Pitäisköhän sitä ottaa ja häipyä tältä palstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
AP ei itse edes vaivaudu vastailemaan harmaille edes kirppisketjuissa, joihin omia rytkyjään linkittää. Vittuako kysyt mitä muut on löytänyt, kun et edes kommentoi niihin. Paitsi tietty nikillisille.

Kiitos.

Ei muuten pidä paikkaansa. Mä kyllä vastaan harmaille siinä missä mustillekin.

Tässä uusimmat mun keskustelut kirppiksiä koskien...voit ihan itse käydä toteamassa että vastaan kyllä niin mustille, kuin harmaillekin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1872763-kirppispino-paivan-piristykseksi/
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1871216-uusimmat-kirppisloytonne/
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1863018-kirppiksella-nahtya-hinnoista/
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1871680-kirppisloytoja/

Ihan varmasti on voinut käydä niin, etten ole ihan kaikille vastannut. Mutta pyrin kyllä vastaamaan mahdollisimman monelle. On siinä sekin, että välillä ns. nolottaa olla jatkuvasti äänessä...muille varmaan tulee sellainen olo, että vaan puhuapälpätän jotte ketju pysyy pinnalla, vaikka se ei ole tarkoituksena.

Mutta viestisi sisällöstä kyllä nyt huokuu, että sulla on nyt jotain muutakin mua kohtaan hampaankolossa kun se, etten ole sinulle, tai jollekin muulle harmaalle joskus vastannut...ja sille taas en voi yhtikäs mitään.

Musta ois kiva löytää sellanen ASIALLINEN aikuisten keskustelupaikka, mutten ole löytänyt. Siis joku jossa keskustelisi niin miehiä kuin naisia, ja muistakin aiheista kuin omasta itsestään.

Harmi että tuntuu että ainoastaan nuoret osaavat luoda sosiaalista verkostoa netissä...

Harvemmin nykyään ehdin palstalle, mutta niinä kertoina en ole kertaakaan jäänyt roikkumaan mihinkään ketjuun eli yhtään yli tunnin kestävää sananvaihtoa ei ole osunut mun palstailuiden kohdalle. Käyn kyllä katsomassa aina ne ketjut joihin olen vastannut, mutta kertaakaan nekään ei ole jatkuneet pois menoni jälkeen.

Täällä on hiljaisempaa, keskustelut rullaavat tosi hitaasti, samat aloitukset roikkuvat etusivulla pitkään. Ennen aloitukset valuivat vilkkaina iltoina alas kovaa vauhtia. Ja se oli kivaa.

Nyt tylsää, kun ei vain ole niin paljon keskusteluja kuin ennen, eikä niin paljon niihin osallistuvia.

[QUOTE="vieras";22433683]Täällä on hiljaisempaa, keskustelut rullaavat tosi hitaasti, samat aloitukset roikkuvat etusivulla pitkään. Ennen aloitukset valuivat vilkkaina iltoina alas kovaa vauhtia. Ja se oli kivaa.

Nyt tylsää, kun ei vain ole niin paljon keskusteluja kuin ennen, eikä niin paljon niihin osallistuvia.[/QUOTE]

Totta. Tämänkin ketjun on lukenut jo melkein 300 palstailijaa, mutta vain nelisenkymmentä kommenttia on tullut.

joo,mä aion jatkaa samaan tapaan eli en käy palstalla. 2 alotusta tehny tänään ja toisessa vittuilua ja toiseen ny juur kukaan edes vastannut.

eli heipähei ja hellurei vaan taaas :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22433717:
Totta. Tämänkin ketjun on lukenut jo melkein 300 palstailijaa, mutta vain nelisenkymmentä kommenttia on tullut.

Edelleen syytän sitä kursoria, jolla voi lukea ainakin osan aloituksesta. Se on vähentänyt minunkin vastauksiani todella paljon. Nyt lähinnä lueskelen, en osallistu keskusteluihin.

Älä lähde. Tykkään jutuistasi :) Mä en osaa nimetä yhtään kadonnutta vakkaria, mutta omat suosikit Ultramariini ja Pesky Pixie ovat nykyisin tosi harvoin langoilla. Onhan täällä hiljentynyt ja olen itsekin jättänyt vähemmälle palstailua, mutta kyllä se tästä vielä vilkastuu, uskon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22433798:
Edelleen syytän sitä kursoria, jolla voi lukea ainakin osan aloituksesta. Se on vähentänyt minunkin vastauksiani todella paljon. Nyt lähinnä lueskelen, en osallistu keskusteluihin.

Tuo on niin totta. Itse käytän kanssa kursoria ja moni ketju on onneksi jäänyt sitä mukaa avaamatta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22433798:

Minusta se on mainio ominaisuus. Mutta tuo mistä näkee, montako lukukertaa on ollut, on oikeastaan vähän pelottavakin. Tai ainakin siis hyvä muistutus, jos alkaa tuntua siltä, että tässä sitä vaan rupatellaan melkein kahdenkesken kaverin kanssa.

[QUOTE="Niin";22433477]Musta ois kiva löytää sellanen ASIALLINEN aikuisten keskustelupaikka, mutten ole löytänyt. Siis joku jossa keskustelisi niin miehiä kuin naisia, ja muistakin aiheista kuin omasta itsestään.[/QUOTE]

Ääh, asiaa voi puhua sitten ystävien kanssakin ihan IRL. Mutta tässä palstassa parasta on ja varsinkin OLI se viihteellinen puoli. Jänkäämis ja kinasteluketjuja oli hauska lukea :D

Mutta kyllä täältä saa paljon myös vastauksia ihan asiallisiinkin ongelmiin. Mutta ihan samaa mieltä olen, että JOKIN muuttui uudistuksen myötä. Olen harmaana täällä pyörinyt jo monta vuotta. Ja KYLLÄ, olen saanut myös Chefiltä kommentteja, vaikka harmaa olenkin (kun joku sitäkin tuolla irvaili.)

Yhteistyössä