[QUOTE="vieras";22457831]Niinpä. Tuo paita kyllä haisee jo kylmänäkin, mutta tosiaan haju voimistuu vielä. Missään muussa paidassani ei ole tuota ongelmaa.
En meinannutkaan vaatia häneltä rahoja takaisin, mutta haluaisin jotenkin varoittaa muita ostajia hänestä, tai kysyä häneltä huomasiko hän itse asiaa.
Yleensä liiat postarit palautetaan, hän laskutti kympin postareita, ja kulut olivat alle 6 e, eikä palauttanut mitään, ja yhteydenpito oli tosi hidasta, mutta eipä tuo olisi alkanut harmittamaan jos tuote olisi ollut käyttökelpoinen. Mutta joo, oma moka kun nyt vasta huomasin asian...
Tosiaan, eipä kai sille mitään mahda. En ainakaan itse osta enää ko. tyypiltä mitään, mutta olisin vain halunnut varoittaa muitakin. Eipä nyt varmaan sitten mitään voi enää tehdä.[/QUOTE]
Ymmärtäkää nyt jo viimein, että myyjällä on oikeus myös veloittaa pakkauskulut ja lähetyksen toimittamisesta postiin tulevat kulut. Nämä tietysti sillä ehdolla, että postituskulut on ilmoitettu etukäteen. Mikään laki tai huutiksen säännöt eivät määrää lähetyskuluja vain psotimaksun suuruiseksi, kunhan ne on ilmoitettiu etukäteen. Ostaja voi aivan vapaasti päättää, maksaako ilmoitetun hinnan vai ei ja sitten on turha vinkua jostain 20 sentistä postareita polautettavaksi, kuten olen nähnyt.