H
huhuhuhhh
Vieras
tosta lukien mä ymmärtäisin, et sun mies istui sun päälle siksi että halusi ettet pakene tilannatta vaan puhut hänen kanssa. tuli mieleen että harmittaako sun miestäs se että sä poltat? herääminen, sun huutaminen, meneminen vessaan, lapsen yksin huutamaan jättäminen ja lopuksi vielä tupakalle meno tuntui sun miehestä ehkä niin itsekkäältä toiminnalta että koitti,et rauhottuisit siinä sohvalla, et tupakan voimin. vai? sekin vaikuttaa et istuiko sattuttaen vai ns.hellästi? mut sinuna en olis huolissaan. mielestäni sun kannattas ainakin koittaa jaksossa antaa miehesi valmistautua rauhassa töihin ja itse herätä aamulla lapsen kanssa päivään, jos joudut yöllä vain kerran(jos sitäkään)heräämään. saat kuitenkin itse ottaa päivällä n.3 päiväunet,eikö?. luulempa että miehesi on väsynyt mutta silti ajattelee sun parasta ja antaa sun nukkua aamulla. ehkä tämän jälkeen entistä enempi..ja omalla kustannuksella. jos miehesi saisi viikot nukkua ja herätä rauhassa niin varmaan mielellään ja voimissaan heräisikin sairasteluöinä sua auttamaan ja tälläisiltä ylilyöntiyöltä välttyisitte.
Täällä on näköjään aivan sairasta porukkaa, eli aloittajan ei kyllä juuri kannata näille viesteille korvaansa lotkauttaa.
Miten hel*etissä istutaan toisen päälle hellästi siten, että hänet väkisin pidetään paikallaan??? Ja se, että teillä on jotain pakkomielteenomaisia tunteita tuota tupakointia vastaan, ei tarkoita sitä, että kaikilla ihmisillä niitä olisi... ainakaan normaaleilla.