En mä ymmärrä. Kertokaa mulle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rautalankaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rautalankaa

Vieras
Että miksi mä oon edelleen yksin, siis sinkku.
Saan kyllä kehuja kovasti ulkonäöstäni, eilen viimeksi kun tapasin vanhan tuttavan vuosien jälkeen (mies). Enkä mä mun mielestä luonteeltanikaan ole mikään kauhea, ihan normaali ihminen koen olevani. Mutta silti. Baarissa mua ei lähesty kukaan vieras, eikä missään muuallakaan. Netissä mua lähestyy vain ihan oikeasti päävialliset tapaukset. Aina niillä on taustalla joku mt-ongelma. Tai päihderiippuvuus. Enkä mä semmoiseen halua sekaantua.

Jos mä siis olen ihan nätti ja luonnekin on ok, niin miksi ihmeessä mä vaan oon yksin? Miksei kukaan tule flirttaamaan tai mitään? Baareissakin seuraa saa kaikenlaiset ihmiset kuulema, mut en mä vaan. Kukaan ei edes tule juttelemaan tai mitään. Että ihan kiva juttu.

Mä en tajua. Onko ihan tosi sitten niin, että mut on tarkoitettu olemaan yksin tää elämä, en mä enää mitään muuta selitystä tälle keksi.

Näytätkö vaikeasti lähestyttävältä, ylpeältä tms? En siis edes vihjaile, että olisit mitään noista, mutta joskus saattaa antaa ulospäin "vääränlaisen" kuvan itsestään ihan tahtomattaan. Saattaa myös olla, että useat miehistä ovat tulleet torjutuiksi liian monta kertaa, ettei uskalleta enää ottaa kontaktia. Syitä voi olla monia, mutta voisitko itse lähestyä sinua kiinnostavaa miestä sen sijaan, että odottaisit että lähestyy sinua?

Siis kai mä baarissa käyttäydyn ihan niinkuin muutkin. Istun pöydässä, käyn baaritiskillä, tanssin jne. Ja hymyilen paljon, otan kontaktia toisiin ihmisiin, yritän mä flirttaillakin.

Ja joo, voinhan mä olla aloitteellinen, mutta mä mietin sitä että miks mua ei kukaan lähesty, mutta kaikki muut naiset tuntuu saavan seuraa (baaristakin) tekemättä mitään itse.

Siis kai mä baarissa käyttäydyn ihan niinkuin muutkin. Istun pöydässä, käyn baaritiskillä, tanssin jne. Ja hymyilen paljon, otan kontaktia toisiin ihmisiin, yritän mä flirttaillakin.

Ja joo, voinhan mä olla aloitteellinen, mutta mä mietin sitä että miks mua ei kukaan lähesty, mutta kaikki muut naiset tuntuu saavan seuraa (baaristakin) tekemättä mitään itse.

En usko, että kaikki muutkaan naiset saa seuraa ihan tosta vaan. Voihan olla, että ovat tehneet aloiteen, tai flirttailu on ollut paljon selvempää (lue: tyyliin tyrkytys). Monet hakee baarista yhden illan juttuja, jos vaan et ole sen näköinen, että tuollaiseen lähtisit, niin eivät edes yritä. Ja tuohan on vain hyvä juttu. Baarit ja yökerhot on vähän huonoja paikkoja vakituisen suhteen löytämiseen. Ehdotukseni on, että kokeile sinkkujen tapahtumia tai muita harrastuksia.