A
"a p"
Vieras
Hei haloo pahvi!! Itsehän sä tän ketjun aloitit!!
No mitä toi nyt vaikuttaa siihen että tein aloituksen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei haloo pahvi!! Itsehän sä tän ketjun aloitit!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22482957:Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisaalta nämä avartavat näkemystä siihen, millä tavalla pääkaupungin ulkopuolelta olevat suhtautuvat meihin pääkaupunkiseudulla asuviin. Anonyyminä kun voi sanoa sen, mitä oikeasti ajattelee. Mulle ainakin on ollut melkoinen yllätys, miten negatiivinen suhtautuminen monella on. Vietin lapsuuteni kesät maalla ja mun mielestä siellä oli ihanaa ja ihania ihmisiä. Mutta ilmeisesti mulle ei kerrottu, mitä minusta todellisuudessa ajateltiin.
Mutta on se kaupunkikin isompi. Eikö muualla ole kaupunkeja, kuin helsinki?
En. Turha vaan väittää ettei Hesas kolaroitais![]()
En. Turha vaan väittää ettei Hesas kolaroitais![]()
Aamulehti.fi | Uutiset | 40 kolaria tyllistnyt pelastushenkilkuntaa Pirkanmaalla
40 kolaria työllistänyt pelastushenkilökuntaa Pirkanmaalla
18.11.2010 - 16:00 (07:02) - Kommentit: 65
Henkilöauto suistui ojaan Kangasalla Laureenintien ja Ruutanantien risteyksessä yhdentoista aikaan torstaina. Kuva: Lukijan kuva.
Myös Tampereella liukkaus on jo aiheuttanut kolareita. Tällainen onnettomuus sattui moottoritiellä etelästä Tampereelle Hervannan rampilla. Lukijan kuva: Tomi Korhonen
Tampereellakin maa sai aamulla nopeasti ohuen lumipeitteen. Kuva: Aamulehti
Torstaiaamuna kahdeksan aikoihin alkanut lumisade on sotkenut liikennettä Pirkanmaalla koko päivän ajan. Poliisin tietoon on tullut aamukuuden ja iltapäivän puoli neljän välisenä aikana yhteensä noin 40 kolaria tai ulosajoa.
Poliisin mukaan vakavimmilta loukkaantumisilta on kuitenkin onneksi vältytty. parissa tapauksessa ambulanssi on käynyt tarkistamassa vammat paikan päällä.
Iltapäivällä yhden maissa Porintie oli poikki Murhasaaren kohdalla. Molemmat kaistat olivat suljettuina jumiin jääneiden rekka-autojen vuoksi. Poliisi ohjasi liikennettä.
Yhdentoista maissa kolmostie Rajasalmen sillan ja Pirkkalan keskustan välillä oli tukossa. Poliisin mukaan tieltä oli ilmoitettu useista ulosajoista ja peltikolareista, joita poliisi selvitti paikan päällä.
Jo aikaisemmin aamuyhdeksän aikoihin Tampere-Helsinki-moottoritiellä rampilla 38 kaksi etelän suunnasta tullutta autoa pöläytti lievän ulosajon. Kyseinen ramppi on Sääksjärven kohdalla ja siitä käännytään Hervannan suuntaan. Poliisi lähti paikalle ensimmäisen ulosajon vuoksi ja virkavallan jo ollessa paikalla toinenkin autoilija pyöräytti rampissa autonsa turvakaiteeseen.
Sulla taitaa olla ongelmia luetun ymmärtämisessä :headwall: Lueppa uudelleen mitä kirjoitin tai no et sä kuitenkaan taida sisäistää lukemaasi joten kerron ite. Mainitsin, että junttiloissa on vähemmän autoja kuin PK seudulla jossa on autoja enemmän kuin junttiloissa asukkaita
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22483059:Olet varmasti oikeassa. Mulla on paljon ystäviä ja kavereita eri puolilla Suomea ja olisi aika ikävää ajatella, että se ystävällisyys olisikin vain silmänlumetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22483117:Paljon mahdollista. Tosin tuonkaan ei pitäisi enää vaikuttaa, kun kansanedustajista ja ministereistä suuri osa on muualta kuin pk-seudulta ja valtapuolueenakin on jo pitkään ollut Keskusta.
Tää on taas tätä. Eikö koulussa oo opetettu ettei mitään kannata väittää ilman todisteita? Ihan turhaan suollat ku ei sanomassas oo päätä eikä häntää ilman todisteita![]()