mies käynyt maksullisissa; oletteko pysyneet yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt meni pikkuisen ohi. Minkä takia haluaisi saman naisen uudestaan? En ole oikein ikinä ymmärtänyt sitä miksi joku haluaisi syödä samaa ruokalajia koko elämänsä.

Tämä juuri osoittaa, että seksi sinun kanssasi on sitä samaa tylsää jyystämistä kerrasta toiseen. Aina samaa puurtamista. En kuule enää yhtään ihmettele, että joudut vähän maksamaan naisillesi.

Tämä juuri osoittaa, että seksi sinun kanssasi on sitä samaa tylsää jyystämistä kerrasta toiseen. Aina samaa puurtamista. En kuule enää yhtään ihmettele, että joudut vähän maksamaan naisillesi.
Taidat olla trolli? Jos maksamisella tarkoitat rahan antamista, ei ole kyllä tapahtunut. Siksi toisekseen on hauska huomata että kun minä puhun yleisellä tasolla seksistä ja sen hinnasta, sinä otat siitä niin pahasti itseesi että alat viljellä henkilökohtaisia loukkauksia, epäillä sänkytaitojani jne. =)

Taidat olla trolli? Jos maksamisella tarkoitat rahan antamista, ei ole kyllä tapahtunut. Siksi toisekseen on hauska huomata että kun minä puhun yleisellä tasolla seksistä ja sen hinnasta, sinä otat siitä niin pahasti itseesi että alat viljellä henkilökohtaisia loukkauksia, epäillä sänkytaitojani jne. =)

Älä nyt yritä tästä mitään riitaa vääntää. Itse aloitit tuon omakohtaisen tilittämisen, kun omassa viestissäsi, omin sanoin kerroit, että seksi sinun kanssasi on aina samaa.
Jos aloitat jakamaan noita kipeitä kokemuksiasi, niin kyllä muutkin saavat niihin mielipiteensä kertoa.

Älä nyt yritä tästä mitään riitaa vääntää. Itse aloitit tuon omakohtaisen tilittämisen, kun omassa viestissäsi, omin sanoin kerroit, että seksi sinun kanssasi on aina samaa.
Jos aloitat jakamaan noita kipeitä kokemuksiasi, niin kyllä muutkin saavat niihin mielipiteensä kertoa.
Nyt on kyllä ihan pakko pyytää paste siitä viestistä jossa sanon että seksi kanssani on aina samaa :D Ihan sairaalloisesta uteliaisuudesta.

Ei kai tässä puhuttu pelkästä suoraan rahan antamisesta, itseähän väitit, että kaikki naiset maksavat jotain... En nyt tajua, miten sekoilet noin paljon noissa puheissasi.
Ja sänkytaitojasi täällä epäillään, koska olet itse myöntänyt, että vain rumat ja huonot panot joutuvat maksamaan seksistä, ja itse sanot, että kaikille naisille joutuu maksamaan seksistä, eli ei tästä voi vetää muuta johtopäätöstä, kuin että sinä olet joko ruma tai huono pano.

Mutta anteeksi jos olet pahoittanut mielesi. Ei varmaan kannata alkaa keskustelemaan jostain itselle noin kipeästä asiasta, jos ei loukkaantumatta kykene siitä keskustelemaan.

Nyt on kyllä ihan pakko pyytää paste siitä viestistä jossa sanon että seksi kanssani on aina samaa :D Ihan sairaalloisesta uteliaisuudesta.

Hmm... Eihän se voi olla samaa, jos et koskaan ole saman ihmisen kanssa kahta kertaa. Se taas voisi kertoa siitä, että sinun kanssa ei kukaan toista kertaa suostu, tai siitä, että petyt joka kerta siihen, miten huonoa se on ja yrität seuraavaa, tai siitä, ettet halua kuulla, että sinua kritisoitaisiin millään tavalla ja joutuisit opetella miellyttämään myös sitä toista osapuolta.

" Minkä takia haluaisi saman naisen uudestaan? En ole oikein ikinä ymmärtänyt sitä miksi joku haluaisi syödä samaa ruokalajia koko elämänsä. "

Kyllä tämä viittaa selkeästi ikävä kyllä siihen, että itsekin tylsistyt omiin seksitaitoihisi... ikävä kyllä.
Ainoa vaihtelu, mitä voit tylsyyteen kuvitella, on partnerin vaihtaminen.

[QUOTE="hmmmmm";22503014]Ei kai tässä puhuttu pelkästä suoraan rahan antamisesta, itseähän väitit, että kaikki naiset maksavat jotain... En nyt tajua, miten sekoilet noin paljon noissa puheissasi.
Ja sänkytaitojasi täällä epäillään, koska olet itse myöntänyt, että vain rumat ja huonot panot joutuvat maksamaan seksistä, ja itse sanot, että kaikille naisille joutuu maksamaan seksistä, eli ei tästä voi vetää muuta johtopäätöstä, kuin että sinä olet joko ruma tai huono pano.

Mutta anteeksi jos olet pahoittanut mielesi. Ei varmaan kannata alkaa keskustelemaan jostain itselle noin kipeästä asiasta, jos ei loukkaantumatta kykene siitä keskustelemaan.[/QUOTE]
Aai, nyt ymmärrän. Sulla on mennyt sekaisin maksaminen ja rahalla maksaminen. Ei siinä mitään, onhan terminologia vähän kuralla. Anyway, tuolla aiemminhan oli puhe siitä että prostituoiduissa käyminen on profiloitunut niiden miesten touhuksi, jotka seksiä eivät muuten saa. Kyseessä ei ollut keskustelu seksin yleisestä "arvosta".

Ja en suinkaan ole loukkaantunut, pikemminkin huvittunut :p On suorastaan hulvatonta huomata, kuinka se että mielestäni aika on rahaa on onnistuttu saamaan tarkoittamaan sitä että olen huono sängyssä.

" Minkä takia haluaisi saman naisen uudestaan? En ole oikein ikinä ymmärtänyt sitä miksi joku haluaisi syödä samaa ruokalajia koko elämänsä. "

Kyllä tämä viittaa selkeästi ikävä kyllä siihen, että itsekin tylsistyt omiin seksitaitoihisi... ikävä kyllä.
Ainoa vaihtelu, mitä voit tylsyyteen kuvitella, on partnerin vaihtaminen.
Ai, en siis omin sanoin kertonutkaan, kuten aiemmin valehtelit :D Hyvä meininki.

Aai, nyt ymmärrän. Sulla on mennyt sekaisin maksaminen ja rahalla maksaminen. Ei siinä mitään, onhan terminologia vähän kuralla. Anyway, tuolla aiemminhan oli puhe siitä että prostituoiduissa käyminen on profiloitunut niiden miesten touhuksi, jotka seksiä eivät muuten saa. Kyseessä ei ollut keskustelu seksin yleisestä "arvosta".

Ja en suinkaan ole loukkaantunut, pikemminkin huvittunut :p On suorastaan hulvatonta huomata, kuinka se että mielestäni aika on rahaa on onnistuttu saamaan tarkoittamaan sitä että olen huono sängyssä.

En nyt oikeasti ymmärrä, mitä et tajua tuossa maksamisosassa. Sotkenko nyt tyypin, vai etkö sinä juuri väittänyt, että lähes jokaiselle naiselle seksistä on jotain maksettava, muodossa tai toisessa. Oma mielipiteeni on, että ei tarvitse, ellei sitten mies ole esim. huono sängyssä.

Ai, en siis omin sanoin kertonutkaan, kuten aiemmin valehtelit :D Hyvä meininki.

Kerrohan nyt sitten, miten tuon muutoin voi tulkita. Jos kerran seksi saman naisen kanssa maistuu aina samalta, niin ei tuota kuule oikein muuten voi käsittää, kun että seksi sinun kanssasi on aina samaa.
Ei tarvitse aggressiivisesti alkaa ulkopuolisia syyttämään valehtelijaksi, jos vahingossa itse paljastit, mikä oikeastaan on seksielämässäsi vialla.

En nyt oikeasti ymmärrä, mitä et tajua tuossa maksamisosassa. Sotkenko nyt tyypin, vai etkö sinä juuri väittänyt, että lähes jokaiselle naiselle seksistä on jotain maksettava, muodossa tai toisessa. Oma mielipiteeni on, että ei tarvitse, ellei sitten mies ole esim. huono sängyssä.
"Naiselle maksettava" on ehkä vähän huono termi kuvaamaan. Mutta katotaas jos mä saisin jotenki fiksummin jäsenneltyä tämän ajatusketjun seksin hinnasta.

Tapaus A, prostituoitu
Mies soittaa kotoaan internetistä löytämälleen prostituoidulle. Prostituoitu tulee kylään, veloittaa vaikka viiskymppiä. Saldo, viiskymppiä maksanut seksin takia.

Tapaus B, random-nainen
Mies menee yökerhoon, maksaa vitosen sisäänpääsyä, pari euroa narikkaa, ostaa vitosen oluen. Jos kyseessä on pelimies, se iskee sen naisen ensimmäisen tuopin aikana. Taksi kotiin, 15 euroa. Saldo, 27 euroa köyhtynyt seksin takia.

Tuo voisi nyt vähän selventää mitä ajan takaa. En nyt tiedä mitä prostituoidut oikeasti maksavat, mutta ei liene oleellista. Hintsusti karkea esimerkki.

"Naiselle maksettava" on ehkä vähän huono termi kuvaamaan. Mutta katotaas jos mä saisin jotenki fiksummin jäsenneltyä tämän ajatusketjun seksin hinnasta.

Tapaus A, prostituoitu
Mies soittaa kotoaan internetistä löytämälleen prostituoidulle. Prostituoitu tulee kylään, veloittaa vaikka viiskymppiä. Saldo, viiskymppiä maksanut seksin takia.

Tapaus B, random-nainen
Mies menee yökerhoon, maksaa vitosen sisäänpääsyä, pari euroa narikkaa, ostaa vitosen oluen. Jos kyseessä on pelimies, se iskee sen naisen ensimmäisen tuopin aikana. Taksi kotiin, 15 euroa. Saldo, 27 euroa köyhtynyt seksin takia.

Tuo voisi nyt vähän selventää mitä ajan takaa. En nyt tiedä mitä prostituoidut oikeasti maksavat, mutta ei liene oleellista. Hintsusti karkea esimerkki.
Niin, ja oma kantani on, että vain jos on huono pano, joutuu turvautumaan huoriin tai ravintolasta jatkuvasti pokaamiseen... Edelleen, jos on surkea sängyssä, niin se tuntuu kerta toiselta ihan samalta, jolloin on toki aina hommattava uusi kumppani, että edes jotain vaihtelua saa hommaan. Tällöin ei ole muuta keinoa kun joko harjotella paremmaksi sängyssä tai sitten vain maksaa.

Niin, ja oma kantani on, että vain jos on huono pano, joutuu turvautumaan huoriin tai ravintolasta jatkuvasti pokaamiseen... Edelleen, jos on surkea sängyssä, niin se tuntuu kerta toiselta ihan samalta, jolloin on toki aina hommattava uusi kumppani, että edes jotain vaihtelua saa hommaan. Tällöin ei ole muuta keinoa kun joko harjotella paremmaksi sängyssä tai sitten vain maksaa.
Se ei siis ole vaihtoehto, että joku vain pitäisi uusien ihmisten tapaamisesta?

Se ei siis ole vaihtoehto, että joku vain pitäisi uusien ihmisten tapaamisesta?

Sekin on vaihtoehto. Omalla kohdallasi kuitenkin itse viittasit selkeästi siihen, että uusien kumppaneiden jatkuva haku johtuu siitä, että saman kumppanin kanssa seksi on vain yhtä ja samaa saman ruokalajin syömistä. Joten luulin, että oma syysi on se, että seksi kanssasi on aina sitä samaa. Voihan toki siis olla, että joskus haet uutta seuraa, ei vain siksi että seksi kanssasi on yhtä ja samaa jyskytystä, vaan myös siksi, että on kiva tavata uusia ihmisiä. Tällöin harvemmin kuitenkin valitetaan sitä, että kylläpä taas meni rahaa yhteen tuoppiin, eli kuvittelisin, että useammin syy on nimenomaan tuo huono seksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikeabrändätä;22502962:
Ehkä se kauheus tulee juuri siitä, että vain ne surkeammat panot ja rumimmat miehet joutuvat ostamaan seksiä. Siitä tulee sitten sellainen negatiivinen leima siihen maksettuun seksiin.

Mä taas suhtaudun irtosuhteisiin ylipäänsä negatiivisesti.

Mitä tulee aloituksen aiheeseen niin kyllä musta maksullisissa käyminen on jopa pahempaa kuin esim. baarihairahdus tms. koska se on selvästi suunniteltu teko. Jos taas suunnittelemattomasti ajautuu tilanteeseen, jossa itsehillintä pettää, on se jotenkin inhimillisempää.

Yhteistyössä