N
"nyt harmaana"
Vieras
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia. Mistä sait aavistuksen/varmistuksen että olet tekemisissä narsistin kanssa jne. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Isäni on narsisti sekä appiukkoni, ovat vaikuttaneet minuun sekä suoraan että epäsuoraan. Narsisteja on toosi paljon tuolla työelämässä ym. Itse osaan tulkita ne oireet hyvinkin kokemukseni sekä koulutukseni pohjalta.
Kuulostaa tutulta tuo että on itse ajatellut olevansa narsisti, mutta se on siinä mielessä "positiivinen" asia, että minä olen saanut kuulla ja ymmärtänyt että narsistin mielessä ei edes käy että hänessä itsessään olisi mitään vikaa, eli että hän itse olisi esim. narsisti.
Kiitos, pitääpä käydä lukemassa![]()
voiko ihminen olla narsisti vain tiettyjä ihmisiä kohtaan? Vai onko narsisti aina narsisti, siis kaikkien ihmisten kanssa?
voiko ihminen olla narsisti vain tiettyjä ihmisiä kohtaan? Vai onko narsisti aina narsisti, siis kaikkien ihmisten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22478452:Voi olla vain tiettyjä ihmisiä kohtaan. Narsisti valitsee kohteitaan, ja ne vaihtuvat. Yhtäkkiä kohteena voi olla joku muu ja taas joku muu. Näkee tiettyjä piirteitä jossakin ja taas jossakin. Kyse on aika vakavasta persoonallisuushäiriöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22478452:Voi olla vain tiettyjä ihmisiä kohtaan. Narsisti valitsee kohteitaan, ja ne vaihtuvat. Yhtäkkiä kohteena voi olla joku muu ja taas joku muu. Näkee tiettyjä piirteitä jossakin ja taas jossakin. Kyse on aika vakavasta persoonallisuushäiriöstä.
Siis lähinnä mietin sitä, että jos on narsisti niin voiko nämä oireet ilmetä vaan tietyssä, yhdessä ihmissuhteessa, esim. pelkästään puolisoa/äitiä/sisarta kohtaan mutta muita kohtaan käyttäytyminen olisi normaalia?
Millaisia narsistisia piirteitä mummollasi on?
Siis lähinnä mietin sitä, että jos on narsisti niin voiko nämä oireet ilmetä vaan tietyssä, yhdessä ihmissuhteessa, esim. pelkästään puolisoa/äitiä/sisarta kohtaan mutta muita kohtaan käyttäytyminen olisi normaalia?