Ei sillä, että häirittis, mutta fb:stä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Mua jotenkin ärrrsyttää ne päivitykset, joissa kerrotaan joku kaamea nyyhkytarina ja sitten vielä että lisää tämä statukseesi tai muut ajattelevat, että olet kylmä ja paha ihminen. Lisää tämä, jos välität eläimistä, lisää tämä, jos välität ystävistäsi, lisää tämä, jos vastustat väkivaltaa, lisää, lisää, lisää, lisää vielä tämäkin, jos sinun mielestäsi lapsia kuuluisi kohdella hyvin.

En varmana lisää. Ärsyttää, että pitää kirjoittaa jotain, tai muuten ei muka välitä. Ärsyttää varsinkin se huulipunajuttu joka nyt kaikilla on. Millainen sairas mieli huvittelee keksimällä sellaisen tarinan?

Muakin ärsyttää! Ja todella sairasta lisätä toi huulipunajuttu esimerkisi... Jotenkin ihan väärällälailla välittämistä, eikä ketään auta vaikka sä feisbuukkiin lisäiletkin nuita. Kuvottavaa!

Joo, ottaa aivoon täälläki. Enkä ikinä lisäile. Kerran yhen äiti-statuksen muokkasin hieman parempaan muotoon ja lisäsin :D
"99% kavereistasi ei lisää tätä statukseensa, lisäätkö sinä vai oletko myös, kylmä, julma, paha paha paha ihminen!!!??"

[QUOTE="miuu";22508626]sua ei siis häiritse, mutta ärsyttää. :laugh:[/QUOTE]

Niin. Tarkoitan, että laittakaa vaan niitä nyyhkypäivityksiä, mut mua ärsyttää ne, enkä aio osallistua, vaikka niissä aina lukeekin, että laita tämä statukseesi ynnä muuta syyllistävää.

Mikä huulipunajuttu? (Olen muuten samaa mieltä)

No se semmonen, että mukula sanoo: äiti, sotkin lakanasi huulipunalla ja sit se äiti vetää sitä mukulaa turpaan niin et se kuolee ja menee kattoon makkariin niin lakanoissa lukee huulipunalla että rakastan sinua äiti. Voi öök. Kauhea tarina. En näe, että ketä se hyödyttää, on vaan kieroutuneen mielen keksintöä.

Kerran tuli joku semmonen, että pitää laitta statukseen, jos rakastaa Jeesusta ja haluaa tunnustaa hänet ihmisten edessä. Kyllähän mä haluan, mutta ihan periaatteessa vastustan tuommoista pakkotunnustamista. Totta kai tuollainen syyllistäminen iskee jotenkin ihan vyön alle.

Joo,samaa mieltä! En todellakaan lisää..huulipunaviesti on korneinta ja ällöttävintä ikinä mitä oon lukenut. Tuli ihan mieleen se "mua kuule äiti" -biisi jossa tarina on samantapainen.

No se semmonen, että mukula sanoo: äiti, sotkin lakanasi huulipunalla ja sit se äiti vetää sitä mukulaa turpaan niin et se kuolee ja menee kattoon makkariin niin lakanoissa lukee huulipunalla että rakastan sinua äiti. Voi öök. Kauhea tarina. En näe, että ketä se hyödyttää, on vaan kieroutuneen mielen keksintöä.

Yök! Oikeesti tää on ehkä yks mauttomimmista jutuista mitä tuolla on kiertänyt. onneks ei oo kukaan ainakaan viä kopioinu niin että mulla näkyis.

Yhteistyössä