A
adam fani jensu
Vieras
adam on ihana söpö komee!!!!!!!!!!!!!ja niin kaunis ääni !en voi muuta sanoo ku että unelmien mies ja on paljon kivempaa ku se on homo..mut jos se olis naisen kaa olisin aivan mustasukkane!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Adam on ihminen, jota joko rakastetaan tai vihataan.
Omalla kohdallani asiat ovat niin, että rakastan tuota miestä ehdoitta, sanovat muut
mitä lystäävät. Niitä, joille Adamin homous on jonkin rostin ongelma, ei ole tarkoitettukaan
pitämään hänestä. Ja miksi pitäisi opetella tykkäämään jostakin musiikista, jos se on
mielestäsi paskaa, silloin se on mielestäsi paskaa, miksi siitä pitäisi oppia pitämään ?
Jos taas pidät siitä, mikset kuuntelisi sitä ? Tämä vain ihmetytti kun yhdessä aiemmassa
viestissä tästä mainittiin.![]()
olin ennen michael jackson-fani mut en ole enää....eikä mua haittaa sekään enää että se kuoli tottakai sillon olin tippa linssis.mut uus if i had you sai mut tutustumaan mut kokonaan adamiin.KETKÄ TEISTÄ ON NÄHNYT ADAMIN OIKEASTI???ei saa huijata PS"VOITTEKO VASTATA??
uskon,että oli sen arvostaitte en päässy ku ei ollu lippui ja mua harmittaa vieläki vaik siit on jo aikaa,toivottavasti adam tulee uudelleen että sit ehkä onni potkasis
MOI SINÄ ADAM<3 MITES SE KEIKKA MENI MUA KIINNOSTAIS KUULLA
DDD?
joo varmasti oli hienoo sen kuka vaan tietäismut kaikki sanoo että paikka oli pieni siis se kaapelitehdas,ni haittasko se sua yhtää?? ja mis kohtaa siel "huutosakis" olit
?? kuinka kauan keikka kesti?ja mitä adam siel sano vai lauleskeliks se mussukka vaan??
sori jos kyselen kauheesti mut mua kiinnostaa pirusti ja harmittaa vitusti ,ku e päässy.mis asut? vai onko liian henkilökohtanen kyssäri?? ps"mä asun hämeenlinnas
liian kaukana hesast!
ai,anteeks kun erehdyin kuulosti vaan.aika ikävä juttu toi keuhkoputkentulehdus,mul oli hiljattain poskiontelotulehdus ja korvatulehdus samaan aikaan,ei oo kiva juttu... mun konees on virusja en yhtää tiiä et mitä tehä! ku sain tän vasta puol kuukautta sitte
kai se adam siel jotain ehkä sano mä en vaa sit tainnu huomata, ku kone pätkii pirusti.eikä toi mun faija oo mikää läppäri-nörtti ni ei sekää voi auttaa;(pps"osaaksä enkkuu kuinka hyvi??mä osaan jonkun verran, mut en paljoo
![]()
moi! ootki äskö ollu täälkesti vähän ku kipasin reckless lovesin fanisivuil vaikken fanita kyseistä bändii.(mul on vähän kiireinen päivä ollu tänää
mut joo kiva et osaat enkkuu, toisin ku eräät
mun best on ihan hulluna tommyjoe ratliffiin ,mä myös hehheh
![]()
Tommy on ihana<3![]()
nyt sain tietää et mun luokkalaisen kamu tykkää adamist vaikkei se oo ihmeellist, mut tuntuis et joka päivä tulis yks tai useampiki adam fani lisää![]()
Kivaa, Adam-fanit lisääntyy, hih :
Adam sai Grammy-ehdokkuuden, jeeee<3333![]()
Aww, se Adamin keikka oli ihana! Adam oli niin nam<3, ja ...TÄYDELLINEN!
En oo ikinä fanittanu ketään näin...intohimoisesti 15- vuotisen elämäni aikana. Eikä se mitään haittaa,vaikka Adam onkin homo. Musta se on aika rohkee, kun se uskaltaa näyttää mitä on, eikä välitä, mitä muut sanoo.![]()