G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun lapsi on esimerkiksi osannut ulkoilla yksin jo alle 2-vuotiaasta. Varmasti järkyttää jotain teistä mut mitään ongelmia ei ole ollut. Koska mä luotan lapseen! Ja siihen et oon onnistunut kasvattamaan siitä sellaisen itsenäisen, pärjäävän! Lapsi on myös käynyt itsenäisesti suihkussa jo 1,5-vuotiaasta. .
Tämä oli viimeinen niitti. Ehkä yksin ei olisi niin suuri ongelma mut kun taustalla on noi muut asiat niin todellakin raivostuin! Hoitajat tietää et me tullaan välillä miten sattuu vaikka on sovittu muuta. Niiden olisi pitänyt ilmoittaa mulle retkestä, niin yksinkertaista se on! Jos mä olisin vaikka ollut töihin menossa niin mihin mä olisin sitten lapsen jättänyt kun muu ryhmä oli muualla? Yksin pihalleko? Tai täysin vieraiden lasten ja hoitajien kanssa? On se nyt kumma jos tuollainen on susta ihan ok. Musta se ei vaan ole.
Tämä oli viimeinen niitti. Ehkä yksin ei olisi niin suuri ongelma mut kun taustalla on noi muut asiat niin todellakin raivostuin! Hoitajat tietää et me tullaan välillä miten sattuu vaikka on sovittu muuta. Niiden olisi pitänyt ilmoittaa mulle retkestä, niin yksinkertaista se on! Jos mä olisin vaikka ollut töihin menossa niin mihin mä olisin sitten lapsen jättänyt kun muu ryhmä oli muualla? Yksin pihalleko? Tai täysin vieraiden lasten ja hoitajien kanssa? On se nyt kumma jos tuollainen on susta ihan ok. Musta se ei vaan ole.
Voi apua jos ap ei olekaan provo. :| Mutta onhan se totta, että tällaisiakin ihmisiä on. Ei ole vanhemmat opettaneet aikanaan, että oma napa ei ole maailman ainoa napa.
en millään voi ymmärtää sitä että kotona olevat, työttömät vanhemmat vievät lapsensa päiväkotiin...Miksi ihmeessä?! Mitä itse teette sen ajan?
Olette laiskoja ja välinpitämättömiä. Pääseehän sitä itse niin helpolla kun lapsen saa pois jaloista. GRRR! kyllä pistää vihaksi! Jos lapsia tehdään niin niistä huolehditaan tai sitten ollaan tekemättä. yksinkertaista.