Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koulussa työskentelevä;22403493:Toisella asteella opettajat ainakin nurisevat ihan kaikesta, mitä pitäisi opetustyön lisäksi tehdä. Harvassa on esim. ne opettajat, jotka oikeasti haluavat ohjata ryhmänsä nuoria. Ja sitten nostavat palkkaa parhaimmillaan yli 4000 bruttona. Opettajat osaavat myös erittäin hyvin tehdä selväksi sen, mikä on koulumaailman hierarkia. Onneksi joukossa on myös helmiä!
peesi
mun tuttu tekee opettajan sijaisuuksia, eikä ole edes valmistunut vielä. Saa palkkaa 20 euroa/tunti.
ja opettajilla muka huono palkka?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt äiti;22402898:Millä ammattiryhmällä EI ole palkallinen kesäloma? Keneltä opettajat ovat ottamassa pois ja mitä? En tiedä minkä alan opettajasta on kyse, mutta vastavalmistuneen kasvatustieteen maisterin keskipalkka on noin 2500/kk, BRUTTO. Ja siihen sisältyy kaikki. Äläkä vaan tule urputtamaan, että kun päiväkin on niin lyhyitä. Opettajan työpäivä EI ole opetustuntien määrä. Ja jos sinun kaverisi, tai naapurisi, tai oman lapsesi opettaja on laiska paska joka ei työmaalla viitsi kuin mukuloita haukkua, niin älä sitä ainakaan ala yleistämään, ja tule kertomaan että kaikki opettajat ovat samanlaisia.
Minun lapsillani on erinomaiset opettajat, jotka ovat palkkansa ansainneet, riippumatta siitä ovatko naapurikaupan myyjät kateellisia heille tai ei.
mun tuttu tekee opettajan sijaisuuksia, eikä ole edes valmistunut vielä. Saa palkkaa 20 euroa/tunti.
Luokanopettajat todella ansaitsis ne korotukset. Työ on vastuullista ja vaikka opetustunteja on vähemmän, niin millään rutiinilla ei tunteja pienten kanssa voi vetää. Sen sijaan aineenopettajat ei saa multa mitään sympatiaa. Niiden ei tartte edes valmistella. Kun oppikirja on tullut tutuksi, niin samat litaniat vedetään kaikille, niitä mitään valmistella. Kokeet korjataan ja se on siinä. Ja ne saa oikeesti hyvää palkkaa...
Luokanopettajat todella ansaitsis ne korotukset. Työ on vastuullista ja vaikka opetustunteja on vähemmän, niin millään rutiinilla ei tunteja pienten kanssa voi vetää. Sen sijaan aineenopettajat ei saa multa mitään sympatiaa. Niiden ei tartte edes valmistella. Kun oppikirja on tullut tutuksi, niin samat litaniat vedetään kaikille, niitä mitään valmistella. Kokeet korjataan ja se on siinä. Ja ne saa oikeesti hyvää palkkaa...
Mitenkäs se menikään sillon, kun sairaanhoitajat lakkoili... Laitinen-Pesola (sekö sen Tehyn tädin nimi oli?) kommentoi jupakan päätteeksi, että ovat "erittäin tyytyväisiä lopputulokseen, KOSKA SUPERILAISET eivät saaneet niitä samoja korotuksia".
Itse miesvaltaisella alalla työskentelevänä meinasin loksauttaa leukani sijoiltani, kun kuulin tuon kommentin TV:stä. Siis eikö työtaistelun pointtina tosiaankin yleensä ole taistella omien etujen puolesta eikä toisten polkemiseksi? Ilmeisesti naisvaltaisilla aloilla meininki on vähän eri. Tässäkin ketjussa opettajat rienaa sairaanhoitajia ja sairaanhoitajat opettajia. Normaalilla järjellä varustettu henkilö sanoisi, että kummatkin em. ammattiryhmistä ovat alipalkattuja, mutta nämä itse vain osoittelevat toisiaan.
Ei, vaan sh tekee nykyään useinkin tuplavuoroja (klo 07-21.30) ja vapaapäiviksikin tulee kutsu töihin sijaispulan takia. Oma saldo viime kuussa 12 päivää putkeen töitä, 1 vapaapäivä ja taas 5 päivää putkeen. Vaihdetaanko osia?
Mitenkäs se menikään sillon, kun sairaanhoitajat lakkoili... Laitinen-Pesola (sekö sen Tehyn tädin nimi oli?) kommentoi jupakan päätteeksi, että ovat "erittäin tyytyväisiä lopputulokseen, KOSKA SUPERILAISET eivät saaneet niitä samoja korotuksia".
Itse miesvaltaisella alalla työskentelevänä meinasin loksauttaa leukani sijoiltani, kun kuulin tuon kommentin TV:stä. Siis eikö työtaistelun pointtina tosiaankin yleensä ole taistella omien etujen puolesta eikä toisten polkemiseksi? Ilmeisesti naisvaltaisilla aloilla meininki on vähän eri. Tässäkin ketjussa opettajat rienaa sairaanhoitajia ja sairaanhoitajat opettajia. Normaalilla järjellä varustettu henkilö sanoisi, että kummatkin em. ammattiryhmistä ovat alipalkattuja, mutta nämä itse vain osoittelevat toisiaan.