Sori nyt vaan kaikki Adam Lambert fanit

adam on ihana söpö komee!!!!!!!!!!!!!ja niin kaunis ääni !en voi muuta sanoo ku että unelmien mies ja on paljon kivempaa ku se on homo..mut jos se olis naisen kaa olisin aivan mustasukkane!

Adam on ihminen, jota joko rakastetaan tai vihataan.
Omalla kohdallani asiat ovat niin, että rakastan tuota miestä ehdoitta, sanovat muut
mitä lystäävät. Niitä, joille Adamin homous on jonkin rostin ongelma, ei ole tarkoitettukaan
pitämään hänestä. Ja miksi pitäisi opetella tykkäämään jostakin musiikista, jos se on
mielestäsi paskaa, silloin se on mielestäsi paskaa, miksi siitä pitäisi oppia pitämään ?
Jos taas pidät siitä, mikset kuuntelisi sitä ? Tämä vain ihmetytti kun yhdessä aiemmassa
viestissä tästä mainittiin. (:

Adam on ihminen, jota joko rakastetaan tai vihataan.
Omalla kohdallani asiat ovat niin, että rakastan tuota miestä ehdoitta, sanovat muut
mitä lystäävät. Niitä, joille Adamin homous on jonkin rostin ongelma, ei ole tarkoitettukaan
pitämään hänestä. Ja miksi pitäisi opetella tykkäämään jostakin musiikista, jos se on
mielestäsi paskaa, silloin se on mielestäsi paskaa, miksi siitä pitäisi oppia pitämään ?
Jos taas pidät siitä, mikset kuuntelisi sitä ? Tämä vain ihmetytti kun yhdessä aiemmassa
viestissä tästä mainittiin. (:

Jännä juttu, kaikista bändeistä/ihmisistä/muusta josta sanotaan, että sitä joko vihataan tai rakastetaan, mulla ainakin on sellainen olo et so what. Ei kiinnosta oikeestaan. Joten varmaan aika monella muullakin sama fiilis, turha siis tuo klisee että joko vihataan tai rakastetaan...

jos näkisin adamin oisin jo pyörtyny.niin totta et jos ei tykkää adamista minkä sille voi? ei siitä oo pakko tykätä,mut mä suosittelen vaan:)sen basisti tommy on tosi sexy!mä oikeesti oon ihan lätkäs molempi. terkkui kaikille ihanille adam-faneille

olin ennen michael jackson-fani mut en ole enää....eikä mua haittaa sekään enää että se kuoli tottakai sillon olin tippa linssis.mut uus if i had you sai mut tutustumaan mut kokonaan adamiin.KETKÄ TEISTÄ ON NÄHNYT ADAMIN OIKEASTI???ei saa huijata PS"VOITTEKO VASTATA??

adamii mä kaipaan niin.... sen tyypin mä tahtoisin ja itselleni ottaisin:)oikeest vähäks ADAM LAMBERT ON IHANA!!!!!!!!!!!!!! kumpa tuntisin sen tai edes näkisin adamin.

no mitä sou??? tartteex ruveta raivoo jos tykkään adamist??vaik hihkutan siit koko ajan. noh antaa olla... ENKÄ MÄ TEE ADAMISTA NUMEROO!!!!! että HEHHEHAAHEHAHEEAHAHA:D...

uskon,että oli sen arvosta:) itte en päässy ku ei ollu lippui ja mua harmittaa vieläki vaik siit on jo aikaa,toivottavasti adam tulee uudelleen että sit ehkä onni potkasis:D MOI SINÄ ADAM<3 MITES SE KEIKKA MENI MUA KIINNOSTAIS KUULLA:DDDD?

uskon,että oli sen arvosta:) itte en päässy ku ei ollu lippui ja mua harmittaa vieläki vaik siit on jo aikaa,toivottavasti adam tulee uudelleen että sit ehkä onni potkasis:D MOI SINÄ ADAM<3 MITES SE KEIKKA MENI MUA KIINNOSTAIS KUULLA:DDDD?

Harmi ettet päässy:( Oli kyl tosi upee:) Oon youtubeeki laittanu videoit sielt(laatu ei oo kyl paras ku kädet täri mut joo:D) tos ois linkki->YouTube - Adam Lambert-Voodoo @Finland/Helsinki 11/06/2010
Nii ja niiku jo sanoin nii oli kyl upee/paras keikka ikin!:) Kaikki oli iha fiiliksis ja laulo ja tanssi mukan ja Adam osaa kyl laulaa livenäki upeesti (ja tanssii) ;) <3

joo varmasti oli hienoo sen kuka vaan tietäis:)mut kaikki sanoo että paikka oli pieni siis se kaapelitehdas,ni haittasko se sua yhtää?? ja mis kohtaa siel "huutosakis" olit :)?? kuinka kauan keikka kesti?ja mitä adam siel sano vai lauleskeliks se mussukka vaan??:D sori jos kyselen kauheesti mut mua kiinnostaa pirusti ja harmittaa vitusti ,ku e päässy.mis asut? vai onko liian henkilökohtanen kyssäri?? ps"mä asun hämeenlinnas:(liian kaukana hesast!

WHOW!!!!kävin äskön kattoo sen videon!ja olit uskomattoman lähellä adamii,ja en pahalla vaan huumorilla :kuulostit kun olisit kuolemaa tehny. nimittäin kyllä ääntä lähti!heh:)ja oon ihan älyttömän kade.ei tollast nää joka päivä ja sitä paitsi noin läheltä.ainii... ps"voidaanks olla kamuja??pps"oon 14.v

joo varmasti oli hienoo sen kuka vaan tietäis:)mut kaikki sanoo että paikka oli pieni siis se kaapelitehdas,ni haittasko se sua yhtää?? ja mis kohtaa siel "huutosakis" olit :)?? kuinka kauan keikka kesti?ja mitä adam siel sano vai lauleskeliks se mussukka vaan??:D sori jos kyselen kauheesti mut mua kiinnostaa pirusti ja harmittaa vitusti ,ku e päässy.mis asut? vai onko liian henkilökohtanen kyssäri?? ps"mä asun hämeenlinnas:(liian kaukana hesast!

Olihan se pieni paikka ja sellane putki, mut äänet toimi hyvi ja kaikki oli hyvi eikä se liian pieni perjaattees ollu vaik oishan se voinu olla isompiki :) Nii ja siit videost nii mä en kiljunu siin ku olin just ollu keuhkoputkentulehdukses nii ääntä ei oikee lähteny ;DD mut siel kyl oli kiva huuto ja kiljumine haha :DD Kesti kai joku reilu tunti :) jaaa no jos katot niit mun muit videoit nii niis sit ainaki enneku se laulo Aftermathin tai Whataya want from me nii niitä enne se puhu siin jtn :) ja sit enne If I Had you:ta se puhu kans jotai :)

ai,anteeks kun erehdyin kuulosti vaan.aika ikävä juttu toi keuhkoputkentulehdus,mul oli hiljattain poskiontelotulehdus ja korvatulehdus samaan aikaan,ei oo kiva juttu... mun konees on virus:( ja en yhtää tiiä et mitä tehä! ku sain tän vasta puol kuukautta sitte:D kai se adam siel jotain ehkä sano mä en vaa sit tainnu huomata, ku kone pätkii pirusti.eikä toi mun faija oo mikää läppäri-nörtti ni ei sekää voi auttaa;(pps"osaaksä enkkuu kuinka hyvi??mä osaan jonkun verran, mut en paljoo:(

ai,anteeks kun erehdyin kuulosti vaan.aika ikävä juttu toi keuhkoputkentulehdus,mul oli hiljattain poskiontelotulehdus ja korvatulehdus samaan aikaan,ei oo kiva juttu... mun konees on virus:( ja en yhtää tiiä et mitä tehä! ku sain tän vasta puol kuukautta sitte:D kai se adam siel jotain ehkä sano mä en vaa sit tainnu huomata, ku kone pätkii pirusti.eikä toi mun faija oo mikää läppäri-nörtti ni ei sekää voi auttaa;(pps"osaaksä enkkuu kuinka hyvi??mä osaan jonkun verran, mut en paljoo:(

Aijaa voi harmi :--((( Ihan hyvin osaan enkkuu, en mitenkäää erikoisesti mut iha ookoo :--)

moi! ootki äskö ollu tääl:D kesti vähän ku kipasin reckless lovesin fanisivuil vaikken fanita kyseistä bändii.(mul on vähän kiireinen päivä ollu tänää:)mut joo kiva et osaat enkkuu, toisin ku eräät:)mun best on ihan hulluna tommyjoe ratliffiin ,mä myös hehheh:)

nyt sain tietää et mun luokkalaisen kamu tykkää adamist vaikkei se oo ihmeellist, mut tuntuis et joka päivä tulis yks tai useampiki adam fani lisää:)

Aww, se Adamin keikka oli ihana! Adam oli niin nam<3, ja ...TÄYDELLINEN!
En oo ikinä fanittanu ketään näin...intohimoisesti 15- vuotisen elämäni aikana. Eikä se mitään haittaa,vaikka Adam onkin homo. Musta se on aika rohkee, kun se uskaltaa näyttää mitä on, eikä välitä, mitä muut sanoo. :)

Aww, se Adamin keikka oli ihana! Adam oli niin nam<3, ja ...TÄYDELLINEN!
En oo ikinä fanittanu ketään näin...intohimoisesti 15- vuotisen elämäni aikana. Eikä se mitään haittaa,vaikka Adam onkin homo. Musta se on aika rohkee, kun se uskaltaa näyttää mitä on, eikä välitä, mitä muut sanoo. :)

itse asiassa mäkin olen oikeesti lesbo,EN sen takia koska adamkin vaan, eka luokasta lähtien ,kaikki mun kamut ja sukulaiset tietää siitä mut ne vaan sano:"jaa,eipähän mua haittaa".siinä olen adamin kans samaa mieltä että on pelottavaa kun ei tiedä miten muut reagoi siihen et tosiaan on lesbo.mä oon 14.v täytän toukokuus 15.v:)adam on tosi ihana<3

Yhteistyössä