Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta sitten ei kannata alkaa pyhistellä, eikä ole varaa arvostella, jos ei itse kykene asialliseen keskusteluun. Mielestäni te ylireagoitte ja otatte itseenne hieman suotta.
Niin siis sinun saamisista en ole missään vaiheessa puhunut, joten miksi käännät asiaa silleen?
Tämä ketju on aivan perjantai-juttujen tasoa eikä taida ap olla edes paikalla.opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja pjoölk;22460247:Jos sanot että sitten riittää halailu ja sylissä olo niin kyllä se vähän dissaamiselta kuulostaa. Että ei tarvitse sitten vaivautua harrastamaan sitä seksiä ollenkaan jos ei edes orgasmia pysty saamaan.
Tämä ketju on aivan perjantai-juttujen tasoa eikä taida ap olla edes paikalla.opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22460240:No kai siinä on jotain jäänyt kokeilematta jos toisella ei KOSKAAN tule... Ja enpä ole kertonut sulle miten meillä "jyystetään" ja kuka "saa" ja kuinka paljon![]()
En minäkään ymmärrä mitä kivaa seksissä on, jos ei saa orgasmia millään tavalla, ikinä.
Myös minun mielestäni seksin päämäärä on orgasmi (ja lisääntyminen jos oikein alkukantaisesti ajatellaan).
Millä ihmeen tavalla nyt sitten dissaan ketään?
Jos ei koskaan saa niin ei kai voi samalla tavalla panettaakaan. Mielenterveyshän siinä muuten menisi.
En minäkään ymmärrä mitä kivaa seksissä on, jos ei saa orgasmia millään tavalla, ikinä.
Myös minun mielestäni seksin päämäärä on orgasmi (ja lisääntyminen jos oikein alkukantaisesti ajatellaan).
Millä ihmeen tavalla nyt sitten dissaan ketään?
No mutta sitten ei kannata alkaa pyhistellä, eikä ole varaa arvostella, jos ei itse kykene asialliseen keskusteluun. Mielestäni te ylireagoitte ja otatte itseenne hieman suotta.
Sitä kivaa, että seksi tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin. Niin HELVETIN VAIKEA joidenkin tajuta se?
Sitä kivaa, että seksi tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin. Niin HELVETIN VAIKEA joidenkin tajuta se?
Sen suusta nyt ei muuta tulekkaan kun "jotain hupaisaa". Yritys on kyllä kova, mutta ei vaan onnistu ei. Mutta niimpä, yleensäppä se tyhjät tynnyrit on niitä mitkä paljon kolisee![]()
Jos ei koskaan saa niin ei kai voi samalla tavalla panettaakaan. Mielenterveyshän siinä muuten menisi.
Mä en kanssa nyt ymmärrä miten tässä nyt henkilökohtaisesti ketään dissataan..?? Vai oonko jotenkin sokea? Mä olen sitä mieltä että naiset jotka eivät saa orgasmia seksissä mitenkään eivät välttämättä kovin usein sitä tykkää harrastaa ja osa niistä naisista harrastaa sitä lähinnä kumppanin nautinnon takia. Leukisti oli sitä mieltä että hänen mielestään on turha harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia, halailu riittää hellyyteen. Scarletti taas sanoi että vaikka nainen ei koskaan saa orgasmia on silti naisia jotka tykkäävät sitä harrastaa. Yms. yms. Tässä käytiin keskustelua, välillä kärkeävää sellaista, mutta mielenkiintoista.
Sitten tänne tulee porukkaa paasaamaan kuinka täällä miltei alistetaan naisia, haukutaan ja dissataan. Ja nämä arvostelijat eivät itse tajua että hehän ovat juuri niitä jotka henkilökohtaisesti täällä alkoivat nimimerkkejä solvata. Ihme touhua!!