V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vihainen";22472419] jos mä vaikka jotain töitä joskus saankin. [/QUOTE]
Älä pelkää, tuolla asenteella tuskin tulee käymään niin.
Älä pelkää, tuolla asenteella tuskin tulee käymään niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmeisesti teille on ihan sama miten lasta hoidetaan. Mulle ei.
Ei sillä ole mitään väliä kuka hoitajien palkan maksaa vaan ne saa rahan työstä joten niiden on hoidettavakin se työ. Ilmeisesti teille on ihan sama miten lasta hoidetaan. Mulle ei. Mulla on oikeus vaatia kunnon palvelua. Vai ettekö vaan uskalla pitää puolianne? Ne hoitajat saa rahaa siitä et hoitavat lasta joten mulla on oikeus määritellä millä tavoin se tehdään. Ei se ole kohtuutonta. Mitä tulee noihin hoitoaikoihin ja päiviin, niin hoitajat kyllä tietää et oon kotona ja mennään vähän fiilispohjalla. En mä sentään ala lasta sängystä repimään aamulla jos sitä nukuttaa kun ei ole mikään pakko. Tai kävellä tuolla vesisateessa.
Ei sillä ole mitään väliä kuka hoitajien palkan maksaa vaan ne saa rahan työstä joten niiden on hoidettavakin se työ. Ilmeisesti teille on ihan sama miten lasta hoidetaan. Mulle ei. Mulla on oikeus vaatia kunnon palvelua. Vai ettekö vaan uskalla pitää puolianne? Ne hoitajat saa rahaa siitä et hoitavat lasta joten mulla on oikeus määritellä millä tavoin se tehdään. Ei se ole kohtuutonta. Mitä tulee noihin hoitoaikoihin ja päiviin, niin hoitajat kyllä tietää et oon kotona ja mennään vähän fiilispohjalla. En mä sentään ala lasta sängystä repimään aamulla jos sitä nukuttaa kun ei ole mikään pakko. Tai kävellä tuolla vesisateessa.
Ja miten tuo äidin ikä nyt taas tähänkin asiaan liittyi?Ja minkäs ikäinen äiti sinä oletkaan?
Nyt kuulostaa siltä, että äidissä vikaa!!!
Ne hoitajat saa rahaa siitä et hoitavat lasta joten mulla on oikeus määritellä millä tavoin se tehdään. Ei se ole kohtuutonta. Mitä tulee noihin hoitoaikoihin ja päiviin, niin hoitajat kyllä tietää et oon kotona ja mennään vähän fiilispohjalla. En mä sentään ala lasta sängystä repimään aamulla jos sitä nukuttaa kun ei ole mikään pakko. Tai kävellä tuolla vesisateessa.
Ja miten tuo äidin ikä nyt taas tähänkin asiaan liittyi?
Enkä mä sanonut et ne ei olisi saanut lähteä vaan sitä et mulle olisi pitänyt ilmoittaa!