Kyselen nyt näistä toisista minipillereistä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyhyt kokemus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyhyt kokemus

Vieras
taidan jättää cerazetten uudelleen kokeilun tekemättä ja mä nyt sitten kyselen että onko kellään kokemusta niistä muista minipillereistä, mini-pill ja microluton???

Kyllä voi toinen pillerimerkki käydä jos yksi ei käy. Sama se on yhdistelmäpillereissä, jos yksi merkki ei käy niin toinen voi käydä. Mini-pillissä se ottoaika on tarkempi, muistaakseni saa heittää vain 3 tuntia kun Cerazettessä se on yhdistelmäpillereiden tapaan 12 tuntia. Samat sivuvaikutukset voivat olla kaikessa hormoonaalisessa ehkäisyssä eikä muiden kokemusten perusteella voi tietää yhtään mikä sopii itselle, se on vain kokeiltava. Mulla on Cerazettet sen vuoksi että vuorokausirytmini ei ole niin säännöllinen.

mua ihmetyttää se että miks esim cerazettes ja microlutonissa on suht kattavat ja hyvät ohjeet ja tiedot pakkausselosteessa mutta Mini-pillin pakkausseloste on tosi jotenkin lyhyt ja puutteellinen mun mielestä. sielä ei edes varoiteta laskimotukoksista tai rintasyöpäriskistä niinku muissa yleensä.. miksi ei???

Mini- pill oli mulla ainoa sopiva hormoniehkäisy eli omasta kokemuksesta voin suositella. Käytin niitä pari vuotta ennen kuin pääsin sterilisaatioon. Eivät aiheuttaneet mitään sivuoireita.

Yhteistyössä