Kummi kysyy lahjatoivetta 5-v tytölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä teistä kivoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä teistä kivoin

Vieras
Ostaa yleensä arvokkaan lahjan, on itsekin sanonut että hinnalla ei väliä (siis on ostanut noin satasenkin lahjoja ja yleensä siihen vielä jonkun muunkin kivan, esim. yhtenä vuonna osti ihanat kissasorminuket ja ison fur real kissan). Olen yh ja tää kummin lahja on yleensä se ykkönen joulun lahjoista.

Seuraavista tyttö tykkäisi:

Belville talli (musta tosi kiva, tykkäisi rakennella ja tykkää hevosista, luova)

Sylvanian families talo (myös ihana, mä voisin sitten ostaa sen perheen)

tai

oma cd-soitin omaan huoneeseen (pinkki, kuuntelee mielellään musaa ja satu-cd:itä ja nyt lainaa aina mun cd-soitinta, tosin se ei haittaa kun itselläni on sitten keittiössä radio ja kuuntelen enemmän i-podilta jonka sain kun täytin 30.

Perustele mikä ja miksi, ja mikä huonoin.

Hyviä vaihtoehtoja kaikki.. mä kallistuisin todennäköisesti toiseen nuista taloista, niitä ku voi täydentää sit pikkuhiljaa.

Tuo oma cd-soitinkin on kyl hyvä idea, mut jos saa sinulta sitä lainaan ni siks toinen nuista taloista ja sit myöhemmin tuo cd-soitin tai sitä voi toivoa vaik joltain muulta lahjaksi.

No mistä se tyttösi eniten tykkäisi? Ei kai sillä ole väliä, mitä täällä palstalaiset ovat mieltä... Etkö voisi vaikka tytöltä vähän kysellä, mikä olisi kivoin hänen mielestään?

Tuo talo/talli on myös siitä kivoja et niillä voi leikkiä yksin, mutta myös kaverin kanssa. Tiedätkö onko jollain kaverilla nuita? jos valitsis sit sen mitä kavereilla ei jo ole.

Hyviä vaihtoehtoja kaikki.. mä kallistuisin todennäköisesti toiseen nuista taloista, niitä ku voi täydentää sit pikkuhiljaa.

Tuo oma cd-soitinkin on kyl hyvä idea, mut jos saa sinulta sitä lainaan ni siks toinen nuista taloista ja sit myöhemmin tuo cd-soitin tai sitä voi toivoa vaik joltain muulta lahjaksi.

Mitään tallaista ei tuu muilta lahjaksi, mä ostan jonkun 20-30 e lahjan ja mummo varmaan jonkun kirjan + vaaterahaa + toinen kummi on yleensä ostanut lautapelin.

Belville on hirveän kiva kyllä... Mutta sylvaniat on myös suloisia. Hmm. Vaikeaa valita. Kumpikin kelpaa paremmin kuin hyvin.

Mietin että cd-soitin ehkä kestävin, silleen että voi kuunnella sillä soittimella kauan. Mutta onko se jo kuoleva formaatti?

Mulla on hyvä musta sonyn cd-radio ja se on nyt enemmän tai vähemmän hänen omistuksessa huonessaan :).

Ei cd soitin ole mikään kuoleva formaatti!! Meil on lapsilla vielä kasettisoitinkin ihan hyvässä käytössä.. 5v ei mun mielestä tarvi vielä mitään cd-soitinta hienompia vempaimia!

[QUOTE="vieras";22505632]No mistä se tyttösi eniten tykkäisi? Ei kai sillä ole väliä, mitä täällä palstalaiset ovat mieltä... Etkö voisi vaikka tytöltä vähän kysellä, mikä olisi kivoin hänen mielestään?[/QUOTE]

Oon yrittänyt kautta rantain... ei osaa laittaa järjestykseen enkä ihan silleen suoraan voi sanoa että nyt valitset jonkun näistä.

Hän on ehkä nyt taasinnostunut rakentelemaan, siinä mielessä se belville... Mutta kyllä hän kauan katseli niitä sylvanioita sokoksessa. Cd-soitin olisi varmaan myös mieleen.

Ekaksi pakko kirjottaa ihana kummi teidän tytöllä <3 Ihanaa, että auttaa teitä, olin ymmärtävinäni sulla olevan tiukkaa rahallisesti :(.
Mä varmaan pyytäisin jompaa kumpaa noista leluista, kun cd-soitin teillä jo on... Sano että tyttö tahtoo nämä että ostaa kumman tahtoo :)

Tuo talo/talli on myös siitä kivoja et niillä voi leikkiä yksin, mutta myös kaverin kanssa. Tiedätkö onko jollain kaverilla nuita? jos valitsis sit sen mitä kavereilla ei jo ole.

Parhaalla kaverillaan ei oo kumpaakaan, muista en oo varma. Mutta hän teki jotain tallia tässä dubloista pitkästä aikaa, leikki horselandia ja tunki sinne muovihevosia... Meillä on aika vähän niitä pikkulegoja. Tämä belville lienee pikkulegokokoa "pisteiltään" mutta ukot vähän isompia?

[QUOTE="vieras";22505702]Jospa antaisit kummin ihan itse päättää, ostaako noista mitään vai ostaako jotain aivan muuta.[/QUOTE]

Hän pyysi toivetta... kuten aina aiemminkin. Joten katkeruus nyt pois :)

Meillä ei vielä 5-vuotiaalle oikein iskenytkään nuo pikkulegot. Innostui aluksi, mutta ei pitänytkään, kun rakennelmat hajosivat melko helposti. Ja jouluksi on kiva saada iso lelu, ainakin monista lapsista.

Noilla perusteilla sanoisin, että se sylvanian families talo.

[QUOTE="vieras";22505705]Ekaksi pakko kirjottaa ihana kummi teidän tytöllä <3 Ihanaa, että auttaa teitä, olin ymmärtävinäni sulla olevan tiukkaa rahallisesti :(.
Mä varmaan pyytäisin jompaa kumpaa noista leluista, kun cd-soitin teillä jo on... Sano että tyttö tahtoo nämä että ostaa kumman tahtoo :)[/QUOTE]

On kyllä ja olen kiittänyt kyllä... Hän muistaa tyttöä muutenkin, esim. ostaa työreissuiltaan ulkomailta ihanuuksia (vaatetta ja lelua) ja tykkää tytöstä, vie teatteriin, ottaa kylään mielellään jne. Hän on +50 v tätini jonka omat pojat on jo +-20 v muttei vielä perheellisiä. Tavallaan tyttö on jopa lapsenlapsen asemassa ja se pikkutyttö jota hän ei saanut :). Olen kyllä ikuisesti kiitollinen varsinkin hoitoavusta.

Ihana kummitäti! Mä varmaan pyytäisin sen sylvanian families-talon. En noista heppajutuista ymmärrä mitään. Itse ostin omalle tytölle 4-vuotislahjaksi sylvanian talon ja hiiriperheen, mutta ei oikein vielä siinä iässä ollut NIIN kiinnostava kuin oletin. Musta se vaan oli niin ihana, että ajattelin tytönkin tykkäävän. Nyt 4,5 ja leikkii välillä muumitalolla ja välillä "hiiritalolla". Just tuota ajattelin, että voi ajan mittaan täydentää ja isompanakin kiinnostaa varmaan vielä, kun hahmot on niin söpöjä, että äitikin on ihan hurahtanut niihin.

Hän pyysi toivetta... kuten aina aiemminkin. Joten katkeruus nyt pois :)

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että olisin katkera. Mutta realistina, joka ostaa kummilapsille kalliitakin lahjoja, en aina kuitenkaan osta sitä esitettyä toivetta. Toivehan on vain toive.

Eivätkä meidän lapsetkaan saa aina kaikkia toivomiaan juttuja, enkä odota kummienkaan niitä aina ostavan.

Yhteistyössä