan energiaa enemmän kuin miehellä kun olen vielä äitiyslomalla.Jospa se tästä kun talo on valmis :)

[QUOTE="äiti 44v";22372675]Suhteen kuolemisella tarkoitetaan nykyään sitä että k*rpä ei jökötä aina ja heti kun näet kumppanisi eivätkä naisen farkut kostu samassa tilanteessa polviin asti alle minuutin.

Minun ja mieheni suhde on näinollen ollut kuollut jo 20 vuotta mutta yhdessä ollaan edelleen.

Ja liukuvoiteisiin en ole vielä suostunut, ennemmin purraan hammasta ja jyystetään sinnillä niin että erämaa pölisee.[/QUOTE]

Sä se taas kiteytät sen oleellisen :laugh: :D

Kaikessa raadollisuudessaan(?), noinhan se juuri on.