Ai hitto, pitääkin lähteä mukaan hämmentämään soppaa. En olekaan ajellut autoa moneen viikkoon....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*nauraa* Miksi kutsut rakasta kotipaikkaasi peräperseeksi?
Ai hitto, pitääkin lähteä mukaan hämmentämään soppaa. En olekaan ajellut autoa moneen viikkoon....![]()
Vika on siinä että keli ei vaikuta pääkaupunkiseudun ihmisiin eikä heidän aikatuluihin. Suunnitellaan töihinmenot ja kaikki muut aivan saman aikataulun mukaan kuin kesälläkin ja tietysti ajetaan ihan kuin olisi sula maa. Täällä pöndellä kun on maalasijärki vielä käytössä niin sitä ajattelee jo illalla että aamulla pitääkin lähteä vähän aikaisemmin kun on luvattu huonoa keliä. Täällä se ei tule suurena yllätyksenä päin vastoin kuin aika usein tuolla Etelä-Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22482957:Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisaalta nämä avartavat näkemystä siihen, millä tavalla pääkaupungin ulkopuolelta olevat suhtautuvat meihin pääkaupunkiseudulla asuviin. Anonyyminä kun voi sanoa sen, mitä oikeasti ajattelee. Mulle ainakin on ollut melkoinen yllätys, miten negatiivinen suhtautuminen monella on. Vietin lapsuuteni kesät maalla ja mun mielestä siellä oli ihanaa ja ihania ihmisiä. Mutta ilmeisesti mulle ei kerrottu, mitä minusta todellisuudessa ajateltiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22482957:Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisaalta nämä avartavat näkemystä siihen, millä tavalla pääkaupungin ulkopuolelta olevat suhtautuvat meihin pääkaupunkiseudulla asuviin. Anonyyminä kun voi sanoa sen, mitä oikeasti ajattelee. Mulle ainakin on ollut melkoinen yllätys, miten negatiivinen suhtautuminen monella on. Vietin lapsuuteni kesät maalla ja mun mielestä siellä oli ihanaa ja ihania ihmisiä. Mutta ilmeisesti mulle ei kerrottu, mitä minusta todellisuudessa ajateltiin.
Kuka hemmetti tässä ketjussa on ktutsunut sinun asuinpaikkaasi peräperseeksi? Sinä taisit sanoa tässä ketjussa ensimmäiseksi myös sanan "juntti"...
Ei tarvitse olla matemaattisesti kovinkaan lahjakas, kun voi päätellä, että koska täällä on enemmän autoja samanaikaisesti liikenteessä, niin tietty sattuu enemmän kolareita. Liukkaalla kelillä kun lähtee auto lapasesta aamuruuhkassa, niin siinä onkin muutama muu auto mukana, toisin kuin jossain muualla missä saat ajella ihan yksinäs maantiellä.
No sulla oli varmaan sitten ekassa onnettomuudessa liian suuri tilannenopeus. Toki varmasti tien kunnollakin oli osuutta asiaan. Ja autolla.
Toisessa taas oli kyse peräänajosta, jonka vuoksi se sattui koska oli liian lyhyt turvaväli.
Niinpä. Aina väitetään, että helsinkiläiset on ylpeitä ja haukkuu muita maalaistolloiks, mut kyllä nää tälläset aloitukset yleensä koskee helsinkiläisten avuttomuutta milloin missäkin.
Hesas on pelti paukkunu myösTilannehuone.fi - Ajantasaiset tiedot pelastustoimen tehtävistä