Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en nää, että seksissä olis mitään ideaa, jos ei kykenisi saamaan orgasmia IKINÄ. Silloin voisi vaan halailla ja sylitellä sitten.

Olenko mä ainoa jonka mielestä tämä viesti kyllä todellakin on dissaava?

Kuinka joku voi ajatella noin, että seksi ilman orgasmia on ihan sama kuin halailu ja sylittely. Tästä väistämättä saa kuvan, että ei osata nauttia seksistä ennen sitä orgasmia. Että vain sen orgasmin aikana nautitaan...

Jaa, siis minä sanoin vaan oman mielipiteeni, kerroin, miten itse ajattelen, dissaamatta ketään, mutta koska siihen vastattiin niin raivokkaasti, on ollut pakko puolustautua. Minun mielestä ei ole väärin sanoa, jos itselle se orgasmi on tärkeä. Jos mies sanoisi saman, ei hänen kimppuun hyökättäisi. Tässä on nyt aggressiivisena ollut ihan muu osapuoli. Lue vaikka uudestaan keskustelu, niin luulen, että huomaat sen kyllä.:) Tarkoitus ei ole ketään dissata.

Kyllä mä luin ihan koko keskustelun. Asiat voi ilmaista monin eri tavoin ja jos lähdetään sille "puolustuskannalle", tulee usein sanottua kärkkäämmin, ymmärrän kyllä. Mun mielestä peruslähtökohdiltaan on vain todella vastenmielistä alkaa avautua siitä miten ei voi YMMÄRTÄÄ miten joku voi harrastaa seksiä ellei saa orkkua, kun voisi sanoa vain: Mulle on todella tärkeää saada orgasmi yhdynnässä enkä voisi kuvitella harrastavani seksiä ilman sitä. Eroa?

Kuinka joku voi ajatella noin, että seksi ilman orgasmia on ihan sama kuin halailu ja sylittely. Tästä väistämättä saa kuvan, että ei osata nauttia seksistä ennen sitä orgasmia. Että vain sen orgasmin aikana nautitaan...

Mutta siis kyllähän mulla on oikeus sanoa, että mä en viitsisi harrastaa seksiä ilman O:ta? Et mä en tajua, miten sä luet yleensä muutenkin aivan kaiken dissaavaksi itseäsi kohtaan ja alat hyökkäillä. Anteeksi, jos menee nyt vähän henkilökohtaiseksi, mutta mulle on tässä nyt näitä syytöksiä kirjkoitettu sivukaupalla, mun syyttämättä yhtään ketään.

Minusta taas on ihmeellistä, jos kumpikin tuudittautuu siihen uskoon, ettei toinen saa sitä orgasmia... Kyllähän sitä voisi kokeilla vaikka ja mitä, eikä jyystä samalla kaavalla vuodesta toiseen.

Et ole ainoa. Vaikka monesti olen kanssasi ennemmin eri mieltä, niin tässä keskustelussa en.

Ei se paneminen niin erikoista ole, että sitä muuten vaan jatkuvasti harrastaisi.

Teillä sinkuilla voi olla eri juttu kun ette sitä joka päivä välttämättä saa vaikka haluisittekin.

Etkö Harava ole ikinä kyllästynyt seksiin?

Kyllä mä luin ihan koko keskustelun. Asiat voi ilmaista monin eri tavoin ja jos lähdetään sille "puolustuskannalle", tulee usein sanottua kärkkäämmin, ymmärrän kyllä. Mun mielestä peruslähtökohdiltaan on vain todella vastenmielistä alkaa avautua siitä miten ei voi YMMÄRTÄÄ miten joku voi harrastaa seksiä ellei saa orkkua, kun voisi sanoa vain: Mulle on todella tärkeää saada orgasmi yhdynnässä enkä voisi kuvitella harrastavani seksiä ilman sitä. Eroa?

Mitä luulet, olisit varmaan itsekin voinut kirjoittaa kommenttisi toisin? Jos vertaa nyt minun kommentteja sinun edelliseen kommenttiin, niin miltä susta itsestä tuntuu, kumpi oli dissaavampi ja törkeämpi?

Mutta siis kyllähän mulla on oikeus sanoa, että mä en viitsisi harrastaa seksiä ilman O:ta? Et mä en tajua, miten sä luet yleensä muutenkin aivan kaiken dissaavaksi itseäsi kohtaan ja alat hyökkäillä. Anteeksi, jos menee nyt vähän henkilökohtaiseksi, mutta mulle on tässä nyt näitä syytöksiä kirjkoitettu sivukaupalla, mun syyttämättä yhtään ketään.

No sun kommentti kyllä vaikutti sellaaselta ettet ymmärrä miksi kukaan harrastaa seksiä ilman laukeamista.

Ja mähän en ole ittestäni puhunut mitään eli sä et tiedä mun saamisista mitään. ;)

No mun mielestä oli tosi typerästi kirjoitettu viesti ja kannattaisi miettiä miten lauseensa muotoilee jos oikeasti ei halua vaikuttaa vittumaiselta ;)

Et ole ainoa. Kyllä oli ala-arvonen kommentti. Sen perusteella mulla ei ois enää koskaan oikeutta harrastaa seksiä, koska en tunnu saavan yhdynnässä orgasmia.

Silti oon nauttinut kun pannaan, vaikken samalla kiemurtelekaan orgasmin kourissa koko sitä kymmentä minuuttia tai varttia.. mitä semmonen normipano nyt kestää, 5min?
Että ihan puppua taas jauhaa hän.

HALAILUA.. jos panettaa?? EHHEHHEHHE..:headwall:

[QUOTE="vieras";22460180]Ei se paneminen niin erikoista ole, että sitä muuten vaan jatkuvasti harrastaisi.

Teillä sinkuilla voi olla eri juttu kun ette sitä joka päivä välttämättä saa vaikka haluisittekin.

Etkö Harava ole ikinä kyllästynyt seksiin?[/QUOTE]

Kyllä olen kyllästynyt niin, että parisuhteessa oli usiemman kuukauden seksitön kausi. Mutta mä olinkin fyysisesti niin huonossa kunnossa, että hyvä kun jaksoin olla hereillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22460176:
Minusta taas on ihmeellistä, jos kumpikin tuudittautuu siihen uskoon, ettei toinen saa sitä orgasmia... Kyllähän sitä voisi kokeilla vaikka ja mitä, eikä jyystä samalla kaavalla vuodesta toiseen.

Ja tässä toinen. Miksi ihmeessä sä kuvittelet, et se on vaan sitä samaa jyystöä?
Ainiin, kun se kaikki menee just sillai miten ainakin just teillä. Eikös juu?? =)

En näe sitä niin. Ja käsitin sen myös koskemaan muutakin kuin yhdyntää, että nainen ei saa miehensä kanssa orgasmia ikinä, ei sormin eikä suulla eikä mitenkään. En kyllä jaksa vetää herneitä nenään jokaisesta sellaisesta kommentista jossa vähänkään sanotaan mitä mieltä itse on ja jossa ei aleta erittelemään mitenkään että ei ne, eikä nekään, eikä siinä tilanteessa että.

Mitä luulet, olisit varmaan itsekin voinut kirjoittaa kommenttisi toisin? Jos vertaa nyt minun kommentteja sinun edelliseen kommenttiin, niin miltä susta itsestä tuntuu, kumpi oli dissaavampi ja törkeämpi?

Tarkoituksella kato samaa linjaa millä on aloitettu. Eikö kelvannut?

*lisäys* Sitä paitsi minähän en maininnut sua sanallakaan, että mistäs itsesi tunnistit jos et kerran kenellekään mitään pahaa sanonut?

Viimeksi muokattu:
Lueppa tuo aiemmin kirjoittamasi, siinä puhut yleisellä tasolla ihmisistä, et ymmärrä että seksissä olisi mitään ideaa jos (ihminen) ei kykenisi saamaan orgasmia ikinä.
Et puhunut vain itsestäsi, muuten olisit kirjoittanut niin.

En minäkään ymmärrä mitä kivaa seksissä on, jos ei saa orgasmia millään tavalla, ikinä.
Myös minun mielestäni seksin päämäärä on orgasmi (ja lisääntyminen jos oikein alkukantaisesti ajatellaan).

Millä ihmeen tavalla nyt sitten dissaan ketään?

Niin siis sinun saamisista en ole missään vaiheessa puhunut, joten miksi käännät asiaa silleen?

No justhan sä kirjootit, että otan tämän itteeni....et sitten vissiin tajua sellaasta, että osaa ajatella asioota muutakin kuin omalta kannalta. Koita joskus oikiasti jutella sun kavereitten kanssa näistä asioosta niin saatat yllättyä melkolailla.

Tarkoituksella kato samaa linjaa millä on aloitettu. Eikö kelvannut?

*lisäys* Sitä paitsi minähän en maininnut sua sanallakaan, että mistäs itsesi tunnistit jos et kerran kenellekään mitään pahaa sanonut?

No mutta sitten ei kannata alkaa pyhistellä, eikä ole varaa arvostella, jos ei itse kykene asialliseen keskusteluun. Mielestäni te ylireagoitte ja otatte itseenne hieman suotta.

[QUOTE="vieras";22460205]Ja tässä toinen. Miksi ihmeessä sä kuvittelet, et se on vaan sitä samaa jyystöä?
Ainiin, kun se kaikki menee just sillai miten ainakin just teillä. Eikös juu?? =)[/QUOTE]

No kai siinä on jotain jäänyt kokeilematta jos toisella ei KOSKAAN tule... Ja enpä ole kertonut sulle miten meillä "jyystetään" ja kuka "saa" ja kuinka paljon :whistle:

En minäkään ymmärrä mitä kivaa seksissä on, jos ei saa orgasmia millään tavalla, ikinä.
Myös minun mielestäni seksin päämäärä on orgasmi (ja lisääntyminen jos oikein alkukantaisesti ajatellaan).

Millä ihmeen tavalla nyt sitten dissaan ketään?

Jos sanot että sitten riittää halailu ja sylissä olo niin kyllä se vähän dissaamiselta kuulostaa. Että ei tarvitse sitten vaivautua harrastamaan sitä seksiä ollenkaan jos ei edes orgasmia pysty saamaan.

Yhteistyössä